Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz KKaresz45 #170 üzenetére

    Valószínűleg ártottak is ezek az esetek a PC játékok megítélésének, talán sokan ezért tértek át konzolra.

    A SupCom pont az volt, aminek szinte minden problémáját megoldotta egy négymagos proci és egy 64 bites os. A probléma csak azzal volt, hogy akkor 2007 elejét írtuk... :U

    Egyébként szerintem arról van szó, hogy az, amire az emberek használják átlagosan a PC-jüket, illetve az, ami egy gémer PC-hez kell, annyira két különböző dolog, hogy sokan elgondolkodnak, megéri-e a kettő közötti árkülönbözet, fejlesztési szükséglet stb. Főleg akkor, amikor a konzolok látványosan lefogják a "fejlődést", amikor meg kijön az új generáció, akkor meg az lesz 1-2 évig a minőségi szuperlatívusz, aztán kiegyenlítődik, majd megint előz a PC, de ez mondjuk mától uscve 7-8 évre van, addigra meg kb. minden megváltozik.

    PC-n a szubkulti, durván szofisztikált játékok és a moddolás lenne az értelmes dolog, de előbbiek száma már a mostani konzolos generáció előtt is rohamosan csökkent (szimulátorok, hc szerepjátékok, hc rts-ek és tbs-ek, hc fps-ek), mostanra meg csak mutatóban van egy-két darab. Utóbbi meg általában nem akkora visszatartó erő - főleg, hogy a dcl-k kora a PC-t is érinti, ergo maguk a kiadók is korlátozzák a moddolhatóságot.

Új hozzászólás Aktív témák