Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #130 üzenetére

    Itt nem pont a játékról van szó, hanem a felhasznált technikáról. Vannak olyan problémák a GPU-n belül, amelyek a DX11-ben nem látszottak, mert már eleve volt előtte egy komoly limit. Ez a limit az új API-kkal megszűnt, így azok az eddig bevált tervezési direktívák, amelyek nem jelentettek gondot a régi API-knál gondot jelenthetnek az újaknál. Nyilván ezekre tudnak reagálni a mérnökök, de ahhoz, hogy korrigáljanak, előbb ki kell mérni a gyakorlatban az okokat. Az AMD-nek volt egy API-ja, amivel ezeket a méréseket el tudták végezni évekkel a többiek előtt.
    Aztán van még számos tényező is. Például a programkódban is lehet a tipikus DX12-es problémák ellen küzdeni, és ma célszerű is ezt megtenni. Szinte bármilyen kis optimalizálás előnyt jelenthet, ha túl limitálóvá vállnak a futószalagidők.

Új hozzászólás Aktív témák