Legfrissebb anyagok
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
PROHARDVER! témák
- Milyen processzort vegyek?
- Akciókamerák
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- SSD kibeszélő
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Közel húsz képkockát is tud generálni az új Lossless Scaling
- ZIDOO médialejátszók
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
csaba951
veterán
Szerintem nem sok! Szerintem semmi nem fogja aktívan, hatékonyan használni az XBOX One-on kívül bármi másra is megjelenik. És ma szinte minden játékfejlesztő így gondolkodik. Minél több platformon kell jelen lenni a játékkal.
Tehát ez csak azoknak a kiadóknak jó akik csak XBOX One-ban gondolkodnak. Van egyáltalán ilyen?
Ja, és még nekik is baromi sok időbe/pénzbe kerül ez a speciális optimalizálás.Gyakorlatilag techdemók készítéséhez jó vagy olyan projekthez, aminél nem az eladott darabszámokból jön a bevétel (mert abból tutira nem térülne meg).
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új fizetett hirdetések