Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    válasz BoneDragon #172 üzenetére

    Szerintem a PC-re, mint elsődleges játékplatform keresztet vethetsz, mert jelenlegi formában képtelenség vele elfogatható eredményre jutni.

    Azért avul el oly gyorsan a PC-s hardver, mert túl kell biztosítani minden erőforrást, azért hogy ne szaggasson annyira a játék. Ehhez hozzá jön, hogy tervezni sem lehet nagyon előre, mert nem tudod, hogy pontosan milyen hardverkörnyezetre, komponensekre optimalizálják a soron következő játékot, egyáltalán elérte e-azt a szintet a produktum, amire a kedves fejlesztő azt mondta, hogy ez olyan, mint aminek látni szeretne, és vállalhatóan fut, jó a játékélmény.
    Ráadásul a világ összes szarát hardverét hordhatod alá, mehetsz neki brute force-al, a problémának, úgy is csak a töredékét látod annak a munkának, képi világnak, amit a játék készítője beletett, megálmodott, mert - a sok apró kompromisszum miatt amit a PC kiépítés hordoz - nem jöhet ki több a gépből.

    Eközben Konzolon jó a hardver, jó az OS, jó hatásfokkal történik a fejlesztés, optimalizálás játékra, ráadásul ami szerintem a lényeg, hogy a user is megkapja szinte torzítatlanul ennek a munkának az eredményt.

    PC-n a játékos hardverben volt a sok pénz, de már nem veszik meg tömegek, mert nem hatékony a rendszer, belátták már páran hogy ahhoz képest hogy mennyit költesz el hardverre elég hitvány minőségben játszol, összességében egy érzelem mentes, unalmas fo$h@lom amit kínál.

    Amúgy egy öregedő HC PC-s játékos vagyok, mióta dolgozom hordtam bele a pénzt, legjobb hardvereket, elég kevés sikerélménnyel.
    De mióta komoly kompromisszumokat kötöttem a jövőállósággal kapcsolatban és konzol szerű felfogásban álltam neki játékos gépet építeni, optimalizálni, viszonylag kevés munkával, egyre nagyobb lépésekben van fejlődés. Sikerül közelíteni a kb.: 10 évvel ezelőtti elvárásaimhoz, a 2017-es hardverekkel, ~20 éves inputeszközökkel. ;]

    Szóval nem kell a konzol - mint koncepció - ellen ennyire ágálni mert f@szán működik.

  • #16939776

    törölt tag

    válasz koko52 #96 üzenetére

    Ahogy én látni vélem van egy HDR szerű effekt, ami a "nagyon világos" részeken valamilyen dinamika csökkenést okoz, ez a rész "kiég", és a körülötte lévő nem direktben megvilágított, de a nagy indirekten világító felület által bederített részletek a körvonalaikat elvesztik és a felületük elszürkül. Ezzel elég élethűen ráerősítve a szemkáprázás érzésre.

    Nekem nagyon tetszik a látvány, de kimondhatatlanul idegesít az a DOF főleg a közel térben. Mi a f@sznak ehhez a 8K-s textúra, meg a végtelen mennyiségű háromszög mozgatására elégetni az erőforrásokat, ha egy kib@szott nagy homály a kép 80%-a. :W

Új hozzászólás Aktív témák