- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
Új hozzászólás Aktív témák
-
t72killer
titán
válasz <Adamsky> #90 üzenetére
Engem mindenki hajlamos dízelhívőként letudni, alig várom már, hogy villanykocsink legyen - de kompromisszumok nélkül. Gyakorlatilag a 3 tizes szabály teljesülésére várok az akksiknál: tízszeres energiasűrűség, tizedakkora ár, tízszeres töltési sebesség. Az óra a Model S 2012-es startjával indult.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Somatom
veterán
válasz <Adamsky> #64 üzenetére
Nézem a német autópályákon, hogy milyen lakókocsikkal nyomulnak nem kevesen. Nézegettem a Mondeokat, mert épp autóvásárlás előtt állok és azt még meg tudnám fizetni (persze, csak használtan). A kétliteres dízel két tonnát vontathat. Ugyanez hibridben 750Kg. Szóval, vannak még egyéb paraméterek is, amikben az elektromos hajtásnak fejlődnie kéne.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Noukoum
veterán
válasz <Adamsky> #49 üzenetére
Nincs baj a súllyal amíg zöldebb mint a hagyományos. Mellékesen sokkal biztonságosabb a nehéz akkupakk miatt a villanyautó. De nyilván ez is fog változni és könnyebbek lesznek a villanyautók is.
A mostról beszéltünk ugye, most ne vegyen nepper villanyautót. De az átlagember aki 100-150km után megáll pihenni mert kell, az nem fog morcos lenni ha nem tölt fel 5 perc alatt 100ra az aksi mert nem kell hogy feltöltse,
Magyarországon akkora hatótáv para van, ehhez képest napi 20-40km-nél az átlag nem megy többet naponta.Meg az is vicces hogy mindenki panaszkodik hogy mennyire nincs pénz, de azért üzemanyagra akad. Nyilván mindenki külföldre jár dolgozni.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
#26097408
törölt tag
válasz <Adamsky> #49 üzenetére
Mondjuk ha akkukat is epitenenek be a napelemekkel egyutt maris nem igy nezne ki az a gorbe. Neztem egy videot a napolban ahol UK-ban olyan hazakat huztak fel, amiken mind volt napelem es beepitett akkuk elkerulve ezt a helyzetet. Itt lehetne az elhasznalt elektromos autok akkujait felhasznalni.
Bar mondjuk ezt akku nelkul is ki lehetne kuszobolni szelenergiaval vagy hullamenergiaval amik akkor lepnenek kepbe mikor a napelem mar nem termel. -
t72killer
titán
válasz <Adamsky> #49 üzenetére
"Én pl. biztos a ~250-300 km hatótáv és 5 perces töltést részesíteném előnyben az 500+ km és 35-40 perces töltéssel szemben."
Egy elég valóságos+nem kevesek által futott München-Szeged vonalra mind2 necces.
+Ha nekem fél órát kell egyetlen kocsira várni a kútnál, akkor tojást rakok - három kocsinál kiköltöm, a negyediknél gyalog továbbindulok a fiókákkal...
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- ASUS notebook topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Óra topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Görkoris topic
- LEGO klub
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest