- Projektor topic
- Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPad topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Steam Deck
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
ma Több másik kínai telefon követheti ugyanezzel a chippel az év végéig.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetest kapott a Sand Land
gp Befutottak az első tesztek is a hamarosan megjelenő játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
imi123
őstag
Nincsenek illúzióim hogy ezekből bármit is látunk az idei játékoknál.Talán az Emulátorok profitálnak belőle.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
nyisziati
veterán
"A Khronos Group a fentiek mellett lassan átmenteni az OpenGL professzionális funkcióit,"
Ezt javítani kéne.
Plusz így ellentmondásban van a következő mondattal. -
julius666
addikt
Ahogy nekem átjön, ezek inkább a fejlesztők életét megkönnyítő dolgok, specifikusan a portok készítését segítik leginkább.
Illetve igen, a dxvk-hoz hasonló DX "emulátor" libeknek nyújtanak nagy segítséget. Kíváncsi vagyok gyakorlatban ez hogy fog jelentkezni, szoktam szerencsétlenkedni néha Linuxon való játékkal és az a tapasztalatom, többnyire jobban futnak a Steames játékok Windowst emulálva protonnal (stabilabbak), mint a "natív" portjuk...
Ha ez tovább javul, annak nagyon örülnék. -
aktív tag
Persze, mert a natívok többsége OpenGL-t használ, aminek a teljesítménye általában borzalmas a Directx-hez, de még a Windowsos OpenGL-hez viszonyítva is. Jó példa rá a Deus Ex: Mankind Divided, nem is értem, miért nem Vulkanra portolták, hiszen a Windowsosban az is választható api...
-
julius666
addikt
válasz Jesus_Shaves #7 üzenetére
Gondolom mert úgy volt a legkevesebb effort a porttal, hogy egy dedikált toollal fordították Linux alá a forrást, ami DX -> OGL kompatibilitási layert tud csak belekullantani a binárisba.
Szvsz Gabenék erősen elbaltázták a Steam on Linux bevezetésének időzítését technikai szempontból. A platform, a játék portok nagy része OpenGL + Xorg alapra készült így, a pár évvel rá elterjedő Vulkan + Wayland helyett.
Nyilván nem ilyen egyszerű a képlet, mert a Linuxos grafikai fejlesztések felfutását gerjesztette is a SoL (meg hát közvetlenül a Valve finanszírozta is egy részüket). Csak valahogy úgy érzem, az eddig elkészült Linux portok nagy része középtávon már megy a retyóba. Mert hasonló kompatibilitási réteg kell hozzájuk majd, mintha egyszerűen a Win verziót használná az ember protonnal, akkor meg már minek...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- PlayStation 4
- Turbo Kid teszt
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Motoros topic
- iPhone topik
- Projektor topic
- Stellar Blade
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- További aktív témák...
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK