- Bemutatkozott a Transcend SSD-inek zászlóshajója
- Sugárhajtómű ihlette a Zalman CPU-hűtőjét, de nem az üzemzaj tekintetében
- Félreértések az FSR 4 és a PlayStation 5 Pro körül
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
- Megcélozta az NVIDIA-t a 2 nm-es node-jával a Samsung
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sugárhajtómű ihlette a Zalman CPU-hűtőjét, de nem az üzemzaj tekintetében
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
- HP notebook topic
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen SSD-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Philips LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
julius666
addikt
válasz
Jesus_Shaves #7 üzenetére
Gondolom mert úgy volt a legkevesebb effort a porttal, hogy egy dedikált toollal fordították Linux alá a forrást, ami DX -> OGL kompatibilitási layert tud csak belekullantani a binárisba.
Szvsz Gabenék erősen elbaltázták a Steam on Linux bevezetésének időzítését technikai szempontból. A platform, a játék portok nagy része OpenGL + Xorg alapra készült így, a pár évvel rá elterjedő Vulkan + Wayland helyett.
Nyilván nem ilyen egyszerű a képlet, mert a Linuxos grafikai fejlesztések felfutását gerjesztette is a SoL (meg hát közvetlenül a Valve finanszírozta is egy részüket). Csak valahogy úgy érzem, az eddig elkészült Linux portok nagy része középtávon már megy a retyóba. Mert hasonló kompatibilitási réteg kell hozzájuk majd, mintha egyszerűen a Win verziót használná az ember protonnal, akkor meg már minek...
-
Persze, mert a natívok többsége OpenGL-t használ, aminek a teljesítménye általában borzalmas a Directx-hez, de még a Windowsos OpenGL-hez viszonyítva is. Jó példa rá a Deus Ex: Mankind Divided, nem is értem, miért nem Vulkanra portolták, hiszen a Windowsosban az is választható api...
-
julius666
addikt
Ahogy nekem átjön, ezek inkább a fejlesztők életét megkönnyítő dolgok, specifikusan a portok készítését segítik leginkább.
Illetve igen, a dxvk-hoz hasonló DX "emulátor" libeknek nyújtanak nagy segítséget. Kíváncsi vagyok gyakorlatban ez hogy fog jelentkezni, szoktam szerencsétlenkedni néha Linuxon való játékkal és az a tapasztalatom, többnyire jobban futnak a Steames játékok Windowst emulálva protonnal (stabilabbak), mint a "natív" portjuk...
Ha ez tovább javul, annak nagyon örülnék. -
nyisziati
veterán
"A Khronos Group a fentiek mellett lassan átmenteni az OpenGL professzionális funkcióit,"
Ezt javítani kéne.
Plusz így ellentmondásban van a következő mondattal. -
imi123
őstag
Nincsenek illúzióim hogy ezekből bármit is látunk az idei játékoknál.Talán az Emulátorok profitálnak belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG Flow Z13 + ROG XG RTX 3070 - i9 12900H 16GB DDR5 RAM 1TB SSD + RTX 3070 8GB WIN
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Canon imagePrograf PRO-6100S plotter - szinte új, 500m2 nyomat
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest