Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Leállítja a legjobb CPU-hűtőinek szállítását az AMD
- Valami baja van a tápomnak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem kezdem, azóta ezt mondom, amióta elindult a DX12 hype engine
Amit nem veszel / vesztek figyelembe, az a gyökeresen új koncepciók tanulási görbéje. Még ha el is hinném a semi-official pH! mantrát, hogy innentől gyakorlatilag csak DX12-es játékok jönnek, az első fecskék lényegében DX11-es filozófiával készült motorok lesznek, csak már az új API-n keresztül. Kihasználják a CPU-GPU kommunikációban rejlő előnyöket, sz**nak egy csomót azzal, amit a DX11 a seggük alá tett, a DX12-ben meg nekik kell megcsinálni, ill. remélhetőleg spórolnak a tesztelésen / finomhangoláson, aztán ennyi. A shaderek gyökeres átalakítása elég komoly munka, és esetről esetre át kell gondolni, megéri-e az időbefektetést, vagy esetleg egy következő komolyabb engine-revízióban fognak vele foglalkozni. Biztos lesz 2016-ban is pár játék, ami elkezdi feszegetni a határokat, de csak nagyon óvatosan - pontosan a magas Maxwell-penetráció miatt.
Aztán talán 2017-ben már jobban átfordulnak az új API-ra, és szaporodni fognak az olyan helyzetek, ahová kelleni fog a rugalmasabb ütemezés. Ilyenkor persze még lesz egy csomó Maxwell kártya a piacon, de akinek fontos lesz a nagy teljesítmény, az megveszi a Pascalt vagy az új Radeont. Aki meg marad Maxwellen, az megköt pár kompromisszumot. Szóval lesz Maxwell, csak nem lesz jelentősége. -
Rendben, bár nem ezt írtátok, de értsük úgy. Egy fontos dolgot azért ne felejtsetek el - a Maxwell előnyösebb fogyasztása korántsem csak a kispórolt DX12 feature-ökből származik, hanem egy csomó fogyasztás-orientált optimalizáció is van a chipben, amiket nem két perc volt kitalálni, kitesztelni, finomhangolni (már csak azért sem, mert egy részük még a Keplerből indul). Ezek szépen mennek tovább a következő generációba is. Valószínűleg azonos teljesítmény mellett akkora nem lesz a fogyasztás-különbség, mint a 980 és a 390X között, viszont vélelmezem, hogy nagyobb lesz, mint a 980Ti és a Fury X között, tekintettel arra, hogy a Fury X-nél már a HBM is erősen belejátszik a jobb fogyasztásba.
(#52) sb: mitől?
(#54) Habugi: onnan, hogy a DX12 dömpingnek az a hulláma, amikor már komolyan kellene a DX12 tudás, még igen messze van...
-
válasz
#65675776 #31 üzenetére
A G80-leszármazottak nem fogtak vissza semmit, mindkét gyártó kihozott egy második generációt ugyanarra az architektúrára, úgyhogy pariban voltak. A GTS250 volt az egyetlen, ami még egy generációval túlélte magát, annak meg már nem sok jelentősége volt a 260 és a 280 mellett.
A Maxwellre sokkal inkább igaz az állítás, de lényegesen rövidebb időhorizonton, mint azt a pH!-n lelkesen prófétáló népek szeretnék gondolni. 2016 lesz vszleg az az egyetlen év, ahol ezt érdemileg érezni lehet majd.
Amúgy azt nem értem, miért írják többen, hogy odalesz a teljesítmény-fogyasztásbeli hatékonyság. Két lépést ugrunk csíkszélességben a Maxwellhez képest, az azért nem keveset fog számítani...
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Gyúrósok ide!
- Milyen videókártyát?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Háztartási gépek
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Gaming notebook topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen RAM-ot vegyek?
- RC modell földön, vízen, levegőben
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3363
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- PS Plus előfizetések kedvező áron
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2192, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest