Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bencom ™

    őstag

    válasz coco2 #8129 üzenetére

    nem, jól érted, az rts eredetileg real time strategy, de erre mondtam hogy magának a játéknak a szempontjából már tök mindegy, hogy valódi rts vagy rövid körökre osztott valami e?

    Mellesleg, mikor az erep a hexás rendszert használta az is körökre volt osztva, de volt egy durva lag benne csúcsidőben, és 1-2 kör között néha 10-20 percre (egyes játékosok elmesélése alapján több órára) is elhúzódott az idő, ami elég sok ember agyvizét felforralta, szóval eleve akarok majd valami automata-csata funkciót beletenni, ahol ugyanígy csak megnyom egy gombot, aztán az irányítás vagy egy századparancsnok kezébe kerül, vagy pedig automatikusan köztes értékekkel kiszámolja a csata eredményét, ezzel is sok számítást spórolva meg valószínűleg az emberek nagy részénél.

    Csak mivel én rövid köröket tervezek, nem óra hosszúságúakat mint az általános, körökre osztott stratégiákban, így ez már kvázi-rts lenne... de gondolj csak a travian-ra, az is mmorts, BÁR ott mindig csak kvázi 1-1 játékos között zajlanak a csaták, és a vonuló egységek sem jelennek meg a térképen, csak azt tudjuk hogy "úton vannak", harcoltak, majd "úton haza" és megérkeztek.

    mindenesetre most húzok aludni, mert elvileg holnap is sulim lenne, aztán meglátjuk, hogy fordfairlane mond e valamit arról a rendszerről amit említett, mert tényleg még csak nem is hallottam róla eddig, és minden lehetőség érdekel, köszi az eddigi véleményeket/segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák