Hirdetés
-
Meglehetősen egyedi külseje lett az Iqunix analóg klaviatúrájának
ph Talán a sportos elegancia szókapcsolattal lehetne jellemezni a cég kétféle kapcsolóval és formátumban választható, 8 kHz-es portékáját.
-
The First Descendant - Folytatódnak a karakterekre fókuszáló bemutatók
gp A játék premierje a küszöbön van, a free-to-play alkotás már letölthető minden platformra.
-
Napelemes cégbe vásárolta be magát a Google
it A tajvani, de a BlackRock tulajdonában álló New Green Powerben vásárolt részesedést a Google, amely 300 megawatt megújuló energiát szerezhet a cégtől.
-
PROHARDVER!
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
Popalcsek
tag
válasz
MEXX_85 #20835 üzenetére
Ebben sajna nem tudok biztosat mondani.. Elméletileg, hibás készüléknél 3 napon belül a kereskedőnek kell intézkednie (erre fel is hívhatod a figyelmüket, nehogy sima garanciaként kezeljék a dolgot), nem az esetleges márkaszerviznek. Próbáld felhívni az ügyfélszolgálatot, és írj nekik mailt is, legyen nyoma írásban is hogy Te mikor jelezted a hibát, könnyű kicsúszni a 3 napból...