- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Mini-ITX
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autóhifi
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz Kis Tigris #200249 üzenetére
Elméletileg a tartályon rajta kell lenni mi való bele. És a könyvébe is.
Az enyémnél ami 1.9 PD TDI megvan kopva már a jelölés. Valami ilyet keres kép( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Gergő170
aktív tag
Sziasztok. 1-2 hónapon belül "új" autót szeretnénk vásárolni, az 1.4 hastra helyére, szeretnénk valami erősebb, kicsit jobban felszerelt, kényelmesebb példányt.
B6 Passatokat, illetve b6/7 A4-eset nézegettem, viszont érdekelne a véleményetek milyen motorral szerelt változatokat érdemes nézegetni, illetve mikori gyártást. A keret 2.5m, szimplán az autóra.
Kombi típusok érdekelnének elsősorban, nemsokára kell majd a "nagy" csomagtartó. Éves futása nagyjából egy átlagos, 15-17e km lenne, inkább hosszabb távokra(50km+).Válaszaitokat előre is köszönöm. Gergő
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
-
Gergő170
aktív tag
válasz macilaci78 #200253 üzenetére
Vidéken lakunk, illetve németország tervben van, 2-3 éven belül, hátha megtetszik az ottani élet, de ez jelen esetben még nem releváns, így tehát maradjunk abba, hogy nem szempont.
Szerk.: Évekkel ezelőtt volt egy 1.9pd 4-es Golfom azt nagyon szerettem. (101lóerős)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
llacee
őstag
Sziasztok
Googlizgattam, de nem találtam meg a megoldást.
Octavia 3FL L&K Columbus egység, multikormányon van a voice control gomb.
Ha megnyomom "szolgáltatás nem elérhető" üzenet fogad.
VCDS-el esetleg aktíválható a funkció vagy kell hozzá valami hardver is?Köszönöm!
-
bul07
nagyúr
válasz bul07 #200146 üzenetére
Mostanra visszalát a alapjárati fogyasztás jelzés 0.5l-re, bár néha fel el billen 0.6l-re
Itt vannak a képek a kiszerelt alkatrészekről ömlesztve
6év és olyan 70e Km van bennük
Én a szíjakon nem látok olyan nagy kopást, de tudom hogy előjel nélkül hirtelen is történhet bármi
Egyedül talán a vízpumpa hangja olyan susogósabb, a görgő és a feszítő teljesen hangtalan így kézzel megtekerveVisszanéztem a kamera felvételeit
8:40-kor ált be a műhelybe, utána első indítás 13:09percnél, majd volt egy olyan 5perces próbaút, és ennyi
100e Ft-ot fizetem vezérlés csere, meg hosszbordás szíj is cserélve lettNem tudom megítélni hogy ez sok vagy kevés
Azt tudom hogy vannak itt a falukban szerelők akik akár olcsóbban is szerelnek de hallani rémtörténeteket(szerelés közben eltörte a szíjfeszítőt úgy megfeszítette), meg ki tudja van e rendes vezérlés fixáló cuccuk az én kocsimhoz
De egy biztos következő vezérléscsere már nem nála fog megtörténni, mert azt mondta hogy kb még két évig gondolja vinni a műhelyt, ha hamarabb megy el az embere akkor lehet hamarabb lehúzza a rolót
Már nyugdíjas 200€ nyugdíja lett Romániában, 40éve csinálja a műhelyt (Persze nem kell sajnálni több háza is van Magyarországon is)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Paxker315
addikt
válasz Paxker315 #200241 üzenetére
erre valami tipp? Légüres parkolóban, járó motornál, P-be húzva, ácsorogva sem nagyon tudtam aktiválni. Ha kipipálom, és továbblépek a menüben, Errort ír ki, aztán meg már nem is engedi újra pipálni Motor leállítása, újraindítása után ugyanez a minta.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
bul07
nagyúr
válasz Paxker315 #200262 üzenetére
Nem lehet hogy valaki utólagosan kapcsolta be, és hogy te most kikapcsoltad csak úgy nem lehet visszakapcsolni
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Zizmand
aktív tag
válasz bul07 #200258 üzenetére
Szerintem is reális a 100k, nekem tavaly 1.9 PD Passaton volt 70k a vezérlés, vízpumpa, görgők, összes szíj + munkadíj. INA volt benne, INA is került bele. Fényképek alapján nekem is hasonló állapotban voltak, annyi, hogy nekem 120 ezer kmt lefutotta a vezérlés.
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok!
Mai nap vittem az autómat szerelőhöz, méghozzá fék + olaj cserére. Miközben mentem hozzá, meg kell állnom valahol. Az autót lezártam, vészvillogót ki tettem. Majd pár percre rá arra lettem figyemes, hogy az autóba a riasztó megszólalt. Ez után az autót ki nyitottam, ám ez után jött a meglepetés!Ezek a hibák jelentek meg hirtelen:
Az alany egy 2007-es, VW Jetta, 1.9PDTDI, 255.000 km-el.Szerelőnek mutattam, csak vakarta a fejét
Szerintetek ez mi lehet?
-
bul07
nagyúr
-
zeus_2k14
senior tag
válasz zeus_2k14 #200268 üzenetére
Bocsánat. Mint látom, nem írta be a hibákat, pedig én leírtam!
Na , ezek a hibák:
-a vészvilogó folyamatosan világít, hiába kapcsolom ki
- index nem világít hiába kapcsolom rá
- a műszerfalon a kipörgésgátló folyamatosan világít
- az autó nehezebben indul, teker
- a távolsági + ködlámpa nem jelez vissza a műszerfalon
- klíma megy, de nem hűt
- a rádió működik, viszont az óra elszállt róla
- a műszerfal menübe nem tudok léptetni
- elől a motornál a ventilátor folyamatosan pörög, maxon, hangos mint az állat
- olyan mintha a fogyasztás kicsit nőtt volna hirtelen de ezt csak lehet én gondolom eztViszont a belső világítás, elektromos ablak működik..
-
titanium_100
tag
Üdv! Audi A2, 2002, 1.4 55kw benzines Fojtószelep hibát ír be, és indítás után pár perccel elkezd nagyon dadogni a motor, esetenként le is áll. Új fojtószelep volt benne de nem lett jobb. Karterszellőző új benne, fals levegőt nem tudom honnan kaphat még, valamint féktisztítóra sem reagál, mindenképpen elkezd rosszul járni pár perc után, s ilyenkor gázadásra sem reagál. Ha kézzel benyomom a fojtószelepet akkor sem. Fojtószelep alapállítást sem a régivel sem az újjal nem tud elvégezni. Kábeleket végigmértem ecu-ig tápok, testek rendben vannak. Lehet nem is fojtószelep környékén van a probléma. Egr ki lett már szedve, kitakarítva, megműködtetve, annak sincs baja. Esetleg ismeri valaki ezt a típushibát?
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
B6 passat 1.9 PD, 3. fokozatban kigyorsításnál búgó hangot lehet hallani. Elsőre azt hittem, hogy a gumik, de a többi fokozatban ezt már nem hallom. Motortérből/től jön, de hogy mi lehet az pontosan nem tudom. Valami tipp erre? (A hangot ahhoz hasonlítanám mint ha egy fasza körmös gumi lenne az autó alatt és az búgna)
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
raziel01
veterán
Sziasztok,
Most volt vezérlés csere. 1.2 CRTDI 2011 CFWA motorkód. (Skoda Roomster) Hivatalos 5 csillagos értékelésű szerviz számlával.
Most nem tudom, hogy csak beképzelem de lehetséges, hogy el lett rakva egy foggal a vezérlés?
Alapjárat nem ingadozik, nincs fura hangja, könnyen indul, nem füstöl de olyan, mintha 2 ezres fordulat alatt alig akarna gyorsulni.
Konkrétan ha leengedem kettesben alapjáratra és nyomok egy kis gázt akkor majdhogynem ledadog. 2 ezer felett meg nincs vele semmi, hozza a végsebességet amit eddig is.
Most nem tudom, hogy én vagyok a hülye és eddig is ilyen volt vagy elrakhatták a vezérlést. Szerintetek? -
T-master
tag
válasz titanium_100 #200274 üzenetére
Hibatárolóban mi volt? Attól hogy a vezeték szakadásvizsgálatra jó volt, még lehet rossz. Ha nem tudja megcsinálni a fojtószelep alapbeállítását az lehet gyenge akkumulátor miatt is. Próbálj rátenni töltőt és úgy csinálni.
-
Immy
őstag
Sziasztok,
Megjött a golf variant, de vegyesek az első tapasztalatok:
1. Sebváltó még kemény, de gondolom ez bekopik
2. Tempomatot nem mindig sikerül bekapcsolni, de lehet hogy nem hülyebiztosra tervezték
3. A központi kijelző tiszta forró. Ki lehet kapcsolni a jobb oldalit? Nem arra gondolok, hogy kitenni az órát, hanem rendesen kikapcsolni.
4. Gyárilag valami noname (legalábbis számomra ismeretlen) gumit adtak: Falken ZIEX ZE 310A eCorun
5. Ha megy a ventillátor (NEM a klíma) akkor nem állítja le a motort a start-stop
6. A leghalkabb ventillátor mód is olyan hangosan süvít, hogy az kibírhatatlan
7. Gyári infotainment-ben a menü valami katasztrófálisan rosszul van tervezve, de ezen túlteszem magam.
8. Csomagtartó használható méretű, az tetszik
9. Miután beültem a gyárilag magasabban felszerelt golf ülésébe ami ilyen lábtartós azóta úgy érzem, hogy a gyári "olcsó" ülés nem elég jól tart.Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
macilaci78
nagyúr
1. A régi váltókból kiindulva sok javulást nem várnék.
6. Lehet, valami terelőlemez áll rosszul.
8. Azért egy kombi csomagtere legyen már használható méretű...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
dozó
tag
Sziasztok.
Adott egy 2016 2.0 CR TDI 140 kW Passat Alltrack, óra állás 147 000Km vezérlés cserét szeretnék rajta elvégeztetni.
Kérdés, hogy az olaj szivattyút meghajtó szíjat is cserélni kellene, mi ennek a szíjnak a csereperiódusa? -
grizlisandor
addikt
Mágus2 az évek alatt írt dolgokat: Vezérműszíj 210 000km vagy 5 év. Hosszbordás szíj 150 000km a feszítővel és a generátor szabadonfutóval együtt.
-
dozó
tag
válasz grizlisandor #200282 üzenetére
Köszönöm, akkor megoldom most csak vezérlés és hoszbordás szíj cserével, és a következő vezérlés cserénél (230 -250 000Km) cserélem az olajpumpa szíját is.
-
-
raziel01
veterán
válasz raziel01 #200276 üzenetére
Tuti van valami. Mentem egy nagyobb kört. Motorfeknel ahogy lecsökken 1800 alá a fordulat sokkal brummogosabb, mintha rázna is minimalisan.
A gazpedal sem olyan rezponziv, olyasmi mint amikor a dpf regeneral es kicsit mashogy reagal a gázra. Ha nem a vezerlest rakták el akkor mi lehet? -
maximilian4
addikt
Találtam egy 1.4 pd ibizát, amit meg fogok nézni. Miket érdemes megnézni, leellenőrizni a motorral kapcsolatban ami felhívhatja hibákra a figyelmet? Nem nagyon értek a motorokhoz.
Maxi
-
grizlisandor
addikt
Egy tulajos 1.4 Polo és a 19 éves gyári vezérműszíjjal rótta le a 111k kilométert.
[ Szerkesztve ]
-
user12
őstag
válasz maximilian4 #200289 üzenetére
Elég sok dolog van, ami árulkodó lehet. Az általános dolgokon felül vannak pd-specifikus dolgok. Egy része szemmel nem is látható, azok csak diagnosztikán derülnek ki.
Inkább csináld azt, hogy hívj egy állapotfelmérőt vagy vigyétek el szervizbe megnézetni.
Mi a héten néztünk meg egy Ibizát, a 4 oldalas jegyzőkönyvből én mint laikus kb 1 oldalnyi tételt néztem volna meg.[ Szerkesztve ]
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
raziel01
veterán
válasz Mágus2 #200288 üzenetére
Visszavittem. Nagyon rendes volt a műhely főnök. Elvitte egy körre, nem erzett semmi hibát.
Utana beült mellem igy se látta rossznak. Radugta gépre, semmit hibakód. Járó motornal minden értéket megnezett laptoppal. Minden rendben látszik. Tényleg egy rossz szavam se lehet a segitőkészsegre.
Azt mondja a vezerlest nem lehet rosszul felrakni, azert van a szerelesi utmutato. Motorterben átnézte, minden kábel be van dugva. Szerinte minden jó.
En meg tovabbra is azt mondom, hogy 2000 alatt bugos hangja lett. Olyan 30%-al erőtlenebb 2000 alatt.
Ha egyesben gurol az autó es alapjáraton nyomok egy finom gázt akkor nem hiszem hogy normalis, hogy ledadog az az auto 1-2 mp-re es csak azután indul meg.
Másik ami feltűnt nem tudom összefügg-e bármivel.
A fék ugyan ugy fog ahogy szokott viszont az utolso pár méteren nem finoman lassitja az autot hanem hirtelen mintha egy betonfalnak mentem volna lefékezi. Több alkalommal teszteltem és a fekezes végén olyan. Évek alatt ez se volt jellemző. Lengőkar szilent es gömbfej cserelve lett szal valamennyire szereltek a fék mellett.
Komolyan hülyének érzem magam. -
Tin
veterán
Sziasztok!
2019-es Golf 7 kombi 1.5 TSI 150LE (DADA) kocsimom kellene egy köztes olajcsere.
Tudnátok mondani cikkszámot vagy linket a jó minőségű alkatrészekhez?
- olajszűrő
- olajleeresztő csavar / alátét, nem tudom melyiket kell cserélni
- légszűrőPontos cikkszám vagy Autodoc link is tökéletes. Nem baj, ha gyári az alkatrész, legalább nincs nyavalygás miatta, de fogalmam sincs, hogy az honnan beszerezhető.
Olajból a gyári megy bele. Garis még a kocsi, de nem akarok 30e-ig várni a cserével, lecserélném a felénél.
Köszönöm előre is a segítséget!
-
Saccco
nagyúr
-
aktív tag
Szia!
Én tavasszal KA-tól vettem az alkatrészeket + olajat a köztes cseréhez.
Olaj
Olajszűrő
Levegőszűrő
Pollenszűrő -
Tin
veterán
válasz Big_Boss #200295 üzenetére
Köszi a tippeket, közben megtaláltam a tavalyi szervizszámlát, ezek kellettek hozzá. Az árak eurósak mivel a kocsi német, és áfa nélküliek (tehát +19%)
Motorolaj 0W20: GS60577M2 126,42
Olajszűrő: 04E115561H 13,80
Olajleeresztő csavar: N90288901 3,70
Olajleeresztő csavar alátét: N0138157 2,20
Alsó motorborítás csavar (x3): WHT000729A 3,90Szükségem van az alsó motorborítás csavarokra is?
Ha jól gondolom ez a csomag kell nekem, plusz a légszűrő.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #200297 üzenetére
Jó nekem a gyári, nem drágább. A fenti csomag akkor jó a kocsihoz ugye?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Nintendo Switch
- Ingatlanos topic!
- Revolut
- Mini-ITX
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs