Hirdetés
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Atomgeszi #180990 üzenetére
140 lovas és nem cffb? CBAB volt akkor? Amúgy azt is veheted. Annyi a lényeg, hogy azért ne kiszámolja legyen éppen rá a pénzed. Bármi bejöhet ezeknél már, főleg ha kifejezetten dsg-t keresel. Golf kombi nem játszik? Abban is volt 2.0 crtdi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
válasz lord_devil #180998 üzenetére
A nagy többség mit csinál vezetés közben városi forgalomban?
Én például nem a telefont, tabletet, infotaintment rendszert buzerálom, ráérek a manuális váltóval foglalkozni.De, szabad A4-et venni, de kompromisszummal: vagy drága pénzen javítható váltóval, vagy olyannal, amivel dolgozni kell.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Atomgeszi
veterán
válasz molnarpeter #180999 üzenetére
Mármint 1.8 TSi és 2.0 TSi?
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #180998 üzenetére
Sajnos az uj A4ek szarok. A normalis torsen difit is lecsereltek a fostos haldexre, ezeket quattro ultra-ra kent aruljak. B9 talan meg torsen, de ebben nem vagyok biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Atomgeszi #180996 üzenetére
250 Nm felett adtak azoknál olajos DSG-t, 250 Nm-ig száraz dsg van de az nagy cumi tud lenni. Kerüld el a száraz dsg-t.
CFF-et ír akkor az kizárásos alapon CFFB lesz abból volt 140 lovas verzió. A CFFD az csak 110 lovas verzióban létezett gyárilag.
#nincsbennetarcsi
-
-
Doki16
addikt
válasz Atomgeszi #181005 üzenetére
Az akkor CFFB lesz, csak nem mindig írják végig
Nem azért van kevés benzines mert mindenki a dízeltől szabadulna, hanem alapból nem sokan vették a Passatot benzinmotorral. Egyszerűen nincs értelme újként egy ilyen igazi hosszútávú pályázós autót benzines meghajtással venni.
(#181010) Richard: Igen az lesz. Akárhol nézem a neten 7 sebességes DSG van írva az 1.8 mellé.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
lord_devil
tag
válasz macilaci78 #181002 üzenetére
Nincs bajom a manuális váltóval, de nem nagyon találni belőle.
-
Atomgeszi
veterán
Köszi mindenkinek, úgy látszik ezt a VW vonalat el kell engedni 3 M körülig.
-
bul07
nagyúr
válasz vendingo #181015 üzenetére
Ha van még annyi anyag a tárcsában és ha olcsón megtudod csináltatni akkor fel lehet szabályoztatni meg egy új betét
De ha sok a szabályozás munkadíja és hosszú távra tervezel akkor lehet olcsóbbra jön ki egy új tárcsa betét kombóAmúgy pont nemrég tettem be az enyémről képeket hogy kezdett ilyen lenni bár nem ennyire
Itt a hozzászólásomMa volt egy hosszabb köröm és kicsit a kilométerek hatására javult a kinézete
Friss képek érdemes összehasonlítani hogy tényleg javult kicsit
[kép] , [kép][ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
bul07
nagyúr
válasz vendingo #181017 üzenetére
Ha fel is szabályozzák akkor is kell egy új szett fékbetét
Csak akkor meg jön a kérdés hogy a túloldal milyen állapotban van, mert az nagyon veszélyes ha az egyik oldal sokkal jobban fog, nagy fékezésnél nagyon hamar keresztbe vágja magát a kocsi és akkor vége
Vizes esetleg havas jeges úton meg még hamarabb jöhet a meglepetés
Hátsó tengelyen lévő nagy fékeltérés sokkal veszélyesebb mint az elsőkön lévőÍgy érdemes mindkét oldalt csináltatni úgyis általában a betéteket úgy árulják hogy mindkét oldalt egybe(4db egy dobozban)
Tehát ha szabályozzák akkor mindkettő kell, ha cserés akkor is mindkét oldaltNem írtad az autód adataid hogy pontosan meglehessen nézni hogy milyen tárcsa van hátul hogy mennyibe kerül
De lehet hogy 3000Ft/db a szabályozás, az új tárcsa meg lenne 5000Ft/db
És ugye a szabályozás azt is jelenti hogy ott áll a kocsi megbontva műhelyben és azt van olyan szerelő aki óradíjba számlázza
Ezekre azért kérdez rá, nehogy utólag legyen ebből vaskos számlaMikkor még fiatal tudatlan voltam és sokkal egyszerűbb kocsik voltak cseréltem én is betétet
Ment is minden rendben, aztán próbakör
Jól sikerült a csere, olyan erősen fogott be hogy letörte a tárcsát az agyról(körbe letört nem darabokra), ugye olyanokat akkor még nem tudtam hogy milyen kopás után kell cserélni a tárcsát isWarburg-nál meg havi feladat volt a fék javítás mert sose fogott igazán jól
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz vendingo #181020 üzenetére
Ahogy nézem már ha pontos a keresésem
Remsa tárcsa ~3000Ft/db
Zimmermann tárcsa 5500-6000Ft/dbRemsa tárcsára egy vélemény innen [link]
Két helyen néztem keresés pontosságába nem vagyok biztos a motorkód hiányában
[link] , [link]Betétek attól függően milyen van benne pontosan
Remsa min ~5-7eFt
Zimmermann min ~6-8e Ft
[link] , [link]Persze az árak Webes árak, Bárdi, Unix lehet drágább is
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
vendingo
veterán
válasz molnarpeter #181021 üzenetére
Na ja, nem hajtom, nagyokat fékezni meg pláne nem szoktam. Vadulni motorral szoktam, G4 erre alkalmatlan.
Holnap fékezek pár nagyot, aztán megnézem kopik-e a réteg.bul07: Közben rákerestem én is a betét és tárcsa árakra. Sokkal nagyobb összegre számítottam. Ha nem kopik le ez a réteg a hétvégéig intenzív használat mellet, akkor valszeg cseréltetem. A motorom tárcsaárából indultam ki, arra 60-70k egy szett előre+ betétek
Köszönöm mindenkinek a segítséget, most egy kicsit megnyugodtam, hogy nem megy el rá a nyaralási pénz.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
veterán
válasz bul07 #181022 üzenetére
A karantén-veszély miatt gyorsan kellett hátsó fékbetétet vennem, Remsa volt készleten; eddig 2200 km-t mentem vele, teljesen elégedett vagyok, semmi csikorgás.
A közvélekedés szerint puha, az átlagnál gyorsabban kopik, erről a kevés kilométer okán nem tudok nyilatkozni. -
F_Zolee
veterán
válasz molnarpeter #181021 üzenetére
Fék nálam nem igazán kopik de a km-ek meg gyűlnek és nem néz így ki mégse.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vendingo #181023 üzenetére
Nekünk műszaki előtt konkrétan mondta a szerelő, hogy ha jók az értékek, nem érdemes foglalkozni vele, úgyis új tárcsa és betét fog kelleni, szóval majd következő alkalommal foglalkozunk vele (vagy ha lemegy vasig, akkor előbb ). Nekik is ez a padlólemez a saját autójuk. Én néha település előtt, mikor nem jönnek mögöttem, a rozsda miatt kézifékkel lassítok néha, de nem segített sokat. Mostani szett Hans Pries/Topran festett tárcsa és Remsa betét, kb 4 év és elrohad, talán 5-6 év/100k km azért benne lesz így a félrekopott betéttel, majd meglátjuk. Lényegében szvsz nem SOS dolog, ha a fékhatás mérés eredménye megfelelő.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
Ma csak egy egyszerűbb diaggal néztünk rá a kocsira. Összes henger égéskimaradás, szegény keverék, map szenzor hiba. És egyre szarabb, már klímával is rendesen dadog, ráz. Vagy fals levegőt szív rendesen valahonnan, vagy map szenzor meghal vagy nem tudom. Lerakom holnap szerelőnél, aztán csak rájön.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz molnarpeter #181029 üzenetére
Ilyeneket ne kérdezz, mert még előző tulaj tette rá 4 évvel ezelőtt. Betétnél mintha mintex lenne, tárcsa valami alap lehet, mert rozsdál a teteje meg a felület is 2 csepp víz után.
-
Tin
veterán
-
bul07
nagyúr
válasz molnarpeter #181028 üzenetére
Az se mindegy hogy mennyire van terhelve a kocsi
Mert ha nincs akkor a fékerő elosztó nem ad olyan sokat hátra, és nem fogja lekoptatni a rozsdát
Mikkor megvan rendesen terhelve akkor kwll fékezgetniFentebb tettem be képet az enyémről hogy a mai 400Km azért kicsit segített a rajta lévő rozsdán
Volt a kocsiba súly, 400Kg élő hús meg vagy 40kg csomag, na meg teli tank
Talán jövőhéten megint lesz egy ilyen kör akkor majd lassítok pár erőteljeset
Amúgy én se megyek sokkat, tuti ezért van
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bul07 #181033 üzenetére
Jó, hogy mondod, az EBD is hátsó tengelyre kapcsolódó kar segítségével állapítja meg a terhelést? A régi fajta mechanikus cucc itt már ugye nincs, ABS rendszerhez kapcsolódik a feladat.
Egyszer veztech tréningen kíváncsiságból ABS biztosíték nélkül mentem, folyton blokkolt a hátsó kerék a Golfon, instruktorral meg is beszéltük a témát, mert érdekes volt ez a viselkedés az autótól. De legalább kaptam dicséretet, mert a gyors kanyarodás feladatnál szolidan nyekergett a gumi
-
molnarpeter
nagyúr
Mindenhol random szerintem, mondjuk szoci vasaknál rosszabb a helyzet. Rendeltem én is már alin gyári VW-FAW alkatrészt Némelyik piacon tovább készülnek az Európában kifutott típusok, Golf 4 esetében 2010-re állt le teljesen a gyártás, 2008-ig volt Kínában is Bora HS néven pl, szerintem ezért is bőséges az olcsó alkatrész tőlük rendelve.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Vennek egy 2003as 1.9tdi 101 lovas golfot, palyazni, mivel olcsobbnak latom a fenttarthatosagat a jelenlegi automnal.
800ba latok egyet, ami a rendszam alapjan valos, 5 eve van naluk magyarba forgalomba helyezve, itthon elso tulajos
Alvazat kerdezzek carverticalon?
Az en automnal jo lett volna kerdezni mielott vettem, +210k km el tobb van benne, szamitasok szerint[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #166260 üzenetére
Több mint egy éves kérdésem, hogy megválaszoljam, mennyibe kerül a klíma javítása: 36.000Ft lett a vége. Kellett ehhez az olcsóbb vidéki óradíj.
Reggel 9-re vittem, 3-kor már kész volt. Jó hideget fúj, mondta a szaki, hogy ha nem ereszti el a gázt, akkor ok minden (nyomáspróba volt, nem találtak problémát).When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
iceQ!
addikt
válasz gzbotii #181038 üzenetére
Ugyan így jártam én is. Monodm lesz egy 100-as. 25 volt a tölés meg egy nyomáskapcsoló + csere. 35 körül állt meg kb nekem is.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
gzbotii
veterán
válasz iceQ! #181041 üzenetére
Budapesten minden szaki temette, állt több mint egy évet, kompresszor, csövek, hűtő minden IS cserés, 150k alatt nem lesz ez meg, de inkább több.
Gondolom nem is akarták...[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
iceQ!
addikt
válasz gzbotii #181042 üzenetére
Én sem Pesten csináltattam, agglomerációban. Ezért kerül ennyibe. Szerencsére van viszonyítási alap, durván 50%-al dolgozik olcsóbban a szerelőm :D
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
BUZZLGHTYR
senior tag
1.9pdtdi, axr, 101 le motorrol mik a velemenyek illetve tapasztaltok?
-
Szada85
aktív tag
Sziasztok!
Talán mintha valaki írta volna korábban, hogy B7 Passat 3.6 V6-ot hajt (BWS motorkód). Jól rémlik?
Vagy van bárki másnak tapasztalata ilyen motoros autóval? -
addikt
Sziasztok! Volt időm mostanában tesztelgetni az új gumikat az autón a jó időben.
Érezhetően jobb, mint a téli 16-os volt.
Most 17 235 45 Conti PC6Picit hangosabb, mint a téli, de ez van.
Mentem vele a Mátrában (szigorúan a megengedett sebesség határokat betartva (tényleg)) és hát ment volna jobban is kanyarban, de kiestem az ülésből. Szegény autó nem csapatásra lett kitalálva (Passat B7 kombi 170Le)Autópályán mentem vele gyorsan és elég hirtelen kellett fékezzek, amikor is azt éreztem, hogy az autó hátulja annyira elkönnyül, hogy bármikor kimegy jobbra vagy balra. Ez normális, télivel nem volt ilyen Futómű be lett állítva, gátlókat nem mértek.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
gyvince
senior tag
Sziasztok 1.9PDTDI AVF Audi a6 c5 avant mik a vélemények??
Apple Iphone 12 Pro Max + Apple Watch Series 4 44mm, Hp Omen laptop
Új hozzászólás Aktív témák
- Ilyen lehet az S25 Ultra fogyókúra után
- Torrent meghívó kunyeráló
- Sorozatok
- PlayStation 5
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- parandroid: KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- További aktív témák...