- Apple notebookok
- ZIDOO médialejátszók
- Mini-ITX
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisharsany
tag
Sziasztok!
2011-es Golf VI, 1.6 CR TDI, 105 LE, CAYC motorkód.
Motorkód alapján mit lehet tudni erről a motorról, mik a jellemző gyengeségei (gondolom főleg az EGR). Bármi hasznos infónak, tapasztalatnak örülnék.(Sajnos újabb autó nem nagyon fér bele, így is 2,5-3 milliót karcolgat egy-egy 10 évnél idősebb autó és többet nem szeretnénk kiadni rá házfelújítás előtt.)
-
Dot
őstag
Hello,
Mennyire gáz, ha kicsit túlhasználom a váltóolajat?
Sajnos csak 25-ére kaptam időpontot olajcserére. Most van benne 131000KM, 63200-nál volt az 1. csere. Sajnos a 6-ai hétvégén vissza kell menjünk Magyarországra vele ami +2200-2500Km (igaz 90% pálya). Így több mint 70000Km lesz az olajban.
Többi márkaszervízben sem tudnak korábra időpontot adni :/
6-os DSG SYV.
Kicsit félek hogy károsítja a váltót.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
macilaci78
nagyúr
-
Szada85
aktív tag
válasz aero. #200546 üzenetére
Az új Octavia LED-je is gyakran vakít, többször jött már mögöttem, akkor is, illetve sokszor ami szembejön velem, és mielött mellém érnek, akkor vakít el valami "átlósan elöre világító" nyaláb a fényszórójából.
Német Skoda fórumon is olvastam már pár thread-et erröl, többeknek újrakalibrálták a rendszert, utána jobb lett.
-
pepucs
tag
válasz kisharsany #200552 üzenetére
Ijesztésnek: https://www.youtube.com/watch?v=2b62poEAgjM
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
venom8888
őstag
Sziasztok. A Vw Polo V os szeriabol melyiket erdemes venni,es elkerulni? 1.0 1.2 dsg, manual, tsi, mit erdemes venni ami megbizhato? ELore is koszonom a valaszt. Addig nem is nezegetem oket, amig nem kapok toletek valaszt.
-
Dot
őstag
válasz MunezXBK #200557 üzenetére
Köszi all.
Gyors látogatás lesz, csak szombat-vas leszünk Mo-n.
Szeptemberben megyünk hosszabb időre, de addig nem akarom húzni.Led-es témához egy kérdés:
LED2-nek az is egy tulajdonsága, hogy a közlekedési táblákat is kimaszkolja? Vagy ez beállítás kérdése?[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
kisharsany
tag
válasz pepucs #200559 üzenetére
Te mit vennél amivel kevesebb a gond, ha ezek a kritériumok:
-2 méteres ember el tudja forgatni a kormányt
-férjen el 4 felnőtt és egy kutyabox, csomagok
-legyen benne legalább ABS, ködlámpa
-ne fogyasszon 7-8 liternél többet
-ne kelljen az autóban kiabálni, ha beszélgetni akarunk
-a keret kb. 3 millió. -
molnarpeter
nagyúr
válasz kisharsany #200564 üzenetére
Ugyanebből 2.0 TDI kevésbé nyűgös, EGR hibára lehet számítani, illetve magasnyomású pumpa kopás okán 200-250 ezer km után már ajánlott egy megelőző felújítás, nehogy ledarálja magát, de a porlasztók olcsóbbak és tartósabbak 1.6-hoz képest. Vagy ha nem kritikus a környezetvédelmi besorolás, Octavia 2 facelift létezett DPF nélküli euro 4-es 1.9 PD motorral kb 2009-2010-ig, csak ritka, és ezeknél pont érdemes csapágysort cserélni (nem a világ vége, de költség akkor is).
[ Szerkesztve ]
-
kisharsany
tag
válasz molnarpeter #200566 üzenetére
Sajnos 2.0 TDI sem túl gyakori. Ha nézem a hirdetéskódokat, viszonylag friss alig van.
Octavia nem játszik, próbáltam és hozzáért a térdem a kormányhoz. -
MunezXBK
nagyúr
válasz kisharsany #200567 üzenetére
Superb.
-
pepucs
tag
válasz kisharsany #200564 üzenetére
Zafira mindegyik kritériumnak megfelel.
Viccen kívűl, erre a kérdésedre nem tudok hitelest választ adni a Zafirán kívűl. Nem vagyok 2m[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
kisharsany
tag
válasz pepucs #200569 üzenetére
No igen, Zafira... Igazából nem nagyon tudok vele vitatkozni, inkább csak kifogásaim vannak.
Furcsa, hogy szinte nincs 200 ezer km feletti benzines B Zafira hahun. Ennyi lehet a benzines motorok vége, vagy annyira jó autó, hogy senki sem akarja eladni 400-500 ezer km-el?
Az a középkonzol olyan mint egy birodalmi csatahajó irányítópult a Star Warsból, legalább ennyire komor hangulatú is.
...és a családban van 2 Ecoteces Astra G, mindkettőbe rendesen tölteni kell az olajat.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz kisharsany #200564 üzenetére
Altea/Golf Plus 2.0 CRTDI motorral, esetleg 1.4 TSI 122/125 ló.
2012 utáni Opel Meriva B, ott már nem olyan problémás az M32 váltó.
-
kisharsany
tag
válasz grizlisandor #200571 üzenetére
Ennyire rossz egyébként az 1.6 CR TDI?
-
pepucs
tag
válasz kisharsany #200570 üzenetére
Tény, hogy nagyon jók ha nem lerúgott fost fogsz ki. Ez mondjuk minden márkára áltánosságban igaz. Ismerősi körben LPG-s taxi volt, majd megtartották saját családinak. Most tart valahol 600k km-nél ( Zafira )
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz MunezXBK #200568 üzenetére
Fejedelmi a lábtér hátul, legalább le lehet csúszni az ülésben, mert a szedánban a fejtér abban is karcsú hátul. - Egy 196 centis ember véleménye.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisharsany #200572 üzenetére
[03L 130 277 B] új porlasztó, 1 db ennyi (és ez egy kifejezetten olcsó bolt), bármikor letérdelhet ez a piezo kristályos fajta. Kb ez a legkellemetlenebb része
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #200574 üzenetére
MK2-ben ki van húzva hosszan a tetőtér hátrafelé. 192cm-es, 150kg-os haverom bőven elfért minden irányban, de ha ez sem elég, akkor tényleg a kombi a megoldás. Vagy marad az egyterű/SUV kategória.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #200579 üzenetére
Tőlem lehet kupé is, úgysem ülök hátra.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kisharsany
tag
válasz molnarpeter #200575 üzenetére
Oké és még ott van a turbó, lendkerék, stb.
Gondolom ezek a 2.0 CR TDI-ben is ugyanúgy hibalehetőségek.
1.9 PD TDI-t ajánlották ismerősi körben, de ott is ugyanúgy megvannak ezek a hibalehetőségek - gondolom.
Marad az 1.6 szívó, lenne is ilyen Touran ami még érdekelne, de egy közel másfél tonnás autóhoz, személyekkel, csomagokkal gondolom kihívás lenne nyaraláskor egy Vrsic-hágó és sokat is fogyaszt.
1.4 TSI-ből 2013 utáni nem jön ki 3 millióból, hogy legalább a láncos vezérlést megússzam.Ha elvetem a VW csoport járműveit, akkor mi marad? Ford S-Max 2.0 TDI-vel, Citroen Berlingo 1.6 szívó, 1.6 HDI, esetleg Qashqai 2+ beleférhet 2.0 szívóval, vagy valami francia dízellel, Mazda 5 2.0 szívóval de gyakorlatilag esélytelen találni nem szétrohadt vagy frissen a rozsdára ráfújt bitumenes alvázvédelmest, régi Toyotákok számomra idegesítően középre elhelyezett műszerfallal.
Szerencsére nincs semmi hitelünk és jó lenne ha nem autó miatt kellene felvenni, főleg ebben a kamatkörnyezetben, de 3 millió alatt nem hiszem hogy lesz bármi olyan amire nem kell majd költeni. -
Paxker315
addikt
válasz kisharsany #200564 üzenetére
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #200583 üzenetére
A Jetta az egyrészt jóval kisebb, másrészt jobban csapódik a tető hátulja. A Superb politikus szállítónak készült keletre, szóval a hombár szlávok el kell benne férjenek hátul rendesen.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Saccco
nagyúr
válasz kisharsany #200581 üzenetére
1.9 PD TDI az egyik legmegbízhatóbb.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
veterán
válasz kisharsany #200581 üzenetére
Toyoták közül sztem csak a Yarisban meg a Priusban van középen a műszerfal, Corollában, Aurisban, Avensisben nem.
De amúgy meg vegyél Prius3-mat. Csak ajánlani tudom.vagy nyugodtan menj rá a 2.0 CR TDI-re, hasonlóan megbízható mint az 1.9 PD, csak abból nehéz már ilyat találni, amiben nincs még 4-5-600 ezer kilométer.https://tinyurl.com/rasoapro
-
ZolkoW
őstag
válasz kisharsany #200581 üzenetére
az 1.9-es PD-ről én is mindenhol csak azt olvasom, hogy elpusztíthatatlan (munkatársam Boráját 600e-rel adta el).. majdnem olyat vettem, az egyik megnézett járgányban frissen cserélte a kuplungszettet és a kettőstömegűt a kereskedés, szerintem ezekkel a tételekkel lehet számolni, DPF meg nem mindegyikben van. Az 1.6 szívóról itt hamar lebeszéltetek
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bul07
nagyúr
válasz ZolkoW #200588 üzenetére
Meg egy bizonyos kilométer felett van a vezérműtengely kopás, bütyök vagy bütykök elkopnak
Ha meg rossz olajjal használták akkor ez fokozottabban kopik
(505.01 olaj kell neki)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
válasz yodamester10 #200525 üzenetére
Néztem YT-on, megugorható kihívás a háztáji csere.
Reggel útba ejtettem a xenon.hu-t, ők sem tudják megmondani, hogy az izzó vagy a trafó a hibás. Elhoztam 2 db "original quality" márkájú D3S-t, csak 4300 Kelvines volt készleten. Azt mondta az eladó, hogy nyugodtan visszavihetem ha nem az a hibás, vagy akár csak nem tetszik a színe. (Tökre jófejek. )
Hétvégén vagy esetleg ma este megpróbálom cserélni a hibásat. A LED jó lenne, de D3S-ben nincs nekik. Még kitalálom mi legyen a vége, de így nem maradhat sokáig, hogy félvak az autó.
-
veterán
válasz yodamester10 #200591 üzenetére
Köszönöm, akkor megjelölöm filccel.
De miért? El fog állítódni vagy csak biztonságból jelöljem be, hátha "véletlenül" eltekerem?
-
yodamester10
őstag
-
veterán
válasz yodamester10 #200593 üzenetére
-
veterán
válasz yodamester10 #200596 üzenetére
Fél óra múlva jön segítség.
2 nagy cumi volt eddig:
- széthúzni a csatlakozót.
- hozzáférni a lökhárító alatti csavarhoz. -
1stVikman
senior tag
válasz focvis #200592 üzenetére
Ezekről a csere-bere dolgokról majd írd meg a tapasztalataid. Engem is érdekelne led vagy hidegebb fényű xenon a golfba. A mostani még gyári és szerintem már nem túl acélos a fényereje. Aztán a búra miatt is lehet, mert eléggé csúnyácska már.
[kép] [kép]
Bár néha így is levillantanak, ha az elektronika kicsit később veszi le a refit vagy későn maszkolja ki a szembejövőt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest