-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #199850 üzenetére
És mégis mihez kell, ahhoz hogy a kasznit felgyorsítsa, és miért is gond autópályán ha egy két másodperccel tovább tart dugóból felgyorsítani megengedett sebességre, sebesség tartáshoz meg nem kell
Autópályán max elhaladsz a másik mellet
Persze van egy szint ami kell egy súlyhoz de...Főúton haladva előzésnél igen számít, de van egy határ ami felett itt is többet számít a sofőr tudása
Ha már a kocsi gyorsulásának kell elérnie hogy vissza tudjon időbe térni a saját sávjába és ne ütközzön a szembe jövővel akkor ott már gond van, a sofőr tudása nem kielégítő(nem ülnék be mellé)Na mindegy, az ilyen olyan tunying cégek úgy élnek meg mint a Kasza Tibi féle Challenge jelenség
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Szada85
aktív tag
válasz rasotamas #199848 üzenetére
Amit biztosan szabályoz a Leonban a "Mode" gomb:
A futómü "keménysége", a kormányszervo rásegítése, valamint a fokozatokat jobban kitartja a váltó, illetve a "bödönhang" is megjön Sport/Cupra módban.A váltón önmagában az S állással csak a fokozatok kihasználása változik (tovább pörgeti a motort), viszont a futómü, szervo marad abban az állásban, amiben a "Mode" gomb alapján van.
Röviden, zanzásan leírva. -
Szada85
aktív tag
válasz bul07 #199852 üzenetére
Hidd el, van a vármegyék, föispánok földjén túl is élet, és pl. a német pályán, ahol adott esetben 130-150-röl sem árt, ha tudsz még gyorsítani úgy, hogy ne legyél forgalmi akadály, ott jól jönnek a tartalék lovak és nyúlmókusok..
Illetve egy idealizált világban, ahol mondjuk (akár városon kívül-belül, de pályán is gyakori) elözésnél nem kezd 10 emberböl 8 rágyorsításba ("mer´ engem aztán nem hagysz le ktsög"), ott biztosan müködik, amit leírtál, ezzel ellentétben sajnos a mai rögvalóságban pedig sokszor igenis kell a plusz power, hogy az ilyen magukat viccesnek gondoló gombáknak ne jöjjön össze a gyilkossági kísérlet.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Szada85 #199856 üzenetére
Mondjuk ha azért megyek lassan mert a telefonomon babrálom a youtube-ot és pont végzek vele mikor utolér valami seggembe beleálló gyökér, akkor nem tudom miért kell megsértődni, hogy gyorsítok arra a tempóra amivel ő is menni akart volna.
Na ilyenkor ezeket nem érdekli se isten se ember, akkor is meg kell előzni, ha 150-nel kell menni hozzá kanyarban, mert ott akkor 20 másodpercig lassan mentem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz bul07 #199852 üzenetére
Az azért életszerű, hogy valaki nem úgy akar közlekedni, hogy EGYSZER 3 perc alatt eléri a 130-at és azt tartja amíg oda nem ér a céljához, hanem ahogy a forgalom megkívánja pár másodperc alatt 100-ról 150-re fel kell gyorsítania néha.
Mi van a Challenge-dzsel? Full kamu? Nem ástam bele magam, sokan pakolásszák fel milyen sokat fogytak vele.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
vzsryl
nagyúr
válasz Szada85 #199856 üzenetére
Ilyen gombákkal országúton szoktam csak találkozni, és tényleg hajmeresztő tud lenni néha. De erre sajnos csak egy ideig lehet megoldás a versenyautó teljesítmény. Mindig van egy "nagyobb f@szú", akibe beletörhet az ember bicskája.
A "kell a tarcsi" témához mást nem fűznék hozzá, mert csak felesleges szófecsérlés, ami pár havonta visszatér. Valakinek szüksége van a tarcsira, valakinek meg nincs.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz IntelKiller7 #199862 üzenetére
De nekem nincs b8-am, és azt szeretném látni
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz IntelKiller7 #199862 üzenetére
Illetve van egy olyan sejtésem, hogy csak a nyomásértékek vannak rajta, a gumiméretek nem.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
válasz IntelKiller7 #199867 üzenetére
Köszönöm!
Akkor tényleg nincsenek benne a méretek. Nincs más matrica a kocsin ahol rajta vannak a gumiméretek mint azon a fotón amit én raktam be? Akár guminyomások nélkül.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Kíváncsi vagyok a szerelés miből áll, mert ez gondolom márkaszervizes ár, egy sima gátlócsere normál esetben pár tízezer forint. Egy 100-120 ezres darabár fájó lenne, de nem kifizethetetlen még, de még ennyit a beszerelésért kifizetni durva.
Gondolom kel szoftveresen reseteltni, tanítani, adaptálni. Talán láttam is már ilyen OBD11 videót Youtubeon, csak Golffal nem Passattal.Egyébként nem parasztvakítás, működik, általában Comfortban használom, de ha pályázok és haladósabban, nem ül ott az asszony akinek kell a kényelem, meg úgysem szereti ha gyorsan megyek, akkor átrakom Sportba és érezhetően stabilabb, közvetlenebb az autó.
Normálba szerintem még sose tettem.
Hamár drága felfüggesztés, egy Citroen Hydractive-nak több értelme van.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Szada85
aktív tag
Majom-banán eset persze. Néztem aprón is, komplett használt szettek vannak 2-400€ között is, csak sajnos helyem nem lett volna, ahol magam kicserélem, plusz azoknak az állapota is kérdéses emellé.
Viszont nem elhanyagolható gondolat, hogy 1200€ körül már komplett KW V1 (vagy V2) Gewindét is kapni a Leon alá, a német csoportban elég sok Cupra fut ilyesmivel, ilyen "gyári ár" mellett nem annyira meglepö.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #199875 üzenetére
Tudom, hogy mukodik. Haveromnak van a kocsijaban, probaltam is tobbszor.
Markakerben minden draga, ha talalsz hozza vkit aki behekkeli egy szagszervizben akkor mar csak a gatlo arat kell kikohogni ami olyan 100k/db. Parban cserelendo tehat 200k plusz munkadijra lazan lehet egy 50k-t szamolni. 250k egy mondjuk egy 3M-s Passatnal az atlag magyarnak nem annyira esik jol. Es akkor ha az elsok elkoszontek akkor a hatsok sem varatnak magukra sokat.
Nyilvan van kivetel de az atlag siman belerakatja a fix gatlot.#nincsbennetarcsi
-
veterán
Feleségem gerincbetegsége miatt egyébként én a mai napig szemezek a Citroen C5-ökkel, de azok is nagyon megdrágultak, egy jó simán van 3 milla szerintem.
Az egyik régebbi exmunkatársam most oda jött dolgozni ahol vagyok, ráadásul közvetlen munkatársam lett, és neki ilyen hidrós van. Majd megkérem, hogy menjünk már egy kört, kíváncsi vagyok valójában olyan fasza-e.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Kiskokó
veterán
válasz rasotamas #199858 üzenetére
Azért belső sávban ne közlekedjünk már úgy hogy akár a telót babrálod... na meg ezt honnan tudja a mögötted jövő ?? Nem lát be a kocsiba. Én ha nagyon véletlen is kézbe kell vennem a telefonom az az
sfefe
Ők más témáról beszélnek mint sem 500 ló... hanem csak egy kis plusz nyomatékról.
De ha már beleszóltam a témában, én és úgy vagyok vele, nincs olyan hogy túl erős autó.
Azt meg hagy döntse már el mindenki magának mennyi erő kell neki, attól hogy van nem kell mindig kihasználni... nektek ez miért fáj ?
Nyilván van a tök fölösleges szint... most utálni fogsz de a 225Lóerős A6-om után amit már kellően elégnek tartottam, azért a 320Ló az A7-ben lett tényleg olyan "révbe értem" érzés, hogy ennél már tényleg fölöslegesebb az erősebb.Persze ez emberfüggő is, az olyan útra nem való rákos.... nem minősítem tovább milyen embereknek valóban mind1 hány lóerővel közlekedik, aki tükörbe nézés és szemrebbenés nélkül vág ki a belsőbe bárki elé 100-110-el.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
-
Szada85
aktív tag
válasz sfefe #199857 üzenetére
Nem szeretnék senkit sem meggyözni semmiröl, viszont az általam leírt jelenséggel már nem egyszer találkoztam, és abban az esetben igenis hasznos volt a motorban megbújó tartalék.
(Föleg ha mellé nem is eszik jelentösen többet, mint egy feleolyan erös motorizáltságú.)Illetve arra szerettem volna reflektálni, miszerint, "ha az elözéshez az autó powerje kell, akkor ott a soförrel vanna bajok"... nem feltétlen, sokszor a másik autó soförjével vannak..
-
veterán
válasz Szada85 #199876 üzenetére
Magamtól is arra a következtetésre jutottam, ha betojna* a DCC, menne a helyére valami jófajta fix cucc, gondolom emellett ki kell kódolni az autóból.
*A mostani GTI-m fix futóműves, volt korábban DCC-s GTI-m, nem ájultam el tőle, újonnan nem rendelném bele.
Tarcsi témára: az enyém elvi 286 ló, 450 Nm. Így pont jó, a nyomaték lehetne kevesebb vagy kevésbé agresszíven jelentkező, provokálva korán lepadlózva időnként megcsúszik a kuplung.
Összességében autópályára optimális a magabiztos haladáshoz.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Paxker315 #199885 üzenetére
Léptetni lehet, de beletekerni nem. És gyakran hallgatok 1-2 órás mixeket. Meg hiába lehet léptetni, ha nem léptetni akarom, hanem belemenni a YT letöltött-ekre, hogy ne használjon adatforgalmat.
Érdekes módon pl SD kártyáról lehet tekerni. Sima bluetoothos nem streamelős lejátszás esetén már nem emlékszem fejből.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Kiskokó #199887 üzenetére
Autópályán a kedvencem, mikor megyek a megengedett sebességnél kicsit gyorsabban, mondjuk nulláson 130, M3 140-145 körül, jobbra kamionok meg lakókocsik meg hasonlók egymás után.
Na jön emberünk hátulról, utolér, és elkezd villogni. Mit vár, hogy majd 140-ről lelassítok 90-re és kimegyek a külső sávba két kamion közé, aztán ha megelőzött visszagyorsítok, csak hogy ő tudjon 150-nel menni?
Kéne hátra is távolsági hogy lehessen vele az ilyen idiótákra visszavillogni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #199888 üzenetére
Azért 5-10 km/h sebességkülönbséggel az utólérés nem olyan hirtelen esemény. Ha ilyen van, akkor adott esetben én is inkább gyorsítok 150-re és egy arra alkalmas helyen kihúzódva motorfékkel lassítva elengedem.
Qru: tényleg érdekel, mit vesz észre a mögötted haladó verőfényes napsütésben a ködlámpából, illetve ha észre is veszi, milyen következtetést von le belőle?
Egyszerűbben megfogalmazva: "Minek?"[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
6030D
Ármester
Ha a ködzárfényre besatuzik (mert csak felvillan a piros fény) és ebből baleset van, vagy csak kamera rögzíti, akkor az indokolatlan használat miatt ez vehető-e olyan tevékenységnek, mint a büntetőfék?
Inkább vegyétek el a gázt (kicsit), hogy lassuljon, abból is érteni fogja, de nem csináltok szabályellenest.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #199883 üzenetére
Én már nem tervezek olyan sokáig az autóval, eladásnál pedig a legtöbb tuningcucc ma már inkább "átok", a márkaszervizes számla pedig talán "elöny" lesz majd a jelöltnek.
Magától a DCC-töl én sem vagyok elájulva, szerintem a userek nagyjának tök felesleges, mióta nálam van 99,5%-ban komfort módban járunk vele, eddig talán ha 3-4x mentem vele Cupra módban kicsit, de nem ad annyi pluszt.
(A váltó gyakrabban van S/ manuál állásban azért.)Munez:
A Te TT-d firkált, azért úgy más a buli, a Cuprával papás üzemben is elég gyors az ember. Valamikor össze kellene már futni valóban. -
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #199890 üzenetére
Ugyanolyan erosen vilagit mint a feklampa. Aki ezt nem veszi eszre inkabb ne vezessen.
Eddig akinek igy jeleztem mind megertette, hogy szeretnem ha nagyobb kovetesi tavolsagot tartana.
#nincsbennetarcsi
-
Kiskokó
veterán
válasz rasotamas #199888 üzenetére
Hát az olyat én sem értem teljesen igazad van. Én egy kezemen meg tudom számolni életemben hányszor villogtam le valakit autópályán.
Nyilván helyzet függő mert amikor 3 km óta megyünk úgy hogy 130-al megy előttem de a jó atya úr istenért sem hajlandó kihúzódni miközben ugye kötelezően jobbra tartás van... na az olyat nem értem meg. Igaz rájuk se villogok , csak ha már nagyon nem bírom akkor azért "az érzés" kedvéért jó belemegyek a picsájába egy pillanatra.
Nyilván ha összefüggő kamion van nem fogok toporzékolni ha épp kicsit lassabban megy.
Ezt szerintem azért aki egy kicsit és normális ember, az megérti.
Aki nem az tényleg egy idióta.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
Szerintem az a büntetőfékezés, ha valakit veszélyes módon erős fékezésre kényszerítek. A féklámpa pillanatnyi felvillantása nem büntetőfékezés. A mögöttünk lévő lassítással történő szándékos feltartás nem büntetőfékezés, ha nem kellett satuféket nyomnia. Ha beállok a felezővonalra hogy ne tudjon megelőzni és elengedem a gázt, aztán 10 kilométeren keresztül 30-as tempóra kényszerítem mert túl közel jött, az sem büntetőfékezés, hanem szándékos feltartás.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
macilaci78
nagyúr
Gázelvételnek nem sok értelmét látom. Ha derogál a lassabb sávba kisorolva elengedni a delikvenst, mert jujj, onnan gyorsítani kell majd, akkor a gázelvételnek mi értelme van? Annál is inkább, mert az a tapasztalatom, hogy a legtöbb okos a 140-nel menő autó mögött inkább 120-130-ra fékez, nem tud (hülye hozzá) pont olyan sebességre lassítani.
A mögöttem lévő követési távolsága nem érdekel. Lehetőség szerint 2-3 autóval előbbre tekintek, nem szoktam hirtelen fékezni, főleg nem vészfékezni.
Az autó sincs lesötétítve, sem ablakig pakolva, elém lát a mögöttem lévő.
A kötelező jobbra tartás szép utópia, de ha valaki nem ebben a világban valósítja meg létezését, a második alkalommal kielőzöm jobbról.
A ködlámpáért előre kell hajolni, lusta vagyok rá.
Amúgy a kisorolást is jóelőre jelzem, általában a kamion végénél, vagy még mellé sem érek az épp előzött autónak, így a mögöttem lévő fel tud készülni az előzésemre: visszakapcsolhat, gyorsíthat, vagy nem akar mögöttem kivágva engem jobbról előzni. Ez utóbbiból youtube-on láttam már csúnya balesetet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest