Hirdetés
- Dell notebook topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Milyen notebookot vegyek?
- Prezentálta óriásmemóriáját a Micron
- Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Smooth
senior tag
válasz 1stVikman #170999 üzenetére
Így LED-esben határozottan nem gáz. De a hagyományos, halogén izzós osztott lámpatest elég cseszlovák :/
A fekete keretes grill meg még tovább javítja a szitut.
Ha jól láttam, akkor ha mostanság rendeltem volna meg, akkor már a Dynamic csomaghoz eleve fekete keret jár, illetve a tetőkárpit is fekete lenne. Kár, hogy ezt pár hónappal később találták ki
Persze azért így is imádom[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
válasz grizlisandor #171000 üzenetére
Nem tudom, ez miben különbözik az Aliexpresses verzióktól, de onnan valahol van nekem is két példányom.
Majd megpróbálom előkeríteni őket, ha valakinek kell. (egyik WiFi, másik BT - kipróbáltam, mindkettő működött, de igazából nem használtam soha)[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
gzbotii
veterán
Új VW logó lesz: [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
bkiky01
senior tag
Passat B6-ban(2005.8.hó) programmal kivették nekem, h ne csipogjon, mert nem jó a bizti övemben az érzékelő(bekapcsolva is random csipogott..).. Ha ütköznék ez befolyásolja a légzsákok kinyílását?
-
_Smooth
senior tag
válasz gubabela #171007 üzenetére
Köszi, akkor ezek szerint valóban nem egyedi eset.
Ahogy a SEAT kapcsán is írta, én is gyanakodtam a nagy nyomaték-rövid váltó opcióra is, de meglepne, ha tényleg ez okozná. Az 1,4bol is volt 150/250 változat 6os manu váltóval.
És az enyém sem épp arra utal, hogy rövid lenne (230nál 6-ban kb 4200 körül pörög).
Úgyhogy még mindig reménykedem benne, hogy SW frissítés megoldja.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
bkiky01
senior tag
válasz molnarpeter #171011 üzenetére
Autó elektrós mondta, hogy leggyorsabb, ha kiírják ezt a funkciót.. De azért érdekel, hogy ez kihat-e a légzsákokra..
-
Vesztor87
senior tag
válasz macilaci78 #170970 üzenetére
Hát ez nem olyan kopogas, na majd egyszer csak meglesz. Skodanal markaszervizelt autó, az összes szamla a kezembe, tavaly vt benne 111-nel utoljára skodánál. Hatha jó lessz, és beválik.
-
KTTech
veterán
válasz bkiky01 #171013 üzenetére
Külön rendszeren van a légzsákvezérlő. Amíg nincs figyelmeztetésed a légzsákokra, addig működnek. Nem kiírták, hanem egyszerűen kikapcsolták (VCDS-ben kb. fél másodperc), egyetlen hátránya, hogy nem csak a hang tűnik el, hanem az óracsoporton megjelenő figyelmeztetés is.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz molnarpeter #171016 üzenetére
Tudtommal nem figyeli, csak akkor nem nyílik, ha le van tiltva a légzsák.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #170996 üzenetére
Itthonról is megkapod [link] Ráadásul ennyiért már jár hozzá az Easy Remover Device Tool
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
Bitporkkal leteszteltük a csápost, simán felnyalábolta a Q7-et.
-
Doki16
addikt
válasz balaaa88 #171021 üzenetére
A Pro az csak egy szoftver ha jól látom. [link] Mondjuk ha valaki long codingot akar csinálni akkor szüksége van rá. De szerintem kevés akar telefonon akkumulátort feltanítani
Én biztos inkább VCDS-t vennék.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Chereiose
addikt
Az igaz, hogy az 1.4-es Polo IV-nek (tegnap vettem, 2004-es 75LE) a vezérlése duplaszíjas? Nekem ezt mondta a szerelőm, és hogy az egy készlet 80k és munkadíjjal lesz egy 100-as szerinte. Mondjuk miért hazudna, motorkód alapján nézte a neten
-
válasz AllTheBest #170998 üzenetére
Majd kíváncsi leszek mit mondasz éles teszt után.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
AllTheBest
senior tag
válasz bitpork #171024 üzenetére
Hát én is kíváncsi vagyok A helyén van már, igazából indításra kész, csak ki kell pucolnom még az intercoolert meg a csöveket hozzá, mert azokat is szépen telenyomta olajjal a régi turbó.
Tovább tart lebontani az intercoolert, mint a turbócsere...Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
DJ. Ru$y
félisten
-
simonjoe
senior tag
válasz grizlisandor #171020 üzenetére
Lesz ez még olcsóbb is, úton van az új kiadás, lehet, h én inkább azt venném már. Meg valszeg azért is ennyi mert nincs hozzá kredit.
Joe
-
fesii
aktív tag
Sziasztok
Kérnék egy kis útbaigazítást, mert tudom, hogy egy használt autó vásárlás mindig necces de ezek a német 20ezer féle motortipustól már égnek áll a hajam. Plusz adalék, hogy nem vagyok egy autómániás emberke.
Először egy 1.4 tsi octávián gondolkodtam de pár cikk után úgy jött le mintha ez a kivitel szinte nem is létezne és mindenhol az 1.2 tsi-ről van szó. Igazából elég lenne nekem biztos az 1.2tsi is de azért paraszti ésszel úgy érzem, hogy ilyen kis motornál nagyon kivan hegyezve minden, hogy ebből kitudtak hozni több mint 100 lovat. Tévedek?
Ha jól tudom a láncos vezérműszíj-nél van valami gyári probléma de ha jól tudom ha az előző tulaj kicseréltette a láncot meg valami feszitőt akkor már attól se kell félni. Vagy felejtsem el ezeket a ?2013? előtti autókat amik még nem szíjasok hanem láncosok?
2.5 3 milliót szánnék rá két dolog érdekel legyen benne klíma meg tempomat semmi más.
Példa kedvéértEBBe asszem pont nincs tempomat de elvileg vezérlés kicserélve egy kuplungolás meg olaj stb szervizek elvileg beleférnek a keretbe.
Futásteljesítmény alapján igazából egy diesel is lehetne de ott meg aztán végképp elveszek a két betűs típusokba, illetve nincs tapasztalatom de nem vagyok egy diesel párti.
Elolvastam a fórum elejét meg elolvastam még jópár cikket de minél többet olvasgatok annál inkább úgy érzem vennem kéne egy biciklit. Itt is nagyon jól levan irva a motor típusoknak a problémái de azért az sokat segítene ha odalenne írva, hogy ez kevésbé sz@r vagy éppen halálra ítélt motortipus...
Használat: főképp Győr-Szhely közötti ingázás. bevásárlás, nyaralás stb.... évi 15-20e km maximum
Köszönöm ha valaki elmondja nekem melyik a számomra kevésbé rossz változat -
Doki16
addikt
válasz Chereiose #171027 üzenetére
Általában a legmagasabb felszereltség része volt a világítás az ajtó részére. Amúgy meg egy filléres tétel a valóságban. Most Ali-n lehet venni jó kis utángyártott példányokat kábelköteggel. Persze azért nem árt előbb megnézni az ajtóelektronikát, hogy támogatja e az utólagos beépítést
Akartam volna én is utólag rakni a Passatba, de olyan sok munkával járt volna, hogy inkább letettem róla
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
sanyigtasa
csendes tag
Sajna ebben az évjáratban ez a reális futásteljesítmény. 2,5 milla körül szeretnék rászánni. Hasonló árfekvésű Jettákat is néztem, azok zöme 1,6 crtdi és azokban is benne van a legtöbben 180-230k. Egyet találtam gyanusan kis km-el, valszeg full városi 80k, a fotókon ég a dpf visszajelzés és a kopott fékbetét visszajelzés is női tulaj, garázs, keveset futott . Golfot már nem is néztem mert ahogy megy le az ember a palettán egyre rosszabb az ár érték arány a használt piacon, a polo horror áron van. Egyébként hosszú utakra kellene.
-
Doki16
addikt
válasz sanyigtasa #171033 üzenetére
Persze ez abszolút reális futás. Ahogy fentebb is írtam. Nyugodtan megveheted a Passatot, de és ez hatalmas de, a vételáron felül legyen tartalékban félmillió forintod. Soha nem lehet tudni, hogy mi romlik el benne. Aztán ha meg semmi akkor happy van
Kicsit futott autó ennyi idősen tuti városi volt vagy egy nepperálom amit úgyse tud megszerezni átlagember. Inkább állapotra menjél. Ha magad nem tudod megnézni VCDS-el legalább az alapvető dolgokat akkor vigyél magaddal szakembert vagy egy olyan márkaszervizbe vidd el állapotfelmérésre ahol ezt megtudják mondani.
Vagy félve írom vegyél khmm... csak halkan,
Priust[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #171035 üzenetére
Üresen sem könnyű.
-
válasz macilaci78 #171035 üzenetére
2500kg üresen. Illetve kétharmad tankkal.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
c00per
tag
Udv!
Egy szakmai kerdes: 2.0 pd 170le milyen akksit vegyek bele? Mekkora amperora es inditoaram kell?koszi a valaszt -
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #171041 üzenetére
Ismerős Golf 3-ba rekott 100Ah-sat következő műszakit nem tudom, megélte-e mondjuk szegény autó, de mindig beindult.
c00per: önkisülés elhanyagolható, onnantól kezdve meg képzeld sörcsapnak a generátort. Ha az önindító mindig egyforma 5 kortyot iszik belőle, ugyanannyit kell visszatölteni belőle, csak korsóban nagyobb a puffer, mint egy pohárral
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
danke.akkor nincs problem, ha nagyobb az amper.koszi!
[ Szerkesztve ]
-
Sprotni14
csendes tag
Sziasztok!
Nap első indítása külső hőmérséklet kb 30 fok, tehát nem olyan "hideg".
Váltó P állásba, gázt adva olyan 1500-2000 körül fehér füstöt nyom a kocsi, nem olyan brutális, de... A füst az büdös, de nem olaj szagú szerintem, se nem fagyálló + néha mint ha fel akarna robbanni olyan csúnyán indul és rázza meg a kasztnit a motor.
Víz nem fogy, olaj nem fogy, egyik sincs a másikba.
Amint a vízhőfok olyan 60 körül jár ez a jelenség teljesen megszűnik, igazából nem tudom, hogy ezt régen csinálta-e, sose nyomkodtam neki a gázt, csak most olyan 2000-ig ugyanis kíváncsi voltam miért egyenetlen néha egy picit az alapjárat. A jelenség független tőle.
Skoda Octavia 2 2005 2.0 PD TDI BKD 6 DSG
A kocsi nem erőtlen, semmit nem veszek észre rajta.
A jelenségre elsőnek télen figyeltem fel, azóta már sűrűbben csinálja.
Hol keressem a hibát? Mire számíthatok? Volt már valakinek ilyen?
Zoltán
-
troland26
őstag
Sziasztok
Szeretném a közeljövőben lecserélni a 2002 es Seat Ibizámat . Egyik lehetséges "versenyző" egy Seat Leon lenne . Kb 3,5 M lenne a ráfordított keret . Azt nézegettem , hogy hahu-n ezért a pénzért leginkább 1.2 es tsi motorost kapnék . Van ennek a motornak valami széria hibája ? Mennyire élhető ezzel a motorral az autó ? Ill látom , hogy több verzió is van belőle 105 és 110 lóerős . Melyiket lenne érdemes? Vagy spóroljak még és keressek inkább egy 1.4 125 lóerőst ?[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
Sziasztok,
Milyen motorolajat ajánlanátok egy 178e km-t futott, 12 éves 2.0 fsi motorba, aminek az olajfogyaszása 1-2 dl/ 10e km?
Köszi!
-
-
iceQ!
addikt
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Dell notebook topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Elektromos autók - motorok
- NBA és kosárlabda topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Suzuki topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...