Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- E-book olvasók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen scannert vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS ROG Ally
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Intel találgatós topik
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz K Norbi #199500 üzenetére
Elvileg nem kellene, de én biztos beállíttatnám... illetve fogom is, ha oda jutok.
Mikor a toronycsapágyak+felütközők voltak cserélve, akkor is be lett állítva nekem. Most már kicsit bánom, hogy akkor nem dobtam ki a rugó+gátló párosokat is.
(Az is érdekes, a toronycsapágyaknak egy árva hangja nem volt 2xévesen, csak a gumik voltak már úgy összeülve, hogy nemhogy az ujjam, a fejem majdnem befért a résbe. SKF készlet ment bele, benne volt a gyári cikkszám...)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
bul07
nagyúr
válasz Jamby18 #199495 üzenetére
Lehet megköveznek itt de
Lassan itt is eljön a Finn módszer alkalmazása annyira el vannak szállva az árakEnyémnél is jövöget ez, és ha így halad minden én tuti nem fogok százezreket költeni egy majd 20éves kocsira
Megfogom így gányolni lesz ami leszErre a fin módszere gondolok
Így javítják az ilyet [link]
Aztán mikkor magának csinálja [link]Most nagyon számolgatok
Ha eltörölnék az üzemanyagárstopot akkor a fizetésem egyhetedét vinné el a havi üzemanyag költségem(20e Ft), és ennél kevesebbet nem tudok menniÉdesapám még nagyobb bajban lenne ő 100l tankol havonta az a fizetése több mint fele ha 800Ft/l számolunk
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Bandit21
addikt
Üdv, autó rángatás kérdésem lenne. Épp idegbajt kapok. Van az 1.5 TSI kézi váltós Kodiaq, az elmúlt pár hétbe a köztes olajszervizre kért-kapott árajánlatokról azok nagyarányú eltéréséről írtam.
A kocsi 1 éves, 14.500 van benne kb. így "újnak" gondolom. Amióta megvan az ID.3 azóta a Kodiaqot hétvégén nem igazán vesszük elő, havi 1 kirándulás mellett én megyek vele napi 8 km oda és 8 km vissza a melóba hétköznapokon. Reggel én rakok le 1 gyereket az oviban kettőt a suliba az Asszony meg gyújti őket napközben az elektromossal több fuvarban.A lényeg, hogy kb. napi 20 km a max, reggel figyelek rá, hogy hidegen ne tekerjem, illetve Szeged nem nagy város, nem megyek idegbajosan.
Ma már majdnem haza értem, kijöttem egy körforgalomból, de az előttem haladó kanyarodott a következő sarkon ezért 2-ből 3-ba tettem, és amikor bekanyarodott 2000 fordulat körül mivel ott egy vasúti sín feletti híd van nyomtam egy kövéret. Erre a kocsi elkezdett rángatni, gyorsult, de mintha 200-assával ment volna fel a fordulat. Gyorsan vissza vettem a gázt, elváltottam a 4-et, és próbáltam úgy is, akkor is ugyanez történt. A hídról lefelé újabb körforgalom, abból ki megint ez, aztán már jött a mi utcánk, ott már 30 van, nem néztem.
Haza értem, az asszonynak dolga volt, felvettem a 2 kicsit és mentünk autózni, közbe hívtam a skodát, 16:46-kor kb, hogy mi a pcsa ez.
Normálisak voltak, az alap kérdés az volt rögtön, hogy mennyit megy városba. Hát mondom havi 1x 200 km, amúgy heti 5x 15-20 km.
Hát lehet ettől van.
Milyen benzin?
OMW 95 max motion amióta megvan mondom, mondták akkor nem ez lesz a baj.
Hibaüzenet van-e?
Nincs.
Ki kéne néha pörgetni...Mondjuk azt észre vettem amikor most bejött a meleg, hogy a klíma mellett mintha lomhább lenne a kocsi mint tavaly.
Mentem Szeged körül az m43-on egy oda visszát, 130-al 4-esbe.
Azóta megint minden ok. Jövő héten köztes olajcsere, akkor ránéznek, azt mondta. Hibaüzenet azóta sem jött semmi.
Létezik, hogy egy 1 éves kis turbómotor ennyire kényes legyen?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Bandit21
addikt
Pestre oda vissza óra szerint 140-145 volt
A hétvégi makói kirándulás mondjuk az ellenkezője akkor pályán 110 el jöttünk haza mert elaludt a legkisebb és fontos volt a nyugi
Mindenesetre kb 3-4 hete volt egy pesti út rendesen küldve.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
6030D
Ármester
válasz Bandit21 #199508 üzenetére
Gondolom ugyanaz a váltó van az Octaviában is, 140-nél 3000-t forog. Én nem szoktam rá figyelni, hogy meglegyen a hosszabb 3500-4000-es fordulat, bár ha van hely, akkor azért megvan. Nekem nem csinált ilyen rángatást, illetve de, még mindig csak alacsony sebességnél, kanyarodáskor visszaváltás után, induláskor, szerintem még mindig a kuplung csúszik. Főleg "hidegen" csinálja.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
senior tag
válasz Bandit21 #199504 üzenetére
Nekem ugyan Tarraco van, de ugyanez a kombó, 1.5 TSI manuál váltó.
Napi munkábajárás szintén 2x8 km, 1-2 havonta 500 km autópálya, jelenleg 48k km van az autóban, de ilyet még nem tapasztaltam. Akkor ránt ha ECO modba kapcsol (hengerlekapcsolás) és pici gázt adok, de ez szerintem normális.az előttem haladó kanyarodott a következő sarkon ezért 2-ből 3-ba tettem, és amikor bekanyarodott 2000 fordulat körül mivel ott egy vasúti sín feletti híd van nyomtam egy kövéret. Erre a kocsi elkezdett rángatni, gyorsult, de mintha 200-assával ment volna fel a fordulat. Gyorsan vissza vettem a gázt, elváltottam a 4-et, és próbáltam úgy is, akkor is ugyanez történt.
Lehet én értem félre de gyorsítás előtt miért váltasz 2-ből 3-ba? Vagy ha elkezd rángatni 3-ban akkor miért fel váltasz és nem le?
6030D
Régebben szerintem már beszéltünk róla, nincs SW update a kocsihoz? Hidegen, nagyon alacsony sebességnél nekem is kenguruzik, de én betudtam annak, hogy ha gáz nélkül engedem a kuplungot akkor automatikusan emeli a fordulatszámot és ha pici gázt adok akkor az "felülírja" a gyári gázállást és visszaejti a fordulatot, de a lefulladás gátló megint elkezdi emelni. Remélem érthetően írtam le[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
GTE Passat, Golf “áram”és benzin fogyasztásától tudna valaki írni?
Mindenféle adat kering a neten, ill. Facebookon.
Ami érdekelne, hogy mennyire alkalmas kb 30 km városi járkálásra naponta, akku fogyasztás mennyire jönne ki, és mondjuk 4-500 km városon kívüli, inkább pálya benzinfogyasztása hogyan alakul?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Bandit21
addikt
válasz Big_Boss #199511 üzenetére
Helló, örülök hogy írtál mert hasonló hajtás hasonló bodé.
Mivel az előttem menő kicsit tetű volt már a körforgalom előtt is gyanítottam hogy ott be fog kanyarodni (ez egy városon kívüli rész már de a sok láma ott 60 al megy, a kanyar után pedig egy nagy Cba van már megismerem tempórol azokat akik hetente egyszer boltba járás miatt mennek arra és nem értik hogy 90 el kéne haladni) ezért kb úgy időzítettem a gyorsulást hogy akkor érjek oda amikor épp be kanyarodik hogy ne kelljen fékezni miatta hanem egyenletes legyen a haladás.
Ezért váltottam épp ott 3 ba és akkor esett le 2000 köre ahonnan már meg tud indulni normál esetben. Most viszont rangatott.
Mivel a rangatas mellett azért gyorsult az autó azért tettem 4 be, mert kb 60-70 el mentem már nem lett volna szép egy kettest húzni.(5000 lett volna legalább a fordulat)
Érdekes mert sokan mondják ennél a henger lekapcsolos rezonalast de én meg azt nem éreztem még sose.
Az viszont elképzelhető, hogy mivel 2 be mentem és onnan jött a 3 padló hogy egyszerűen nem kapcsolt be a 4 henger a gyorsításra?
A másik ami eszembe jutott hogy bár egyenesben általában normál tempót megyek, a kanyarokban viszont (mert sokat gokartozok) sajnos imádok majdnem hatar helyzetben menni.
A körforgalom előtt már fel kurt a tag hogy tetű ezért le maradtam, és egy szép gyors iven mentem át a körforgalmon (a 3. kijáratnál mentem ki tehát volt 3 ív, be jobbra aztán át hoz balra aztán ki jobbra)
Zavart okozhatott ez esetleg az olaj nyomásban?Anno amikor 12.000 kor ki írta hogy kéri az olajat az is először egy körforgalomnal jött ki, majd egyenesben el múlt és egy élesebb kanyarnál jött ki újra. 0.5 l olaj után pedig megszűnt.
Ez a két tippem van tehát amellett hogy el lustult a városi használat mellett.
1 olajat megzavartam.
2 act rendszer vitorlázás ből vissza nem lőtte fol mind a 4 hengertAmúgy már megfogadtam 100x hogy lassan megyek a kanyarokban szerencsére ott a család sokszor és olyankor nincs bugi. Nyilván nem tesz jót a futómunek de gyorsan kanyarodni jó, ez van.
Annyi még, hogy a pálya 140 nél nincs meg a 3500-4000 valóban valami 3000 körül forog talán olyankor. (Hirtelen nem jut eszembe de nincs 3500 vagy fölötte az biztos).
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
senior tag
válasz Bandit21 #199514 üzenetére
Olajnyomást nem kellene befolyásolnia a kanyarodásnak, ha igen akkor ott nagy baj van
Lehet Seat sajátosság, de feltűnően más hangja van a motornak ha lekapcsolja a 2 hengert (számomra zavaró). Ha gyorsításra nem kapcsolná vissza a hengereket, tuti kapnál egy hibaüzenetet.
Az a biztos ha kiolvassák a DTC-ket a skodában. Mivel nincs karácsonyfád a műszerfalon, ezért max hystorical DTC-d lesz.
Majd mindenképp írd meg, hogy mit mondtak rá. -
Bandit21
addikt
válasz Big_Boss #199515 üzenetére
Én se gondoltam, hogy a kanyar az olajat kéne befolyásolja de egy egy éves autónal arra se hogy rángat.
Jelentkezem majd mindenképp.
Érthetetlen amúgy számomra az egész mert pl 2 hengerezes közbe az elejétől figyelem és várom a rezgést rangatast akármit mert mielőtt megvettem már olvastam róla de nekem ha ki írja hogy Eco is tok ugyanúgy megy mint 4 hengerrel és a kettő közti váltást se vettem meg sose észre se kormányon se váltón nincs semmi "zaj" amit érezne a kezem.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
98bja
senior tag
Az új Octaviáknak tényleg annyira szar a fedélzeti rendszerük mint az annyian írják? Belenéztem a népítéletekbe, és mindenki szidja. Frissítésekkel nem javították még a problémákat?
-
6030D
Ármester
válasz Big_Boss #199511 üzenetére
Megkapta az update-t, de sokat nem javult. Igen, a csak kuplunggal elindulás működik, de egyrészt nekem ez természetellenes, másrészt azért nem én akarok lenni a fent említett "elmegy a boltba heti egyszer, ezért tötymörög" ember. Mindegy, 3 évesen lesz ellenőrző szerviz, majd megkérdezem őket megint, legalább a papíron legyen ott, hogy szóltam. Az alapjárati rázkódás is még néha előjön nem sík úton, lámpánál, arra is visszatérünk. Szerintem motor (váltó)tartóbak, bár a munkafelvevő elejtett egy "ennyi idősen nem hiszem, hogy kettőstömegű" mondatot.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szabzoltan1
tag
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki tud e Szeged környékén olyan valakit aki a vw rns510 es fejegységet magyarositani tudja?
Köszönöm. -
HUTCHDB
nagyúr
Audi A3 e-tron 1.4 TFSI a GTE földhoz képest milyen?
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Bandit21
addikt
válasz HUTCHDB #199522 üzenetére
Totalcar teszt szerint:
Az is furcsa, hogy még tisztán elektromos üzemben sem pont olyan, mint egy villanyautó. Itt ugyanis a 150 lóerős, 1,4-es TSI motor és a 102 lóerős (75 kW-os) villanymotor a hatgangos váltó előtt lakik, ezért mindkettő azon keresztül hajt. Ez a garancia arra, hogy autópályán is angyali nyugalomban tekerjen a villany (akár 130-cal, én például 120-at simán mentem vele), s hogy a két motor együttesen akár 222 km/h-ig eltolja a kocsit. Cserébe nem észrevehetetlenül lineárisan húz, hanem egészen enyhe rántásokat érezni gyorsításkor. De tényleg figyelni kell, hogy észrevegyük, s állítólag sokkal jobb már ez a rendszer, mint az egy évvel ezelőtt bemutatott Audi A3 e-troné, amellyel amúgy műszakilag megegyezik a Golf GTE.Ezeknél azért az sw fontosabb talán mint a hw.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Bandit21 #199524 üzenetére
Két autó jött most képbe, ami megnéznék.
A Golf GTE 2016-os az Audi pedig 2017-es.
A cikk akkor e tekintetben már nem biztos hogy jó, hiszen az A3 frissebb.
Talán ami az Audi mellett szól, hogy a sportback nagyobb csomagtartóval rendelkezik, es számomra talán modernebb is az Audi belül/kívül." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
masvilagx3
tag
sziasztok
Úgy látom meghaladja az itteni tudast az én problémám.esetleg valaki ismer még valami jó forumot ahol találhatok választ a kérdéseimre?
köszi -
grizlisandor
addikt
válasz masvilagx3 #199526 üzenetére
Pénz kérdése, általánosan vadászni kell egy bontott digitális óracsoportot kábelestül, vezérlőstül. Kell aki összelegózza és telepíti. Ez szerintem valahol az autó értékének az 1/4-énél kezdődik...
Hasonló rádió hibákat sok új vag csoportos autótulajtól olvastam...
-
Bandit21
addikt
-
Bandit21
addikt
válasz masvilagx3 #199526 üzenetére
Esetleg Nála kérdezz rá. Szegedi vagyok amúgy de gozom sincs.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Bandit21 #199528 üzenetére
Nem hiszem, ha ez valós probléma lenne, akkor az Audi nem hozott volna ki a váltóra egy frissítést.
A pénzügyi rész lehet számít, lehet nem. Odamegyek, megnezem. Ha sokkal jobb az érzet, akkor bizonyos határig nem fogom nézni a pénzt.
Amigy is rohadt drága lett már a golf is…" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
masvilagx3
tag
az auto 30.000euro volt az oracsoport 600 körül van.igazaból csak szoftveresen kéne hozzárendelni .
a rádióra 21-én kapok egy frissitést most a seat-nál.
azért köszönöm -
molnarpeter
nagyúr
válasz masvilagx3 #199481 üzenetére
LCD műszerfal ügyben talán skoda-muszerfal.hu tud segíteni.
-
Lacess
tag
válasz masvilagx3 #199532 üzenetére
Egy kérdést ők is megérnek, szerintem tudnak segíteni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
veterán
válasz HUTCHDB #199525 üzenetére
Próbáld ki mindkettőt.
Igyekszem elfogultság nélkül nézni a kérdést, de szerintem a Golf a jobb autó. Két éve majdnem vettem egy A3-at (S3 limuzin, végül egyéb okból szkippeltem, rozsdás volt az alja); szűkebbnek érződött, kevesebb rakodóhely, kevésbé logikus kezelés.
-
Lacess
tag
válasz Reggie0 #199537 üzenetére
"En mar alig varom, hogy legyen az audinak elektromos autoja."
Ezt nem értem. Van már vagy 4 modell. (e-tron, e-tron Sportback, Q4 e-tron, e-tron GT, sőt a GT-ből RS is van)
e-tront volt szerencsém vezetni. A kamerás külső tükrökkel. Az nagyon durván megszokást igényel, én szinte féltem benne. A gazdája már egy éve használja, de azt mondja, hogy még most is meg tudja viccelni. Főleg ha közvetlenül ül át, normál tükrös autóból.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
rbalint88
addikt
válasz HUTCHDB #199530 üzenetére
Nalunk is A3 vs Golf7 volt a dilemma, eloszor benzinesben. Elmentunk megnezni egy keveset futott, de viszonylag basic A3-at. Az ajtokarpit kopogos volt, az ules mondjuk rohadt jo, de nem volt az a huha erzes es a fedelzeti rendszer ugye nem erintokijelzos, az eleg tre egy telefontukrozesnel. Aztan megneztem egy kozel fullos, csak lelakott e-tront, az mar joval jobb volt belterben, de a B&O hifi csalodast kelto volt - ahogy a kesobb megnezett eGolfban a Dynaudio is.
Aztan vegiggondoltuk, hogy ha mar ennyi penzt tervezunk autora kolteni, akkor egy kicsit matekoljunk es az jott ki, hogy a villanyos jobban megeri nekunk, igy vegul egy eGolf lett. (Nincs dsg es koksz kockazat, nincs eves olajcsere, uzemanyag negyede-otode a benzineshez kepest es ha azonos evjaratot nezunk, akkor nincs vagy nem nagy az ardiffi - ev eleji allapotkor)
Ami a szemelyes resze: mivel minden rohadt draga, en biztos facelifteset vennek mindket tipusbol, mert ledes a fenyszoro mar a xenon helyett, modernebbnek tunnek sokkal a frissebb lamparajzolatok miatt, illetve a Golfnal a belter is sokkal frissebb a kisebb keretu kijelzos mediaval. Az A3-nal meg az nagyon allat, ahogy szinte teljes kijelzon meg tudja jeleniteni a terkepet az lcd muszeregysegen.
Plusz gumicicam: ha villany (is) hajtja, akkor mindenkepp legyen keyless-es, lcd muszeres es led fenyszoros Hangtalanul suhanni kepes “jovoautoba” nekem nem illenek az anakronisztikus cuccok -
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #199542 üzenetére
Miota van gyerekem, kimondottan nagyra ertekelem, hogy nem kell meg kulcsot is turnom, hanem csak ranyomok/huzok a kilincsre es kinyilik az auto. Vagy ha csak a csomagtartoba akarok bedobni valamit, akkor is nagyon kenyelmes. A biztonsagi aggalyt letudom azzal, hogy van ra casco, plusz amit el akarnak lopni, azt el is fogjak
Gyula84: nagyon szep, gratulalok! S-line, matrix led, remelem a klima is a jobb fajta benne
-
Reggie0
félisten
válasz kleinguru #199544 üzenetére
Ebben egyetertek. De nekem az a gondom, hogy a legkevesbe biztonsagos. Egy biztonsagos keyless-t en is imadnek. A mostani keyless rendszerekben olyan bugok vannak, hogy egy budai ovodas is ravilagitana par perc gondolkodas utan es csak 2 gomboc fagyit kerne cserebe...
#199543 rbalint88: Amelyiket meg hagyjak, azt meg gyorsabban ellopjak. Casco melle azert nem art egy GAP biztositas se, de meg az sem potol a raforditott szabadidoert es a fejfajasert. Marpedig a rendorseg sem 10 percet fog ellopni az eletedbol.
#199545 Lacess: Aki szereti a nagypapagajokat, nem lehet rossz ember
[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz rbalint88 #199541 üzenetére
A váltás elég nehéz lesz.
Jelenleg egy R Line Tiguanunk van, ami fullos, meg a lábammal is nyitom a csomagtér elektromos ajtaját. Digit műszerfal, majdnem teljes tetős napfenyteto, DSG, led matrix 2, belső led dekor, összes asszisztens, keyless, Dynaudio (nekem jól szól) stb. stb.
Jelenleg kb 10 milliót ér, de mi lesz mondjuk 1 év múlva?
Kb havi 1000-1500 km megyünk vele.
A városban fogjuk használni kb 90%-át a futásának, és kirándulásra családlátogatásra meg havi 1-2 alkalmat.
Legalabbis most ez látszik.
Szoval a csere indoka az, hogy a napi rutin 20-25 km munkába járás, kondi, bolt.Ez csak elektromosan megoldható lenne, és a kirándulás, vidéki kiruccanások pedig a benzin motorral…
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Lacess
tag
válasz Reggie0 #199546 üzenetére
Köszi
Az összes papagájért oda vagyok. Nagyon intelligens állatok. Egy időben nagyon szerettem volna egy "komolyabbat", de már letettem róla rég. Erre az utóbbi időben az oldalborda kezdett érdeklődést mutatni irántuk.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Anime filmek és sorozatok
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Automata kávégépek
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen