- Hobby elektronika
- Sony Inzone M3: 27 hüvelykes gamer monitor a tesztpadon
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali fotós kérdések órája
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- AI-jal dobta be a mélyvízbe az új Ryzen PRO sorozatot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen egeret válasszak?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Megérkezett az OpenXR 1.1-es szabvány
ph A Khronos Group kiegészítette a 2019-ben megjelent, eredeti specifikációt.
-
Alig több, mint 100 ezer lett a Vivo V40 SE
ma A bemutató egy hónapja volt, árat akkor nem közöltek, most már viszont megvásárolható a készülék, egyelőre német nyelvterületen.
-
Harold Halibut teszt
gp Tíz éven át készült bábfilm elevenedik meg a képernyőkön – egy bábfilm, egy leegyszerűsített kalandjáték, és mindenek felett egy mese a boldogság kereséséről.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #122000 üzenetére
Felemeltem a kocsit, jobb oldalt szorul egy negyed fordulasnal a fék. Ez új tárcsa+betét kombonal normális? Mert szeritem nem.
(Nem nagyon, egy kézzel még el tudom forgatni, de érezhetően megfogja)
Most nézem majd bal oldalt is.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #122002 üzenetére
de megfogja a rugó karma. azt nem tudom meghajlíttatni a gyári véggel. vagy van rá tipped, hogyan? feszüljek neki, hátha kihajlítja a gyári acélcső?
de egyébként nem lóg ám ki a lökös alól, de persze kijjebb van, mint a gyári cső, csak ugye optikailag csal kissé a felette lévő, befelé menő fekete bakelit rész, nézd: [link][ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
1stVikman
senior tag
válasz i-sti #121976 üzenetére
(#121976) I-sty és (#121977) netguru10 köszi a válaszokat.
Közben annyit változott a dolog, hogy a benzines kiesett a versenyből a színe miatt!
Kocsit anyumnak nézek, neki meg kicsit mások az elvárásai, és a vezetési stílusa, mint pl. nekem.
Előzőleg egy 1.4 16V 63 kW, 86 LE, BXW, 132Nm/3800 Roomstert használt, de az a házunk előtt tették gazdasági totálkárossá...Hogy kicsit tisztább legyen a kép, jelenleg a 2 versenyző motorja és lényegesebb felszereltsége:
1.2 CR-TDI 55 kW, 75 LE, CFWA, 180 Nm/2000
-4x el.ablak, el. fűthető tükör, bőr multikormány, maxi-dot kijelzős műszerfal, kartámasz, tempomat, + parkradar, érintős navigáció, star&stop rendszer
és
1.6 CR-TDI 55 kW, 75 LE, CAYA, 195 Nm/1500–2000
-4x el.ablak, el. fűthető tükör, bőr multikormány, maxi-dot kijelzős műszerfal, kartámasz, tempomat, + ülésfűtés, új gumik, jobb szervizmúlt.Tudom, egyik motor sem egy erőmű, és jobb lenne egy 1.2 TSI, vagy az erősebb dízelek, de hasonló felszereltséggel vagy nincs, vagy már nem ér addig a takarónk.
Sajnos nagyrészt városban lenne használva, néha hosszabb országutas menet. Nem épp ideális városban a dízel, de az igények, a választék és az eladási ár ezt a halmazt dobta.
A 2 motornak van-e olyan tulajdonsága, ami miatt nem ajánlottak?
Illetve a roomsterhez képest ezek mennyivel lomhábbak a kevesebb lóerő miatt, vagy épp mennyivel élvezhetőbbek az alacsonyabb fordulaton is elérhető nagyobb nyomaték miatt?[ Szerkesztve ]
-
netguru10
aktív tag
válasz 1stVikman #122015 üzenetére
Hát,az általad felvázolt két verzió közül,én inkább az 1.6 CR-TDI-t venném. Már csak a tartóssága miatt is,mert úgy gondolom,hogy az 1.2-es jobban ki van hegyezve ugyan ahhoz a teljesítményhez,mint az 1.6-os. (na meg a szervízmúlt miatt is)
De persze ez csak az én véleményem. De Ti döntitek el úgy is.[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
-
kk831228
addikt
válasz gzbotii #122001 üzenetére
Az hogy húz jobbra lehet higy minimálisan rajta marad a fék, meg kell járatni a dugattyút... Viszont az hogy jobbra áll a kormány azt nem értem, mivel az azt jelenti hogy a kormányösszekötő mem úgy áll mint előtte...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz gzbotii #122021 üzenetére
Ahhoz szét kell szedni megint, kivenni a betéteket és visszafeszíteni alapállapotba, utána megint kinyomni óvatosan, utána vissza... Meg kell nézni a dugattyút hogy meg van e kopva a fényes bevonat rajta...
Dehát nem neked kell ezt csinálna, vidd vissza a szerelőnek hogy szar az autó...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
netguru10
aktív tag
válasz kk831228 #122022 üzenetére
Az elején,amikor felhoztam ezt a tárcsa hibát,akkor pont erre akartam célozni én is.
Szerintem elfelejtették felszabályozni a tárcsát,mielőtt felrakták. Akkor szokott ilyen jelenség előfordulni.
Tehát,egyértelmű a teendő,vissza kell vinni a verdát,hogy csinálják meg rendesen. (nyereg takarítás,tárcsa szabályzás,stb)Arbeit Macht Frei
-
-
kk831228
addikt
válasz gzbotii #122032 üzenetére
Attól még a kormánynak középen kellene állnia... Kicsit zűrös ez már nekem... Mindegy, mindenképp vidd vissza a "kemencébe" ...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Coyot
őstag
Jóreggelt!
Megmakkant az akksim nagyon úgy néz ki. Gyors kérdésem lenne, ha cserélem mit kell újra beállítani, tanítani az autón? Rádióm már nem gyári, gondolom a napi km számlálóm kuka, az elektromos ablakot egyszer kell megjáratni hogy automata legyen újra - de ezen kívül van még valami?
ja passat b5.5 1.9 pdtdi avb a gépsárkány típusa.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz kk831228 #122035 üzenetére
Énsem emlékeztem semmi másra biztos ami biztos inkább rákérdezek itt is.
Történt tegnap ugyanis hogy nem sípolt a kis csodám mikor kiszálltam (ajtó mikrokapcsoló csere vagy kuka vagy nemtudom), lámpa persze felkapcsolva maradt egy laza munkanapra Beülve még fordított az önindító, de már annyira nyögvenyelős volt hogy inkább be lett tolva azóta egyben 160km pályán. Ma reggel elindult - pöccre indul nem szokott baj lenni belőle, de érezhetően gyengébben tekerte az önindító mint eddig.
Ma persze nem mentem vele messze, így 3 km kemény városi táv után nagyon bízom benne hogy ma este is el fog indulni.Körkérdés:
- tegyem fel töltőre ha tudom, vagy elég lesz még egy 100km-es út a mai napra hogy teljesen feltöltse az akksit?[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz MunezXBK #122042 üzenetére
Rosszul folgalmaztam: nagyon szükséges-e töltőre felraknom, mert annyira nem egyszerű megoldanom, panel lévén fel kell vinnem, kérni töltőt, macera. Mivel ma megyek családi házhoz már azon is gondolkodtam hogy hagyom járni 1 órát alapjáraton az udvarban vagy ha kell kettőt. Az a baj gőzöm sincs mennyi idő alatt tölti fel és még csekkolni sem lehet hogy mennyire van feltöltve, vagy lehet?
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz molnarpeter #122046 üzenetére
Jaja rámérek majd 12.6 felett kell lennie a kapocsfesznek levett gyújtásnál ugye? Kétlem hogy jelenleg meglenne
Má' nem
-
Anubris
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a 2013-as A4/A6 modellekben lévő 2.0 TDI motorok mennyire problémásak?
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Amazon Prime Video
- Sony Inzone M3: 27 hüvelykes gamer monitor a tesztpadon
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Politika
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...