Hirdetés
Hirdetés
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Passat B7 2.0 crtdi dsg összkerék esetén mi okozhatja, hogy 2000 fordulatrol ha elengedem a gázt olyan hangja van, mint amikor tapadósabb aszfaltcsikra futunk autopályán?
1500ról már nem hallom.
Persze lehet mindig is volt ez csak nem figyeltem.
Lehet sima motorfék hang.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
IntelKiller7
veterán
válasz focvis #199793 üzenetére
Nah közben rájöttem, hogy miért nem volt jó.
Nem elég a hely a 32-es pendriveon neki. 275mb kellene még, hogy felférjen.
Gondolom kitörölni meg nem lehet belőle.Körbekérdeztem nincs senkinek ekkora. Szerencsére annyira nem fontos, úgyhogy várok, hátha lesz valami BB SD kártya vagy pendrive.
De már a külső 2,5-es HDD/SSD-n is gondolkoztam.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #199804 üzenetére
Ahogy Lacess mondja, az ugyanaz, csak Audiul van mondva
De ezekből jó sok féle van, fokozatok száma, nyomaték értékek, kuplung száraz vagy olajos. De nagyrészt az összes re igaz, hogy viszonylag hamar javítósak és minden része elég húzós.
Ennél kell a legjobban figyelni a 60 ezres olaj + szűrő cserére. Akkor ha szerencséd van 200ezer km körül el kell mennie.
A legújabbakról nem tudom milyenek, valakinek valami tapasztalat, hallás stb ?Asszonynak a 1,4 Tsi hibrid Jettaban is volt kuplung csere meg valami felújítás, elég jól megúszta valami 400K ból asszem (írtam már a fórumban erről vissza kéne néznem )
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
SzlobiG
félisten
Ezt nézegetem most, de hogy a fenébe lehet az, hogy egy ilyen autóba nincs könyöklő?
-
SzlobiG
félisten
válasz macilaci78 #199810 üzenetére
Na ez egy jó hír, hogy megoldható.
molnarpeter: Nekem is böki, de után olvasva a többi automata felújítása is sokba kerül, tehát kb mind1. Leginkább a ZF automataja lenne a jó, de az meg bmwbe van ott meg minden is viszi a pénzt...
-
Kiskokó
veterán
válasz SzlobiG #199812 üzenetére
Bitdi , én kizárólag ezért választottam BiTdi-t.
(szerk : fú 3.0 v6-al meg pláne kerülném a multitronicot )
A Stronic / DSG működésétől valahogy kivagyok, ez a nincs rendes csúsztatás benne ha felengedem a féket, mert bólogat motorfékkel meg mittudom én... fateréknak a Sharanba az van de nem annyira csipázom. Pedig amúgy jó meg gyors meg minden... de élményre nem jön át annyira.
Meg sok a bajuk, a régieknek a mechatronikája mind gatya volt 150ezer km alatt pl..
Annó néztünk egy Q5 3.0 Tdi Stronicot, első tulaj , végig szerviz stb, 115 ezer km nél már nyúltak a váltóelektronikához.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
kisfurko
senior tag
válasz Kiskokó #199813 üzenetére
Van csúsztatás, csak a kuplung helyett a fékpedál tetejével játszol. A GTI-m már nem bólogat (DQ250), valahogy megtanulja, hogy kell kuplungolnia, váltania. Eszméletlenül kényelmes dugóban (hát még radaros tempomattal kombinálva).
A szervíz nyilván drága lesz, majd akkor el lesz döntve, hogy új autó kezdőrészletébe megy a pénz, vagy marad még, mert pl. rühellem a tapicskolós izéket Remélem lesz még valaha normális gomb a kormányon... Vagy legyen a hangvezérlés normális, és ne teljen a reakcióig el annyi idő, amíg lefő egy kávé -
Kiskokó
veterán
Qru + Munez
Hát azért van jó pár féle DSG, biztos a tiétek az a jobb fajta, ugye ebből is van jobb rosszabb.
Ami erősen fontos szerintem, hogy ne nagy nyomatékos dízelre akasszák fel. Azért szokott le az Audi is a 3.0 Tdi-nél a DSG-ről.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #199819 üzenetére
Nem az összes. VAG vonalon a DQ250 és a DQ500 és a hozzá hasonlók a legmegbízhatóbbak. Nyilván nem fognak elmenni fél millió km-t de jobb mint egy száraz DSG. 192 van a GTE-ben és gyönyörű szépen vált. DQ400-as. Vegyél te is azt, ha kell átgurulsz pár utcával arrébb és megmutatom
Vagy ami biztosan a legjobb az az e-CVT.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Paxker315
addikt
Dq250-re wiki négyszáz newtonmetert ír, csipszesember szerint elbírja a 450-et, én konzervatív vagyok. 380 felé nem fogom kérni. Elvileg juli 4-én megyek optimalizalni, de ahová megyek (dynotech hszoboszlo) azt mondta, hogy semmiképp nem ajánlja 390 felé a nyomatékot.
Meglátom. Olyan 68 ezer km van most az autóban, 50 ezer km-nél volt a valtoolaj cserelve, szvl még vagy két évig nem kell hozzapiszkalni, ha nincs baj
legyen üres
-
6030D
Ármester
válasz Mauzes #199791 üzenetére
Hívj fel másik szervizt, vagy az értékesítőt, aki átadta az autót (ha jó fej volt). Nem világított az 1 éves autón a rendszámled, hívom a szervizt, azt mondják az izzócsere az nem gari. Mondom nem izzó, led. Akkor is. Ok, és ha főfényszóró, akkor is? Hát ő, izé, igen. Elköszöntem.
Felhívtam az értékesítőt, ő megadta a szervizvezető számát, ő meg mondta, hogy persze, hogy garis, vigyem. Végül nem hozzájuk, hanem a közelebbibe vittem, szét csúszott a csati, összedugták, megint szét jött, cserélték.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Kiskokó
veterán
válasz SzlobiG #199819 üzenetére
Mert csak ezt szerelték ZF 8gangos Tiptroniccal
Van DSG-ből jobb meg rosszabb, de maga a DSG "feelingje" nem jön be. Igaz DSG-t még nem
Igen, nyilván az automata váltó mindig is egy luxus/extra termék volt ezért egyik sem lesz olcsó (bár kettős tömegűek világában már a manuál se mindig az)
De én még mindig úgy vagyok vele, hogy a lehető legjobb / strapabíróbb automata váltó az még mindig a hagyományos hidro dinamikus nyomatékváltó.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
user12
őstag
válasz 6030D #199823 üzenetére
Azért elég gáz a szervízes emberek hozzáállása is.
Gondolom azzal nem kapnak kevesebb fizetést, mert plusz egy autót vittek be. Dolgozni ígyis-úgyis kell a munkaidő alatt, ha mással nem elmaszatolnak egy autót dupla ideig. Az meg szerintem mindegy, hogy ez idő alatt az A autót csinálják vagy begurítják a B-t.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
Kiskokó
veterán
-
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 6030D #199828 üzenetére
Es meg csak nem is ingyen dolgoznak, mert ugyanugy kiszamlazza a markaker csak nem neked hanem a gyartonak. Az persze megint mas kerdes, hogy ebbol a gyarto mit fizet ki.
De pl a gyari visszahivasnal is kegyetlenul kiszamlazza a gyartonak a markaker a beavatkozast (ezert szeretik elszabotalni a gyartok az ilyen visszahibasokat, lasd kiego dizel BMW-k, elolvado Ford ecoboostok, stb).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
A másik dolog hogy egy DSG csak akkor használja a nyomatékcsúcsot, ha kirakod manuálba. Ha odalépsz sokkal hamarabb elvált, minthogy megjönne a 440Nm. Az más kérdés, hogy ami eddig megvolt 1700nál 300Nm az most meglesz már 1500nál, meg minden fordulaton rendelkezésre áll több, de ha odalépsz elvált és 3-4000 körül már max 400Nm-ed van.
Szerk: 3000nél még majdnem nyomatékcsúcs van
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #199831 üzenetére
nekem aszonta a fószer, hogy a váltóhoz hozzá KELL piszkálni, és hozzá fognak Balkányiak ue mondták, de szoboszló mellett szól, hogy teljesebb körű-részletesebb tájékoztatást adott, jobb ajánlatot és van dyno-juk is, balkányban niccs.
#199830rbalint88 majd megírom, júli elején kerül hozzám, még előző tulaj leműszakiztatja, és úgy adja át. De az optimalizálás mindenképp muszájság, PH-n szocializálódva ahhoz szoktam hozzá, hogy HW-t optimalizálni kő. De, és, ha nélkül.
#199827Kiskokó Oh, félreértettelek, azt hittem, "generalizáltan minden awtomatáról" beszéltünk.
#199832Qru Igen, ezt beszéltem a csipszessel is, hogy nem szívesen mennék 400-ig sem. A stílusomhoz amúgy is a retek hibrid illik, az optimalizálást is azért akarom, hogy a hatékonyságon-hatásfokon javítsanak.
Tényleg, ezeknél DSG váltós autóknál lehet érdemi motorféket előcsalogatni? A tapifülekkel visszaváltok, és annyi? : )
[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
semetka
őstag
Ez az olaj megfelelő 1.4 TSI -hez? (CAXA motorkód)
[link][ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
Paxker315
addikt
-
veterán
válasz pepucs #199844 üzenetére
Én nem hiszem, Mazda csoportból ismertem ott egy srácot, az Oszit, sajnos kb 4 éve meghalt, szilánkosra törte a lábát és vérrög képződött lábadozás alatt
Ő amit meg tudott adni kedvezményt Mazdás csoporttagoknak, azt megadta, nem tudom pontosan de sztem nem volt 15-20%[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Szada85
aktív tag
válasz Szada85 #199354 üzenetére
DCC (állítgatható) elsö gátló update:
SEAT márkaszervizben 2 hétre elöre volt csak idöpont, mai nap túlestünk rajta:Elsö gátló darabára 305€, plusz sallangok (csavar, alátét, miegymás),
egy oldal munkadíja 340€, a müszaki pótszemle pedig 18€-ba került. A matek többi részét az olvasóra bíznám.
Olcsóbb lett, mint elözöleg készültem, ettöl még maga a DCC -szerintem- egyáltalán nem éri meg (sem felárát, sem késöbbi szervizköltségét illetöen). -
veterán
válasz Szada85 #199847 üzenetére
Egyébként ez a DCC, mivel a nevének a feloldása asszem Dinamic Chassis Control, a gátlókon kívül állít mást is?
Pl kormányzás, DSG, gázpedál, fék erősség, adaptív tempomat finombeállítása?
Csak mert logikus lenne, hogy pl váltó D-ben, DCC Comfortban, akkor nagyon finoman váltogat mint egy spórolós taxis. Ha meg S--ben a váltó és Sportban a DCC akkor versenyautós.https://tinyurl.com/rasoapro
-
bul07
nagyúr
Ú mennyi autóversenyző van itt , gondolom pályanapokra lesznek felkészítve, mert 90-hez meg 130-hoz nem hinném hogy kellenek ilyen teljesítmények
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen