Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz rbalint88 #83727 üzenetére

    Tömegköz meg bicaj mindig vita, 2 hetente le lehet rágni a gittet, fele már keci unalmas, mert jön 1-2 hülye és egy 300 oldalas komplex témára beböfög valami tök eccerűt, hogy járjon mindenki azzal. Ja, én járok. Is. Tömegköz elég gyakran csúcson van, meg gyaloglok meg autózom meg izé, mikor mi. Amikor cuccot kell vinni, ésvagy hatékony, vagy este van ésvagy szomszéd kerület, meg egyéb alapján. Időnként megfordulok a Nagyvárad térnél, odavissza kb. 35 percbe belefér. Most megjártam tömegközzel, az pont 1.5 óra. Melóhely 30 perc környéke, tömegközzel minimum 1óra10, pont kicentizve. És akkor dec 29én esti dolgom van, legjobb lenne vidékre hazajutni, meg ott vannak anyámék akiknek Pesten kívülről le kellene jutniuk KaposvárPécsSzegedre és oldjuk meg. Néha technikuskodok itt nem messze egy helyen, kocsival max. 15 perc, ha valami aprólékot lebaszok vagy csinálok akkor is odavissza kb. 30 alatt megfordulok. Most egyik nap gondoltam kocsit elhagyom a parkolóban, tolok pár sört, majd a bsz hazavisz. 1+ óra a haza út és akkor még jó a tömegközlekedés... Csomó ilyen fasság van, elég 1-2 átszállás, vagy csomóponttól 3 utcányira kifelé menni, még ha nem is nagy távok.

    Mellé a héten erős volt a vonatozás, oda csak haverokhoz igazodtam volna, egyik Szolnok felé késett, másik idefelé nem keveset, aztán felsővezeték szakadás, gázolás, csiribiri, én meg rágom a körmöm, hogy már megint a Vác vagy Monor vonal amivel lehetetlen tervezni és egész évben nem szopolok annyi autóval, mint ezekkel az év első 1-2 hónapjában.

    Szóval még ha értelmezhető is lenne, itt-ott átszállás, nem kötött pálya, 1-2 baromság, hogy 2 táskával vagy valami csomaggal már zűrös az egész és akkor faszkivan.

  • Jahno

    őstag

    válasz rbalint88 #83727 üzenetére

    Vaze, azóta nézegetem fatornyos falum vonatmenetrendjét és nincs olyan hét, hogy ne törölnének reggeli járatot vagy ne szopnának valamivel.

    Én ma kitaláltam, hogy Nyugati környékén végzem a melóval, Dabason el kellene intézni valamit akkor nem kérek cégnél parkolót, haverral lezötyögünk, iszunk 1-2 sört, 1ezer a retúr, mi baj lehet. Du 4 után leléptem gyárból, 5 körül után kocsival már Dabason lettünk volna. Persze szép benyaköltség árán, ha kiszámolom.

    17:18kor ment a következő vonat Dabasra, amihez eleve 40 percet ácsorogtam az állomáson, de egye fene ez még belefér. Menetidő 1:20 perc, buli van, majd iszunk sört, Valami rejtélyes oknál fogva nem volt kedvem sört inni de jól is tettem, mert Zuglóban kis pöcsölés után kitalálták, hogy elromlott a vonat, ezáltal az egy vágánynak is vége oda-vissza, hoznak másik mozdonyt, visszakavarunk a Nyugatiba, onnan mentesítővel Kőbánya és onnan fog indulni az a dabasi irány, ami 18:20 körül indult volna a Nyugatiból.

    Szóval kis hümmögés után leszálltunk, haza Csepel és kocsival fordultunk meg Dabasról. És ezekkel ezrek szopolnak naponta. Benézte, Mávinfó csoportba, 1-2 órás késések, törlés, szóval csak a "szokásos" agyfasz.

    És szerdán ismételni kellene, viszont egy választásom lesz mert nem lesz autóm. Aztán beszámolok.

Új hozzászólás Aktív témák