- TCL LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- Megemelte az új GeForce-ok árazását az ASUS és az MSI
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- E-book olvasók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- ISO elrendezésű Keychron klaviatúrák numerikus paddal
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz MC Pite #6389 üzenetére
Itt a lista:
1.) futómű karakterisztika: kis úthibáknál merev, nagyoknál lágy. Vagyis ráz a kis kátyúknál, éppen jó egy szűk tartományban, de hamar eljön az, amikor felkoppan a lágy rugó miatt.
A 306 a kicsiket szépen vasalta, és szinte lehetetlen volt felkoppantani.2.) 10ezer km-nél kezdte, hogy kerreg a kuplung, vagy nyelestengely csapágy ( több szerviz szerint is ez teljesen normális )
A 306 230ezernél kezdte ugyanezt.3.) emelkedőn, vagy terhelésnél kuplungolva néha nagyon furcsán berezonál a kuplung, vagy a kettőstömegű (újkora óta), mintha nem puhán választaná szét a két tárcsát, hanem össze lennének ragadva. Persze a szervízesnek nem tudtam megmutatni, mert akkor nem csinálta.
4.) A kormányzás annyira távol van a közvetlenségtől, hogy olyan, mintha minden fém alkatrész 20 centis puha gumival csatlakozna egymáshoz.
Múltkor mutattam havernak a parkolóban, és sikerült olyan ütemben jobbra-balra szlalomoznom kicsiket, hogy pont ellentétes ütemben mozgott a kocsi, mint a kormánykerék.
Nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek.Összességében a 306-hoz képest kellemetlen érzetű a kuplung, kormány, futómű.
De azért van pozitív is: a váltó érzetét pl. szeretem, és nekem a motor hangja is bejön, hiába 3 henger.
+1, de ezt előre sejtettem: ha kicsit megnyomom neki, egyből 8-8.5liter körül van a fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest