- Computex 2025: Már a vízhűtés sem idegen az osztrák hűtőspecialistától
- Computex 2025: Jól sikerült a be quiet! belépője a perifériák világába
- Computex 2025: Nézzük miket mutat idén a DeepCool!
- Comptex 2025: Házak, tápok és kézikonzolok az Antec standján
- Computex 2025: Profi SSD-k, hűtők és más kiegészítők az Adata standján
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen széket vegyek?
- Hobby elektronika
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz
szőröscica #48629 üzenetére
BMW 118d van a cégnél, és én ha nem felejtem el rendszeresen kikapcsolom induláskor, ugyanis kevés olyan helyzet van, ahol legalább 20 másodpercig állni kell, viszont rohadtsok olyan, amikor forgalmi okok miatt meg kell állnom 2 azaz 2 másodpercre, és ennek meg olyan okos a rendszere, hogy képes az állóra fékezett autónál azonnal leállítani a motort, ám mivel gyakorlatilag 1 sec múlva már lépek is le a fékről, és mennék tovább, 1 másodperc állás után, szinte a főtengely leállás után azonnal már indítania is kell a motort. Eleinte eljátszottam vele, persze 2 percen belül max 3x csinálja meg, utána már a töltés negatívba megy, tehát nem állít le, de egy idő után marha idegesítő. Látod, hogy feltorlódik a sor, de azt is látod, hogy az eleje már megy is, de nem tudsz annyira lassan csorogni, hogy ne kelljen 0-ra állni. És pont mikor a koccanás elkerülése miatt megállsz, már indul is az előtted lévő. Ekkor a motor leáll, majd indul is, és mész tovább. Ennek végképp semmi környezetvédelmi haszna nincs.
Fogalmam sincs hány másodpercre éri meg leállítani, de szerintem 30 alatt fölösleges.Plusz az aktív kormányrásegítés meg a passzív sávtartási segéd (szenzorok nélküli buta verziója) rendszeresen ellentart(!), mikor enyhén kanyarodnék, vagy pláne benntartanám magamtól a sávban(!) és néha erővel kell a kanyarba vagy az ívre, a sávba behúzni a kocsit, ettől viszont hirtelen megugrik, és fél sávnyival arrébb találja magát az ember. De ez sem mindig, szóval még veszélyes is, mert nem számíthatsz rá biztosan.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a politizálás!
- E-roller topik
- EAFC 25
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kempingezés és sátrazás
- Viccrovat
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- 2db Dell PowerEdge R740 2U Rack Szerver és 3db Netapp FAS2040 NAS
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Apple iPhone 13 / 128 GB / 89% akkumulátor / 12 Hó Garancia
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest