Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz szőröscica #48629 üzenetére

    BMW 118d van a cégnél, és én ha nem felejtem el rendszeresen kikapcsolom induláskor, ugyanis kevés olyan helyzet van, ahol legalább 20 másodpercig állni kell, viszont rohadtsok olyan, amikor forgalmi okok miatt meg kell állnom 2 azaz 2 másodpercre, és ennek meg olyan okos a rendszere, hogy képes az állóra fékezett autónál azonnal leállítani a motort, ám mivel gyakorlatilag 1 sec múlva már lépek is le a fékről, és mennék tovább, 1 másodperc állás után, szinte a főtengely leállás után azonnal már indítania is kell a motort. Eleinte eljátszottam vele, persze 2 percen belül max 3x csinálja meg, utána már a töltés negatívba megy, tehát nem állít le, de egy idő után marha idegesítő. Látod, hogy feltorlódik a sor, de azt is látod, hogy az eleje már megy is, de nem tudsz annyira lassan csorogni, hogy ne kelljen 0-ra állni. És pont mikor a koccanás elkerülése miatt megállsz, már indul is az előtted lévő. Ekkor a motor leáll, majd indul is, és mész tovább. Ennek végképp semmi környezetvédelmi haszna nincs.
    Fogalmam sincs hány másodpercre éri meg leállítani, de szerintem 30 alatt fölösleges.

    Plusz az aktív kormányrásegítés meg a passzív sávtartási segéd (szenzorok nélküli buta verziója) rendszeresen ellentart(!), mikor enyhén kanyarodnék, vagy pláne benntartanám magamtól a sávban(!) és néha erővel kell a kanyarba vagy az ívre, a sávba behúzni a kocsit, ettől viszont hirtelen megugrik, és fél sávnyival arrébb találja magát az ember. De ez sem mindig, szóval még veszélyes is, mert nem számíthatsz rá biztosan.

Új hozzászólás Aktív témák