- E-book olvasók
- UHD filmek lejátszása
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Stellar Blade - Túl az 1 millión
gp Külön érdekesség, hogy a Metacritic oldalán a felhasználók ennek a PS5-ös játéknak adták a legjobb pontokat.
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz oszy78 #36082 üzenetére
Hát baromira nem jól gondolod te sem, meg mindazok, akik arra játszanak, hogy a jótállás lejárta előtt jelentik be az ismert pixelhibát abban a reményben, hogy új panelt/készüléket kapnak.
Egyfelől a jótállás nem csak jog, hanem kötelezettség is. A fogyasztó köteles a tapasztalt hibát haladéktalanul bejelenteni.
Másfelől pedig ez pitiáner ügyeskedés. Nyilván nem zavar az a halott 1-2 pixel, ha évekig gond nélkül tudod használni a TV-t. Valójában csak jogtalan anyagi előnyhöz akarsz jutni azzal, hogy a jótállás lejárta előttre időzíted a hiba bejelentését.Jót derülnék, ha kisülne, hogy a Panasonic marketingesei beleolvastak volna ebbe a topikba és az alapján vonták villlámgyorsan vissza az 5 éves garancia akciót.