Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz Laraxior #12744 üzenetére

    Nem kopik el a lábam amíg elviszem a postára, szóval a droid nem kell, de az Amazon, Fanatec, Logitech hármasnál akik most így hirtelen eszembe jutottak, alap, hogy a garancia idő alatt a posta őket terheli!

    Már ott húztam a szemöldököm amikor napok teltek el mire válaszoltak, aztán kezdődött a maszatolás... töltsem fel még kétszer(!) a számlát amit már a beregisztrálásnál fel kell tölteni, különben nem is regisztrálják. Még szerencse, hogy az Amazon őrzi a másolatokat, különben túrhattam volna szét a két évvel korábbi könyvelést... Aztán itt van az, hogy ha bármelyik kereskedőhöz visszaviszek egy terméket, elfogadják a garancia igényt, akkor vagy visszaadják a vételárat, vagy ha az értékében veszel valamit, annak a garanciája újra indul!

    Kivéve az EVGA, aki még arra sem hajlandó, hogy jelképesen annyival meghosszabbítsa a garanciát amíg nincs nálad a VGA, pedig ha javításra kerül a sor, akkor törvény írja elő, hogy a javított alkatrészre két éves garanciát kell vállalniuk! [link]

    Is the repaired/replaced product covered by a new guarantee?

    The law does not say, but in general, after a replacement, the consumer can claim legal guarantee rights for 2 years. In the case of a repair, the legal guarantee is only extended with regard to the repaired or exchanged parts.

    Erről szó sem esik náluk, de a kitételek, hogy mikor ugrik a garancia hosszú sorokban vannak ecsetelve... Mindez ugye azzal fűszerezve, hogy több mint egy éve jeleztem, hogy gond van a VGA-l és nem működik rendesen, elhajtottak a francba azzal, hogy amíg a 100%-s power target-t tartja addig nem érdekli őket. Annyi szerencsém van, hogy végre degradálódott annyira, hogy most már 100%-n is hibázik... még szerencse, hogy nem a 37. hónapban jutottam el ide.

    Arról már nem is beszélve, hogy tudtommal ők az egyetlen VGA gyártók akik javítanak, más gyártó termékei esetén ha valami gáz 99%, hogy új terméket kapsz, ami a mi szempontunkból nyilván előnyösebb.

    Szóval ha ezeket mind összesítem, akkor a garancia szolgáltatásuk a fasorban sincs a fent soroltakéhoz, vagy akár bármelyik nagyobb magyarországi kiskereskedő gyakorlatához... azok maximum meg akarnak vezetni azzal, hogy mindenképpen vásárold le náluk a termék árát mert ők biza pénzt nem adnak vissza, de az utóbbi időben a tapasztalatom alapján ez a mentalitásuk is gyökeresen megváltozott.

    Nem vártam csodát az EVGA-tól, csak annyit, hogy legalább egy itthoni nagyobb kereskedő nívóját hozzák, de még ez sem megy nekik... bezzeg a "Na milyen faszák vagyunk? Értékelj minket" emailból hetente jön egy, mert látják, hogy kapcsolatba léptél velük... legalább várnák meg amíg lezárul a folyamat.

    Na mindegy, nem akarom túl sokat ekézni őket, nekem nem volt szerencsém a termékükkel és a híres garancia ügyintézésükkel sem, szóval nagy valószínűséggel ez volt az első és az utolsó EVGA termékem.

    (#12745) warcat: Az Amazon például kifizetteti veled, aztán visszautalja amikor megérkezett hozzájuk a termék. Nincs EVGA részvényem, szóval nekem csak a saját érdekeim fontosak és amíg ugyanazért a pénzért jobb szolgáltatást kapok... :) Több mint 20 éve veszem a PC kiegészítőket, soha egyetlen esetben sem húzódót hónapokig garancia ügyem itthon... a legtöbb 30 nap volt, de már az a kisker is megszűnt. Ellenben egy kisebb belga cég 1 évig szívatott, mire a konzulátuson keresztül kicseréltettem velük a terméket...

Új hozzászólás Aktív témák