- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autóhifi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peczek
aktív tag
Üdv mindenkinek,
nem tudtok-e motoros iskolát Bp.-en, ahol most télen is van oktatás (A v A2), lehetőleg online Kresz-szel ?
-
-
Peczek
aktív tag
Úgy lesz.
Bár az opció lehetett volna, hogy, bár sok minden szól a robogó mellett (nagyobb szélvédelem, mivel egész évben szeretném használni - dolgozni járok vele, keresztül a városon - hidegben jobb választás), mivel a tanfolyam motoron van, lehet, hogy annyira kedvet kapnék, hogy mégis motor lenne belőle, nem robogó.
-
AndrewTdi
addikt
-
Peczek
aktív tag
-
huszi.gyb
senior tag
Hosszú hetek után ma újra ültem Maján. Nem volt az igazi az élmény, mivel beteg, de 75-öt óra szerint kivitte. Erőtlen, de elhozott haza. Indulás ha nem is pöcc-röff, de második indítózásra indult, onnantól meg pöcc-röff lett.
Holnap reggel jön érte a szerelő.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #6662 üzenetére
Na elvitte a szerelő. A vásárolt KMC vezérműláncról lebeszélt, azt mondta, hogy ő szerez DID-et a Majához. Apaa kezdőőődik. Most eladom a KMC-t, bár lehet meg kell várnom, amíg meglesz a DID.
A többi dolgot elvitte, hűtőfolyadékot cserélni fog, kicseréli a csövet is. (Bár csodálkozott, hogy az minek, de elmondtam, mondta, hogy nem több a többinél. )
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Én a didit oda nem adom. KMC-t viheted. 8100 helyett 5500-ért.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #6662 üzenetére
Ja és apró kiegészítés... A karburátor problémáját jelezte előre az, hogy magas volt az alapjárat... Amióta DigitXT lejjebb tekerte, azóta nem használtam a motort, de tegnap hallottam, ahogy a szívató lezárt. WTF? (Eddig le lehetett rázni, alacsonyabb alapjárattal meg magától lement). Nem értem, de a szerelő majd erre is fényt derít... (Megváltozott a menetirány vagy mi a f@sz...)
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
A sültgalambos rész ismerős, bár egy plexit és egy muffot megmentettem magamnak. Azokat tisztíthatom, szépíthetem amíg a motorom távol.
Egyébként engem is meglepne, bár a henger/dugó állapotáról azért nem nagy dolog megmondani a frankót. A főtengely már problémásabb, bár ha van felszerelése "csak" ki kell kapni. De sokat elárul már az is, ha leszedi a hengert.
szerk.: Egyébként a kérdéses hibák "csak" az olajfogyasztás, illetve a karbi gondja. A többi nem igazán hiba, inkább konkrét kérés volt.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #6672 üzenetére
én is legózhatok a műanyagdarabokkal ha olyan a kedvem Van egy nagy kupaccal otthon.
Valahogy még le akarom tisztítani az egész mindenséget (blokk, tank, váz, meg ami még van) amihez csak hozzáférek. De hogy ezt hogy fogom hidegben, zárt helyen...
Nálad az igazán érdekes nyilván az olajfogyasztás lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Fórumunkra most dobták fel ezt a szerelőt. Állítolag normális és az árai is baráti. Ráski robogó
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, az olajfogyasztásra vagyok kíváncsi. Bár azt tudom, hogy a blokk olajsáros volt kívülről (tömítés), ennek örülök, mert a tömítés szett már megvan, és ki lesz cserélve. A nagyobb kérdés a kipufogó végén megjelenő korom (szerelő csak legyintett rá, szerinte annyira nem vészes ránézésre, majd kiderül mi van bent). De ugye nyitott rendszerről beszélünk.
Ami még kérdéses a "rezgés" ami Gergő szerint okozta a gyertya/szívató halálát...
Marcell azt mondta, hogy sok minden lehet, akár dugattyú is az okozó, nem kell egyből főtengelyre gondolni. De meg fogja nézni, csapágy, hézag... stb.
Ugye az is kérdés, hogy hányszor szorult meg a henger, milyen nyomot hagyott... stb (Nálam nem szorult meg, legalábbis tudtommal. Bár amikor volt gyújtás probléma rángatott, de azt nem hinném, hogy megszorulás miatt.) Nemsokára kiderül. Ha a főtengely jó, a hengerszett 30k-ból megvan, ahogy nézelődtem ebay-en. (Bár ott 125-re való 180-as hengert találtam, kérdés az jó-e rá...) Will see...
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #6674 üzenetére
kollégámnak említettem, nem messze lakik. Járt már ott és fogalmazzunk úgy, hogy nem dicsérte
-
huszi.gyb
senior tag
Azt mondta nekem is, hogy valami hézagolás történet volt, bár én nem értek ehhez... Most meg főleg nem, ma lett az egyik legjobb barátom mérnök(be vagyok b**@szva, holnap meg vizsga)... Szóval mondott valamit a szerelő, hogy nálad is kellett állítani. Majd nálam is megnézi, és kiderül mi van.
www.dongosofor.hu
-
SirKero
őstag
Ha valakit érint esetleg csak holnap 17 900 HUF [link]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
huszi.gyb
senior tag
Hívtam a szerelőt... Maja szét van szedve, de most nem tudott beszélni. Egy óra múlva hívhatom.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Nos... Megvannak a hírek! Homokot evett... (Valami gumi csonk ment tönkre a karbinál). (Az amit Gergő cserélt már?) Tehát a hengert fúrni kell, főtengely hibátlan. Az olajfogyasztás lehet ettől... Bár a hengerfejet nem szedte még szét, így a szelepszárszimeringről nem tud mondani még semmit, de a tömítésszett tartalmazza, cserélni fogja). Viszont egyszerűen fúrni nem éri meg, mert túl vékony a hengerfal, és átszakadhat. Tehát hüvelyezni kell, ami ha van neki raktáron 1 nap, ha nincs, 10 munkanap.
Ezt jó hírnek kezelem, bár az árakról még nem beszéltünk. Egyszer Gergő azt mondta, hogy fúrás olyan 25-30 dugóval együtt.
www.dongosofor.hu
-
-
kcsa
veterán
És ma adják fel az utolsó burkolatos rendelésem, jövő héten mehet az összerakás.
-
huszi.gyb
senior tag
A főtengely jó. (Legjobban attól féltem, mert az magában 90k). Egy hengerszett 30k körül mozog (e-bay), tehát nem hiszem, hogy a fúrás több lenne. Bár dugóból csak gyárit lehet bele venni, utángyártott nincs.
A hengerfejet nem szedte szét, így a szelepek állapota nem ismert, de szimering van már hozzá, tehát ha a szelepek jók, azt csak ki kell cserélni. A karbihoz nem nyúlt hozzá, a gumi csonkot be kell szerezni. De alapvetően nem kuka a blokk, ez már jó hír. Oké, kell még egy DID vezérműlánc, de a KMC idővel csak elkel.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #6691 üzenetére
Bevallom nem is teljesen értettem ezt a főtengely parát. Ha már azzal gáz van, akkor jellemzően ott más is/nagyobb a gond. Az hogy egy alkatrész-cserélgető szerelő mit talál kifogásnak, hogy miért nem akar vele foglalkozni az egy teljesen más tészta
A többiről akkor alkotok véleményt ha összerakta és jó
-
huszi.gyb
senior tag
Gergő paráltatott rá... Aztán jött a szerelő, aki az egész motort kicserélte volna (300k), és most Marcell, ő volt az egyetlen, aki normálisan állt a dolgokhoz, de mégis mondott valamit, nem az, hogy bármi lehet hozd ide. Elmondta, hogy ennél a típusnál mire kell figyelni, mi lehet, de felhívta a figyelmemet, hogy amíg nem látta, nem mondhat semmi biztosat (persze, egyértelmű).
HGabor89: Én olyan 70 000-re tippelném. +-15... De még a karbit, hengerfejet nem szedte szét... Szóval az erős tipp... Meglátjuk mit mutat a végén.
Más: Baumaxban minden készleten lévő termékre 25% kedvezményt adnak. Ha valaki akart vásárolni, most érdemes. (Megnéztem azokat a termékeket amiknek tudtam az árát, nem emelték az akció előtt). Igaz, a polcok itt-ott eléggé üresek.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #6694 üzenetére
Mindenesetre érted már hogy miért voltam elájulva a hozzáállásától. Sajnos. Azért sajnos, mert valahol itt kellene kezdődnie a korrekt szervizesnek.
Ezt már neked meséltem, de amikor telefonban beszéltük hogy mi a gond a vezérműtengellyel, és olyat mondott hogy "gyári szervízkönyv szerint..." akkor örültem meg igazán. Ilyet kevés helyen csinálnak. Sajnos.
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, én is el vagyok ájulva... Oké, hogy mára nem mindent szedett szét, de amitől a legjobban féltem megválaszolta.
Plusz amikor érdeklődtem a fúrás kapcsán: ,,A majesty-k típushibája, hogy vékony a hengerfal, ha megfúrod túlméretes dugóval repedhet a hengerfal, ami ugyanolyan jeleket produkál, mint ha hengerfejes lenne. Ezért azt ajánlom, hogy hüvelyezzük meg, és gyári méretű dugót bele. (...) Ha van hozzá anyagom, 1 nap, ha nincs 10 munkanap alatt csinálnak hozzá hüvelyt.
Azért ilyeneket ritkán hallani. Nyugtával a napot, majd meglátjuk milyen lesz a munka, de eddig azt mondom, ilyen szerelőnek kéne lennie az alapnak.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Futás, futópályák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Gumi és felni topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Horgász topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- További aktív témák...