- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #7849 üzenetére
plusz vizsgáztatni is kell, nem várhatod meg amíg lejár az aktuális vizsga érvényessége.
@DigitXT: bevallom törzskönyvre nem emlékszem, hogy szín van-e benne, de ha az is cserés, akkor 2*6k+vizsga
szerk2: amúgy 500-asból lehet a legjobb 50-est csinálni, csak egy nullát kell lekaparni a végéről
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Mondjuk a vizsga egy hónap múlva jár le.
A repedt idomba nem kötnek bele vizsgakor? Mert jobban gondolva HGabornak igaza van, hogy ezt a szezont így kellene végiggurulni, hogy nyugodtan kitapasztalhassam a gépet, nincs gáz, ha megint eldobom. Amúgy is okos vizsgára megy a lámpa miatt, bár ha valahogy el lehetne sütni a biztosítónál egy új lámpát...
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #7853 üzenetére
Szin atirashoz nem kell muszaki ujra, csak forgalmi es atirasi dij.
A kinezetbe belekothetnek.
Hazi megoldas: Festekes bolt. Kikeverteted a szint es csinaltatsz egy flakon sprayt. Ez kb 3_5k
Lecsiszolod kezzel es egyszeruen atfujod a ket idomot, az elso idomon kijavitod fultisztito tamponnal a lehorszolt reszt. A diszlecet meg meg ragasztod, es lefestetd fekete akryl sprayel. Muszakin atmegy, es valamikor atfesteted a neked tetszo szinre. -
DigitXT
félisten
Hm... Most akkor oda lett a SPOILER használatának lehetősége a topikban?
Gomb az nincs, de a régiek megmaradtak. [SP]Esetleg még begépelve működik?[/SP]NOPE!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Bizonyos poénokat ellehetetlenít, de néha engem is zavart.
Bár az élőszavas "megbeszélésünk" óta tudom, hogy a bankos
brigádot minden létező formázás (vastagítás/dőlt/OFF/stb.)
zavarja (beleértve az én "sorkizárt" hasábjaimat!), szóval
ha rajtatok múlna, nem maradna más, csak EZ. A plain text!
Welcome to the real world, and back to the '90-s e-mail.:) -
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #7846 üzenetére
Azért az nem úgy van, hogy elmotorozunk egy szezont meg xx km-t majd ~1év múlva megyünk és jöttem megcsináltatni a motort címszóval betoppanunk. Biztosítóhoz be kell menni x ideig,leadni a papírt. Jön megszakérti a kárszakértő, körbe fotózza, km/h állást is. Majd ad egy árajánlatot. Mivel ő vétlen az egész költséget a vétkes biztosítója fizeti. (Mondjuk bal felét fizeteti a bizti,jobb fele az meg sajna az ő műve. Nem tudni hogy/mit írtak a kárbejelentőbe) Az lenne a tuti, ha a kapott pénzből le lehetne fújni az egész motort.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #7846 üzenetére
Én a most hétvégén érek rá, most akarnám elhozni...
www.dongosofor.hu
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #7861 üzenetére
En arra gondoltam, hogy alapbol a biztositoval megegyezik egy adott osszegben.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #7863 üzenetére
Okés,ezt majd az Eleven motor vs biztosító fogja meccselni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #7864 üzenetére
Nekem autónál volt egyszer, hogy a szomszéd jól neki vágta az ajtót, de nem szólt volna magától.. (még mutteréknál panel előtti parkolórész, mindenkinek volt fix lezárt helye)
Felmentem hozzá, hogy mégis mizu, aztán mondta, hogy hát alig látszik, meg gyenge a fényezése a kocsinak, hogy lepattant róla a festék fémigKértem tőle betétlapot, ha már ilyen patkány volt, 10e ft-ot akart adni Aztán kijött a kárszakértő, telefonon 30e-et mondtak utána, de ha nem jó ez az összeg, akkor mehetek árajánlatokat kérni adott szervizekbe.
Én elfogadtam.
Azt hittem, hogy motornál is így van, hogy mondanak egy összeget, ha tetszik elfogadod, ha nem, akkor mész a szervizpartnerekhez. -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7865 üzenetére
Ha telibe kell fényezni az ajtót emiatt, akkor még kevés is az a 30eFt. Tapasztalat.
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #7865 üzenetére
Mondanak összeget, de autónál van alkatrész és munkadíj adatbázisuk, motorokra ez egyszerűen nincs, emiatt arcátlanul alacsony összegeket ajánlanak ki.
Nekem akartak adni 60-at, a végösszegem pedig valahol a 300-at közelítette, úgyhogy én is számlásan vettem az alkatrészeket.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #7865 üzenetére
Az 1hetes 750Km-es Hiacet húzta meg az egérúton található Shell kút főnöke. Ment volna füvet nyírni azt rá driftelt a fűnyíró karjával. Papírok stb majd jött a kárszakértő,fotó stb majd utalt pénzt.
Általában két verzió van. Te mész a biztosítóhoz kiküldik a kárszakértőt majd ad egy árajánlatot vagy beviszed a szervizbe és ők mindent elintéznek.
Egyébként most már elég ügyesen fényeznek,nem kell az egész hóbelebancot fújni,hanem csak a sérült részt javítják ködölik/spot fényezést csinálnak. [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #7868 üzenetére
Akkor nem kell komplett idomot fényezni, ha metál fényű az autó/motor. Akril fényezésnél nagyon feltűnő... A következő élig muszáj fényezni.
Legalább is én még nem láttam olyat, hogy akrilt szépen összeködölték.
www.dongosofor.hu
-
polimorf
tag
válasz huszi.gyb #7869 üzenetére
Mosquito34 -nak félig igaza van. A színt valóban el lehet veszteni (persze ha nem találkozik élben a mellette lévő elemmel) Viszont lakkal telibe kell fújni az elemet. Egy festő sem fogja a lakkot elvesztegetni egy motor kis részén, csak a színt.
Lehet jobban járnál ha bevinnéd a szak/márkaszervízbe és ott mindent intéznek helyetted. Mikor kész minden akkor csak hazaviszed, így tuti nem fizetsz rá. De ha a biztosítóval Te fogysz bizniszelni akkor biztos nem hozod ki a javítást abból az összegből amit a biztosító felajánl.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Hauptmann
addikt
Megnéztem a bal oldalt. A bal orridom legfelső rögzítőpontja el van törve (gondolom, műanyagos tudja javítani, ezért biztos nem lesz leselejtezve az idom) , a legszélesebb ponton a sarok le van horzsolva. Az első-alső idom lábtartó felöli része horzsolt, a bukócső szintén. A hosszú krómléc nagyon csúnya, de a bal hátsó nagyidom szinte sértetlen, egy körömhegynyi helyen sérült meg a karbonfólia.
Ebből szopóálarc lesz, mert a jobboldali, telibebaszott kutyás sérülés komolyabbnak néz ki, mert ott a hátsó idom nagyon csúnyán elrepedt, a felelősségbiztosítás ezt pedig nem fogja fedezni. Érthetetlen, hogy miért a kisebb tempóval való esés okozta a komolyabb kárt. Vagy a lábam óvta meg ezt az oldalt?
Meglátjuk, hogy mit mond rá a szerviz. Sajnos a kàrbejelentőn rajta van, hogy a jobb oldalon korábbi sérülések vannak. De hátha tud majd a szerviz ügyeskedni.
huszi,
Elvileg metálszín.
polimorf,
Aprilia szervizbe fog kerülni, mindent intéznek majd, ezért is reménykedem, hogy a legkisebb rossz fog megvalósulni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #7872 üzenetére
A bal oldalát a festő megítélheti teljes festésre. Az első idom kopását a biztosító ki írhatja cserére is .
Mivel az az él, sarok lekopik nem lehet vissza állítani eredeti helyzetbe, szerintem, nem marad ott a gitt.
A festés fele meg van, a jobb oldali két idomot kell hozzá fújni, és le van festve az egész motor.
A hátsó farok idom szerintem nem látható telibe még akkor sem ha nincs rajta a doboz.
Ha jól eltalálja a színt akkor nem lesz szín eltérés. elnézést de nem egy napszívta lepukkant fényezés van rajta -
DigitXT
félisten
Elsősegély csomag ugye már nem kell a műszaki vizsgára (sem)?
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7874 üzenetére
Vagy mégis? Van, csak az egyik lejárt, a másikon meg kifakult a címke...
Mosquito34: oké. Anno talán pont Andrew-val kaptunk össze ezen.
Hogy nem kell, de mégis kell, de nem, mert... (Azóta meg csak felejtettem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ui: a frászt hozta rám a motorka, hogy megint kezdett vacakolni a hátsó fék!
Amióta a Kék Holdban lecserélték a fékolajat 5.1-re nem kerek valami...
Mondjuk sok időm nem volt tesztelni, mert miután kapott új első gumit, ugye
elfirkáltam, s utána ment a szerelőhöz, műszaki nélkül meg nem jártam vele.
(Kérdezte is a hölgy, hogy miért toltam a motort, nem működik? Mondom, á,
csak műszaki nincs rajta, hogy nézne már ki, hogy begurulok az állomásra.)Szívem szerint töltenék rá fékolajat, hátha csak annyi a baja (nagyon gyanús).
Hódok szerint meg nem, hiszen felkeményedik, s amúgy is a jelzett szint OK!
(Ha több van a tartályban, az már nem számít, sőt, ha túl sok, az sem jó...)Mindenesetre a csavarokat megjelölték, és addig NEM piszkáltam, amíg nem
kérdeztem rá, utána viszont kinyitottam, ami már önmagában segített (azt NE
kérdezzétek, miért: talán vákuumosra csinálták géppel?), de rátölteni nem volt
mit, mert a maradék fékolajat Huszinak adtam már "úgysem kell" jeligére...
(Amúgy sem lehet akármeddig eltartani, ha már egyszer fel lett bontva.)Akartam venni hétfőn, de végül elmaradt: mindenesetre néha nagyon "mélyen"
fog a fék, néha meg jó helyen. Fog így is úgy is: a kétujjas fék nem megy, ha
meg kell állni, mert rácsukom a másik két ujjamra. Mondtam Huszinak, hogy
majdnem kivittem a sorompót a céges mélygarázsban tavaly ősszel emiatt.Basszus. A DOT4-et még én raktam bele, és azzal teljesen jó volt, LOL. -
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #7884 üzenetére
Ma még nem, de idővel mindenképp...
Mosquito34: persze, nincs semmi trükk, a szokásos helyem.
Autóklub, Soroksári út 158/A, 9835 Ft (tavaly a kis Maja is ott
vizsgázott, szóval még klubtag is vagyok). A "nagy" Maja meg
eredetvizsgán volt ott, ezekről tudott a rendszerük. A Madison
új volt nekik, uis annak a teljes papírmunkáját a Honda Dream
csinálta 2013 szeptemberében, de most már ismerik "őt" is.kcsa: Ha mélyen fog az buborék lehet, ha más gond nincs.
Na jó, de akkor miért fog néha teljesen normális fogásponton?
Nekem ez nem tetszik. Mintha kevés lenne a folyadék, és ha
épp úgy áll a tartályban, akkor levegővel kezd? De a tök tudja.
Mintha a DOT4-gyel is lett volna ilyen gond, és csak rá kellett
tölteni még egy kicsit, onnantól kezdve mindig jól fogott. Fura.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ja még az is van, hogy Hódék szerint ez tök normális, hogy mélyen fog, mert
kombinált fék és hosszú a vezeték. Cseréljem le fém fékcsőre, talán az segít!
Mondjuk az, hogy előtte meg teljesen jó volt, gyanakvásra ad okot. (Sőt, még
az sem kizárható, hogy a hátsó fékcső gyárilag fémhálós - az elosztóig nem.)Továbbmegyek: tavaly kivettem a beállítócsavart, hogy hamarabb/jól nyomja a
főfékhengert a fékkar, s bár elsőre sokkal keményebbnek is tűnt, a próbaúton
ugyanúgy elkezdte a hol jó, hol nem jó játékot. Vissza is raktam a csavart.
(Mintha erre mondta volna csongi, hogy mesés fék. Hol volt, hol nem volt...)Ha tömítetlenségi gond lenne, nem keményedne fel, és elfogyna az olaj is.
Ha levegős maradt (fura, mert szerviz csinálta), akkor persze bármi lehet. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #7888 üzenetére
Valahogy ezek a fékek ilyenek... Emlékszel, egyszer Maja is csinált hasonlót, azóta meg soha többet...
Ezeket a hibákat utálom... Munkahelyen és itt is, ha nem fixen reprodukálható rohadt nehéz kiszűrni...
Nincs valami közös pont, hogy mikor csinálja? Fékbetétet nem cseréltek Hódok a folyadékkal együtt?
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #7888 üzenetére
Mondjuk a fékkel én sem vagyok megelégedve. Be éppen nem esik, helyette ahhoz képest hogy dupla tárcsa van elöl, elég komoly erővel kell fékezni, legalábbis az én ízlésem szerint.
Egyszer lehet szét fogom szedni és kipucolni a féknyerget. Vagy inkább nem én, fékhez nem szeretek nyúlni
Helyedben amúgy első lépésben visszacserélném DOT4-re a fékfolyadékot, aprópénz, legalább ezt kizárhatod.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #7889 üzenetére
De, cseréltek fékbetétet is, mert eléggé le volt kopva a hátsó. (Sokat használom.)
kcsa: az első fék teljesen jó, komoly fékhatása van. Amikor épp nem fog mélyen,
a hátsóval is teljesen elégedett vagyok (azért is használom sokat így a városban).
Szerk: pedig csak szimpla tárcsa, de legalább háromdugattyús (2+1 a kombi).
Szerk: amúgy a DOT4-re visszacserélés elméletben milyen következménnyel jár?
Oké a forráspont csökken, de eddig sem az volt a gond, hogy felforrt volna LOL.Hauptmann: na igen, lehet, hogy én se firkálok el, ha nem blokkol nagyféken.
(Az új gumival, az esőben, pontban a buszsáv záróvonalának keresztezésekor.)szmissz: a Kék Hold amúgy normális bandának tűnik, de EZT én sem értettem.
(Produkáltak egy hibát a motoron, és magyarázzák, hogy az normális... Hátööö...)[ Szerkesztve ]
-
szmissz
senior tag
válasz DigitXT #7888 üzenetére
"Ja még az is van, hogy Hódék szerint ez tök normális, hogy mélyen fog, mert
kombinált fék és hosszú a vezeték."Hülyékkel van tele a világ.
Nekem is kombinált fékem van, nem fog mélyen, olyan, amilyennek lennie kell.
Komolyan mondom nincsen szakemer, szerelő, akiben bízni lehetne. Aktuális kedvenc esetem, a motorba való olaj ügye.
A márkaszervízben félszintetikus 10W40-est töltenek bele, amikor a könyvében szó szerint feketén-fehéren le van írva, hogy 10W30 kell. Legutóbb már vittem legalább full szintetikust, hogy az legyen benne, de még 10W40-est. Aztán múlt héten már nem hagyott nyugodni, berendeltem egy 10W30-as, fullszintetikust és maszek szerelőnél beletöltettem.
Soha nem volt ilyen csendes, simán suhanó, vibrációktól mentes a gép! És nem placebo hatás, érzékeny vagyok az ilyesmire, de nem elfogult, valóban van különbség. 6300 km után került bele tehát olyan olaj, amilyen való bele, ha a szervízen múlik, akkor meg kapta volna élete végéig a kannás, félszintetikus, nem megfelelő viszkozitású szart. Gratulálok!
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #7892 üzenetére
Tudtommal az 5.1 és a 4 között csak forráspont különbség van. Sima 5-ös nem önthető bele, de erről mintha lett volna már szó.
@szmissz: ismerős. Amikor a Satelist vettem a kereskedés - ami forgalmazó és márkaszervíz egyben (!) - simán szar olajat töltött bele. A nullkilométeres motorba. Köszi utólag is srácok.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jó, de akkor miért javasolod, hogy cseréljem vissza DOT4-re a DOT5.1-et?
Mert aprópénz, és egy potenciális hibát kizártál.
Szerk: de mi a "potenciális hiba"? Az, hogy a Hódék rosszul cserélték le esetleg?
Levegősre hagyták? Akkor miért cseréljem DOT4-re, miért ne csak légtelenítsem?
Szerk: francba, hogy pont most nincs féklégtelenítőm. Olajat meg vennem kell.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Á, a Madisonon már nem sok minden gyári. Amúgy ez nem is olyan olcsó.
Szerk: ha mondjuk most kell belőle 1 dl, 4-et lehet kidobni, pár hónap után.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7898 üzenetére
Ezt már a hódék megcsinálták, én kihagynám...
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- Dell asztali gépek
- További aktív témák...