- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- RAM topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
De nekem ez tetszik a városi közlekedésben... Kicsit robotzsarunak érzem magam.
-- A bal oldali vörös Fiesta index nélkül vág eléd 2 másodperc múlva. Kilövésre felkészülni. --
kcsa: Mint ahogy a KRESZ is írja. Pontos idézetet nem tudok, de van valami ilyen, hogy ha balesetet szenvednek, akkor azoknak kéne segíteni, nem?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #7154 üzenetére
+1
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #7134 üzenetére
Ha kártyából akarja kiválasztani a színt akkor kösse fel a gatyát és vegyen be egy marék nyugtatót is, mert az eltarthat pár órát is, mire a többezer árnyalatból kiválassza a megfelelőt.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Hauptmann #7156 üzenetére
Egy fóliát már csak fel tudsz rá ragasztani.
Csak a fólia alá szépen elő kell készíteni a felületet, de azt a forrasztáskor ha megkéred rá biztosan előkészíti fóliázáshoz.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #7156 üzenetére
A festéket javító stiftel ki lehet javítani, ha nem totálisan találják el az árnyalatot, akkor sincs gond, nem a színe miatt lesz elütő, hanem a festék felülete miatt.
Díszléc: Műanyag, hátul lehet hegeszteni. Elöl pedig kétkomponensű ragasztóval kitöltöd a mélyedést, és kicsiszolod. De mielőtt fóliázol, mutasd meg annak akitől a fólát veszed, nem inden 3D fólia bírja el ezeket a törési szögeket. Ha meg te teszed fel, akkor legyen egy jó hajszárítód mert rá kell nyújtani, ezt garantálom.
Én személy szerint, vennék egy hegesztő pálcát, mivel van hőlégfúfóm
Ezt repedést házilag is meghegeszteném, és kicsiszolnám. A fóliázást pedig egy dekorossal csináltatnám meg, és meg is várnám, így nem lenne képe elkérni túl sokat de tudom mit lehet egerészni és szívni hogy valóban szépen fent legyen. Majd a végén fóliától függően lehet adnék neki egy magas fényű 1komponensű lakkréteget.
Nah ehhez nem volt kedvem, pont ezért, mert ha csak eldől egy közép álványra húzásnál megint kezdődik elölről . Lehet hatékonyabb lenne ha egy borulási pontnak alakítanád ki. -
DigitXT
félisten
Na, gyerekek (ragazzi) ma én is majdnem megtörtem a motorkámat...
Balfasz szereplők:
- szürke Pug, aki lámpa nélkül megy, bár én kézzel lábbal jeleztem neki...!
- piros Buzuki, aki úgy gondolja, hogy a belsőből kanyarodik a benzinkútra
- kék Micra, aki egy kicsit korán áll bele a fékbe, miközben én sávot váltok
- kék Majás, aki sávváltás közben túl sokat figyel hátra, előtte meg nagyon
hirtelen változik meg a forgalmi helyzet (értsd: indokolatlanul befékeznek...)Szóval 4 balfasz! És nem lett baleset. Kisebb csoda: gyors reflex és mázli!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #7162 üzenetére
A vicc az volt, hogy belül világított: ~10"-os tabletet véltem látni a vezető oldalán.
De amúgy nem értem: kötelezővé kellett volna tenni MINDENHOL MINDENKOR!
*Mert most a városban nappal nem kell: miért nem? Ott nem kell "látszódni"?)A nappali menetfény meg rátesz erre egy lapáttal: a sok barom állat meg megy
a városban a sötétben, vakító DRL-lel, de tompítottat kapcsolni az már luxus.
(Vakít, de legalább ő sem lát: "win-win".) -
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #7166 üzenetére
Golf 3... A két izzó kerül vagy 2k-ba. Drágább, ha megtörik az autót... Motorról nem is beszélve, bár Tact is, Maja is automatikusan kapcsolja a villanyt.
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
Vilagitas szempontjabol nagy sotetseg van az orszagban. Fogalmuk sincs mit hogyan miert? Kevesebb megfigyelesre alkalmas agyuk van mint egy hangyanak.
Itt falun a megszokott ha valaki leparkol es beszelget, persze a beszelgeto partnernek a sav kozepen kell allni, tomoitott lampat tovabb egeti a barma. A varasi menetfennyel csokkentett latasi viszonyoknal veri neki az orszaguton. Audisok elonyben. Kodfenyszorok hasznalata, elkezdodik november vegen es majd aprilisba kapcsolja ki. Iszonyat ami a fejekbe van vagyis hogy nincs
Elkeszult a prototipus az automata lampa felkapcsolomra, de nem az igazi, egy masikat fogok csinalni. -
polimorf
tag
Én az autómba vettem egy olyan kütyüt ami a motor beindítása után autómatikausan felkapcsolja a lámpát 10€
Mivel nálunk kötelező mindíg és mindenkor a lámpa használata, így olcsóbb egy ilyen kütyü mintha egyszer megbüntet a rendőr érte.
Azt nem tudom, hogy motorra használható e.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
De miért nem kötöd ki egyszerűen a világításkapcsolót? Indítózás alatt meg egy relé szakítsa meg a lámpa áramkörét. Az én 20 éves Csótányomon gyárilag nincs világításkapcsoló, tehát ráadott gyújtással mindig ég.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #7170 üzenetére
Abban nincs kihivas
Es a keses miatt csak akkor van jelentosege a relenek, ha hosszabb ideig kell inditani. Egyebkent az izzonak sincs ideje kialudni max elhalvanyodik
En olyan vaganyat szeretnek.
Meg hat a mazoizmusom tudodPolimorf: linkeljed csak melyik volt az?
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
Valami ilyesmi. Már tosan nem tudom milyen márka, típus, de ez a lényege.
Csak az enyém a motor indítása után pár másodperccel kapcsolja fel a lámpákat.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #7165 üzenetére
Én 100%-ban, ha kocsiról van szó. Öv, beindít, lámpa. Ezek az alapok.
Motornál az ember megszokja, hogy automata, aztán átül egy olyanra,
ami nem, ott oda kell rá figyelni... Főleg, ha valamiért menet közben
leállítod és lekapcsolod a lámpát. (Vasúti átjárónál jártam kétszer így.)Maján szeretem, hogy automata, viszont nem szeretem, hogy nincs rá
mód, hogy mégis manuálisan FELkapcsold, ha szükség lenne rá, csak
a motor beindításával kapcsol fel... Igaz, utána a vészleállítóval le lehet
lőni a mocit, és bekapcsolva marad, de azért az nem az igazi.
(Mikor lenne erre szükség? Pl. fényszórómagasság beállításakor, stb.)Madisonon simán felkapcsolod már gyújtás mellett is, de ott meg ott a
rizikófaktor, hogy elfelejted felkapcsolni, mert az meg nem automata...
Továbbá ha lefulladnál, akkor kézzel érdemes lekapcsolni... ha kímélni
akarod az akkut, mert az indítózás magában durva megterhelés, pláne
xenon lámpával, viszont utána meg nem kellene elfelejteni felkapcsolni.Ami nekem ideális lenne:
- automata lekapcsolás indítózás közben
- automata felkapcsolás, ha a motor jár(!)
- de felkapcsolható legyen gyújtásra (ha kell: ne gyújtásra kapcsoljon!)
- lekapcsolható legyen ha a motor jár, pl. töltésteszteléshez... Oh wait!Szóval ami nekem ideális lenne a hosszabb agy, hogy ne felejtsem el!
"Kinek rövid az esze, legyen notesze."
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #7174 üzenetére
Nekem az autómban ilyen van amilyet Te szeretnél.
Motor beinulása után kapcsolja a lámpát
De egy kapcsolóval manuálisra lehet váltani
Már évek óta megvan és tökéletesem műkszikMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
Ide is berakom: akciókamera!
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #7181 üzenetére
Sajnos jól látod. Középsztenderen teljesen jónak tűnt a magasság.
"Csak" nem számoltam azzal, hogy mennyire beül a futómű alattam!
Plusz az a zökkenő, mint a Sony topikban is írtam, nem hétköznapi,
ha ott vki lendületesen jön le egy (nem ültetett) autó lökőse is leérhet.Nade ez van, kamera ép, ajtót meg úgyis akartam a tokra jobbat LOL.
(Csak nem így...) Még jó, hogy nem Grillo leendő kamerája volt az. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #7182 üzenetére
Te csak tesztelted, hogy mennyire tartós a kamera. Most már mindenki veheti nyugodtan, bírja a strapát.
Ha már off topic: Valakinek egy NSR?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Nem a "tiéd" esett le... De amúgy gondolkodom, hogy inkább megtartom,
ha neked nem nagyon kell: egyrészt jó tartaléknak, meg előre + hátra nézni.
Ha szereztem volna egyet 22,5-be, az ment volna neked, de azért én Ajkára
nem zúzok le, a csávó, aki meg postázott volna, rögtön rádobott 5K-t, LOL... -
Bogyó bá'
nagyúr
A Bogyó most a motorját gányolja, majd aztán kamerázik. Megvárom, míg kitaláljátok, melyik az optimális rögzítési hely és mód. Figyelek!
(#7187) DigitXT: valamelyik tükör menetes talpa alá gondolkodom egy vékony lemezcsíkon, azon lehetne a kamera. Beállítása hajlítgatással.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Tudom, hogy nem sürgős... Amúgy nagyon max. egy komolyabbat vennék
ugyanebből a szériából, ami mondjuk 50 Mbittel kódolja a Full HD videókat...
Csak az nem egészen 22-26-30K magasságában kapható, hanem triplája.Na nem mintha csak a Mbiten múlna... Az FZ1000 is elvan ekkora bitrátával,
és egy nagyságrenddel több részlet marad a képen... Valsz' erősebb a proci.
(Meg hát egy FZ1000-t soha a büdös életben nem rakok fel a motorra...)[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Elhoztam a Habana 50-et a szerelőtől, iszonyú fura volt menni vele, azt hittem elesek, olyan bizonytalan volt. Megszoktam a súlyt, ennek meg jobbra-balra járt a kezemben a kormánya.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Valaki hallgassa már meg ebben az 5x-re gyorsított videóban a szirénázást:
jól sejtem, hogy az csapágyhang lesz? (A kamera a villára van rögzítve.)Kicsit béka perspektíva, innen az ötlet, hogy ez akár lehetne RC jármű is.
Legalább ma nem tört le semmi LOL.Mondjuk a csatornákat mind leveszem.Szerk: Chrome alatt van 60 fps, "kicsit" folyamatosabb, mint FF alatt a 30.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #7192 üzenetére
Nekem nem tunik csapagyhangnak. Ez a motor hangja keveredve a menetszellel, es egyeb zajokkal.
A kerekcsapagyat magad is ellenorizheted. Kezzel forgasd meg ha zajos akkor kuka, ennyi
Cerelese nem komplikalt, de javasolt a jobb minoseg, koyo, fag, skf csapagyat betenni. Ezt csapagyszakuzletbe kedvezobb aron kapod meg, mint alkatreszkent.
Egyebkent Normal sebesseggel nincs meg a felvetel?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #7194 üzenetére
Köszi, erre nem gondoltam! Túl sokat videóztam, már frame-eket látok!
csongi: de, megvan normál sebességgel is, bár így felgyorsítva jobban
kijön a hang jellege (egyenesen arányos a kerék forgási sebességével).
Nyilvánvalóan több zörej keveredik. De ez a búgás jól elkülönül mástól,
és csak ebben a kerékhez nagyon közeli nézetben hallható: nem a szél.
A motor meg pláne nem, mivel annak külön utakon jár a fordulatszáma.Viszont ha csapágycsere, akkor Kék Hód: nagy szívás tud lenni házilag!
Múltkor is mit szenvedtem, mire kiszedtem a lengővillából a csapágyat,
az újat (egyébként SKF) meg a helyére rakni nem sikerült sőt, hiába a
hőlégfúvó, meg a jégszekrény. (A hódok meg jót röhögtek a beleszorult
csapágyon, és visszaadták - miután kiszedték -, azzal, hogy semmi baja,
csak valami balfék szerelőjelölt kínjában* szétverte rajta a porvédőt.)*: lásd még cihopata.
Ha egyből hozzájuk viszem, most kb. 5K-val beljebb vagyok, nincs egy
ótvaros fos csapágykihúzó szerszámom (meg egy rossz csapágyam).
Az ősz hajszálakról már nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #7195 üzenetére
A nyáron én is "frémeket" láttam / hallottam a Yarison, szentül meg voltam győződve, hogy mindkét hátsó kerékcsapágyam azonnali cserés, annyira morgott-surrogott. (Darabja 80k HUF, ráadásul semmi mással nem helyettesíthető) Aztán ősszel felkerültek rá a téli gumik, és a jelenség teljesen megszűnt. A nyári Debica gumijaim csinálták...
(#7197) kcsa: sajnos igen. A komplett hátsó kerékagy egyben a csapágyazás, egyben cserés a japán gyártásúaknál. A szerelőm mondta, én különösebben nem jártam utána.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
Van fent a neten valami olyan oldal, ahol a valós, gyári görgőméretek szerepelnek? Nézem, hogy a 2T Habanámhoz mi a gyári méret, de már a negyedik súlyértékkel találkozom gyári adatként.
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #7199 üzenetére
Otthon megnézem. A szervizkönyv sem írja érdekes módon, az alkatrész katalógus pedig csak az átmérőjét említi, az Aprilia cikkszámra rákeresve a Google-n sincs konkrét érték. Az alkatrész oldalakon eddig láttam 6,5-6,9-7-7,5 grammos értékeket.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...