- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
Basszus, megsérült a kipufogó hővédő is, karcos lett, plusz az egyik rögzítőcsavar feje is letört, a menetes része meg ott van a helyén.
-
Hauptmann
addikt
Volt, aki egy nap kétszer esett? Mert most hazafelé egy autó sodort el a sávomban az Alkotás úton. Most volt rendőr, mentő, minden. Most már a másik oldala is össze van baszva. Elismerte a felelősségét.
A kárbejelentővel és a rendőri papírral hová kell menni, a saját, vagy az ellenfél biztosítójához?
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Hauptmann #7704 üzenetére
Volt,kb 2éve jött velünk egy srác híres Conti twist gumival. Első taknyolás egy benzinkúton a második meg ipszilon kereszteződést egyenesített ki,mellesleg az aksija is haldoklott. Szóval nem az ő napja volt akkor.
Fujjad telibe a motort,mert ha nem találja el a színt akkor vacak lesz..
Neked lett valami bajod? Az autós biztosítójához kell menned,minnél előbb jelentsd be az esetet.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #7704 üzenetére
Ez neked tényleg péntek 13 volt!
A kipufogó védő lemez rozsdamentes, és ha nincs túl mély karcolás kicsiszolható és polírozható.
Ahhogy mosqi is mondja ilyenkor teli kell már fújni. Lásd kcsa is telibe fújta. Okosan biztosítózva kifutja az egészet. A bokád nézesd meg, mert ha orvosi ellátás is kell, és pénzbe kerül, akár a biztosítására is terhelhetik a károkozónak.Kcsa csak óvatosan a tied is csak éppen össze van rakva az crash óta
-
Hauptmann
addikt
A mentős megnézett, azt mondta, nincs törés. A vállam kiugrott, de azt helyre tettem, még az esés után. A bokám fáj, de tudok menni, még ha robotosan is. Majd ha nem javul, akkor orvos. Hetfőn vagy kedden hívom majd a biztosítót.
-
Hauptmann
addikt
A motort meg nagyon sajnálom, egy nap alatt romhalmaz lett.
-
szmissz
senior tag
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #7717 üzenetére
Csodalkozom, hogy meg egybe vagy ilyen "dinamikus" vezetesi stilussal
Azert meg emelem a kalapom, hogy kiadtal 80e-et azert a "kipufogoert"Ezt most nem mondjatok, hogy Hauptmann volt a talalkozo vegen, aki oda jott egy kislannyal?! Basszus, azt hittem, hogy egy lako, aki jott Huszit csesztetni a hangos motorok miatt. Bazze, jo bunko lehettem, sorry, hogy nem koszontem meg ilyesmi plusz asszem jott egy auto is mogottem, es majdnem 2x is eldolt az RR mig meg tudtam forditani az utcaban
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #7718 üzenetére
Amikor Andrew kihozta a gyerkőcöt, én kértem elnézést, és csak kicsi gáz,
kicsi gáz... Aztán 50 méter után odahúztam, hogy hallja Andrew: a gyerkőc
ugye az SBK-n edződött, szóval "megszokta" felkiáltással. DE nagyon sok.
Tudom. Az a baj, hogy kicsit recsegős... Bogyónak kéne bele terveznie egy
olyan hangtompítót, amivel mélyebb brummogás marad - és nem recseg.A gyári tompítóval tiszta gyári hangja van, csak az meg nem ért meg 80K-t.
HGabor89: az az autós konkrétan levillogott téged, engem meg ugye nem
engedett elindulni veled, szóval bejeleztem neki a xenon refivel+kikerültem.huszi.gyb: Két kézzel fogta be a fülét, és próbált elbújni.
Ó bazz, tényleg elnézést kérek! Ilyenkor azért elszégyellem magam...
(Most viccen kívül, halál komolyan: hazajönni sem szeretek így a géppel,
mert ugye itt még felfele is kell jönni, és olyankor kegyetlen, amit művel.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
Hauptmann
addikt
válasz Something_ #7719 üzenetére
Az én voltam.
szmissz,
Majd mindent leírok, csak fekvés van, a bal bokám faszán néz ki.
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7719 üzenetére
De amúgy vártalak, néztem a tükröt. Felcsorogtunk a szentendreire, és
mivel be kell sorolni, ezért húztam egy kövér gázt. Ennyi.És tartottam. Egyébként nem szoktam így menni. Mármint... (A Majával tuti nem!)
Ja, amúgy a többieknek is mondom, hogy megint SZOPÓROLLER!
A szimering cserét jól elcsesztem, nem "színel fészekkel" => enyhén
könnyezik, legalább csak enyhén viszont szépen megolajozta a szíjat,
ami alig fél éves, de már kukásra repedezett. (A Dr. Pulleyt is kivágom,
ha ilyen lomhán rajtol vele a gép, hogy 50-esek esznek meg reggelire.)
Viszont kell a végsebességhez, szóval lesz belőle 12 grammos "Puli"?Szerk: az új légszűrőket meg majd akkor kapja meg, ha rakom össze.
Hogy is van az a mondás, hogy arestbéna szerelő kétszer dolgozik?[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Korrekt volt a pasi, eléggé meg is volt volt ijedve, azt mondta a rendőr, hogy ha személyi sérülés van, akkor bevonják a jogsiját, így nem is nagyon erőltettem a mentős dolgot. De most fáj, meg rohadtul bedagadt a bokám.
Épp akartam írni a nap végén, hogy vigyázzatok, ma valamiért nagyok sok a figyelmetlen autós, aztán ma ketszer is esek.
Na mindegy, ez van, utólag okos az ember, rohadtul kell a motoron figyelni, a többiek helyett is.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7723 üzenetére
Akkor mindezt videóban is. Legközelebb hamarabb visszalassítok.
Pl. azt a balra sávváltást a piros előtt rendesen benéztem, még jó,
hogy ott van a terelővonal alias motorossáv. (A buszsáv felé kellett
volna orientálódni. Csak nem tudtam, hogy jön az RR, vagy sem?)Még azon is erősen gondolkodom, hogy annak az autónak jobbról
vagy nem adtam előnyt, vagy esetleg tán észre sem vettem - vagy
ami valószínűbb láttam, hogy elférek (végülis elmentem előtte).Hülye egy este volt, 2 órás szopóroller szereléssel, aztán a másik
előtolásával, s egy rövid, de annál "cihopatább" gurulással.
(Lehet, mindkét motort el kéne adnom, nem való nekem. Egyik a
lassúsága, másik a gyorsasága miatt.Az RR milyen durva lehet.)Harminckét éves lettem én -
meglepetés e költemény[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7727 üzenetére
Szólni kell a kínai helyszínelőknek, azok ismerik a CSÍ-t, és élesítenek rajta.
De amúgy a kamera mentségére legyen szólva: este volt, sötét, hosszú záridő,
és gyors mozgás, nem tud éles képkockákat lőni szerencsétlen, de tényleg.
Meg nem arról híres, hogy a 170 fokos látószög szélén tűéles / torzításmentes.
Nézd a jó oldalát: anonimizálja a rendszámod. Amúgy ez az eredeti képkocka!
(Elméletileg sokkal jobb. Gyakorlatilag meg ez is olyan, amilyen. Tudod 22K...)Szerk: legközelebb gurulunk egyet nappal, és igyekszem lassabban menni...
Szerk2: a vége az lesz, hogy a másik kam rajtam marad, Grillo vesz GoPro-t. [ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7727 üzenetére
Különben is idejét múlt a Full HD. Ma már a 4K a menő. Ez a kamera is 4K.
-
csongi
Topikgazda
Digitxt: Azt a hangtopitot nem lehet lemasolni ugy, hogy az atmero kisebb legyen? Akkor tobb hang jonne ki de megsem telibe. A plaxin te is latod a muszerfal tukrozodeset? Nem zavar az az isszonyat fenyero? Takard egszer le es kitarul elotted az uttest. Talan a legjobb legegyszerubb szemleltetes, tiszta idoben a varosban felnzel (felneztek) Aligblattok csillagot, kimentek a varos szelere, es lass csodat....
Ugyan ez van a motoron is. A kornyyezo fenyek, (eros muszerfal, a tobbi auto vilagitasa, kodfenyszoro....stb erosebb mint a sajat lampad visszaverodo fenye egy adott targyrol, ami lehet eloleny is. Es emiatt kesobb veszdd eszre, nem sokkal de egy reakcio idonyi pont eleg lett volna egy baleset elkerulesere. Ezt csak ugy hangos gondolatkent irtam le
Hauptmann: kalcium, magnezium. Lehet megnovelni az adagot. Gyogyulj meg mihamarabb.Itt tegnap huvos borult ido volt nem motoros.
Ket napja, megint idiotizmus van az utakon, front volt biztos.A foresight egyik nagy elonye a szijat 18000km utan kell cserelni.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Tegnap írtatok az okos biztosítózást, ez mit jelent? Nyomjak egy 10-est a kárszakértőnek?
A tegnap este borzalmas volt, a párom majdnem kihívta az ügyeletet, annyira szarul voltam, de ma már sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
lehella
senior tag
Születésnapomra kaptam páromtól egy kétnapos motoros vezetéstechnikai tréninget
Április első hétvégéjére, remélem a következő héten elkészül a Kymco és rátudok gyúrniwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
Biztos le lehetne, de ahhoz gépész kell. Ez a hang amúgy tompító nélküli.
A tükröződő fényeket én egyáltalán nem látom, nem a plexin át nézek, de a
kamera baromira örül bármilyen fénynek, amit fel tud venni. És közel sincs
olyan dinamikája, mint az emberi szemnek... Csak egy példa a miheztartás
végett: tökéletesen láttam Hauptmann kollégát is, nem csak egy fekete folt
volt, a kamerának meg ennyi maradt meg. Nem baj: anonimizálta őt is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7737 üzenetére
A fényerőszabályozót meg nem raktam be, mert nem volt rá szükség.
A gyári műszer olvashatatlanul halvány volt. De ha kimennék a város
szélére ahol annyira alkalmazkodna a szemem a vaksötéthez, hogy a
Tejút csillagait számolgatom, mi történik az első szembejövő 10W-os
Babettalámpától? Bingo! Telibevakulok, akár hosszú másodpercekre:
na ha valami, akkor az balesetveszélyes. (De majd letakarom őket is.)
Nem muszáj ám xenonnal világítani. 35W HS1 izzó bőven elég. Ha az
úton más nincs rajtad kívül, hozzászokik a szem. A holdfényhez is.A következő mi lesz, srácok? Cseréljem a gyári fedkompot, mert csak
egy sárga pacát lát belőle a kamera? De én látom rajta a számokat is.
Biztos, hogy egy videofelvételből kell okosabbnak lenni annál, aki azt
a motort már egy éve használja (javarészt) ezekkel a műszerekkel?Nyolcezerszer írtam anno, hogy nem vakít, Huszi jókat röhögött rajta,
hogy minek írom, amikor triviális (látta), de úgy néz ki muszáj beírni...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7740 üzenetére
Persze, semmi akadálya. Van hozzá minden.
kcsa: úgy valahogy. Csak böki a csőröm, amikor
keverednek féligazságok, és alaptalan az ötletelés. -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #7741 üzenetére
Vannak szar dolgok amúgy műszerfalvilágítással: Satelisnél eskü alatt vallom, hogy a reflektor-visszajelző kék lámpa fényesebb volt mint a reflektor. Este konkrétan vakított+plexiről is tükröződött, fasza kombó.
Ezzel szemben Kymcoval vidáman járok refivel, mert nem veszem észre
-
Hauptmann
addikt
válasz szmissz #7716 üzenetére
Az Alkotás úton mentem kifelé. Aki nem pesti, ez egy többsávos út, elég nagy forgalommal, különösen délután. Maga a baleset az Alkotás út-Tartsay Vilmos utca keresztezésében történt, ez egy lámpás kereszteződés, pont zöld volt, valamint itt az út egy emelkedőre megx fel, emiatt itt visszalassul kicsit a tempó, plusz a nagy forgalom miatt sem lehet repeszteni. A pontos sebességre nem emlékszem, de talán úgy 30.40 km/h lehetett. A lényeg az, hogy a sávomban egy picit jobbra húzódva mentem, figyeltem az előttem lévőt, mert bármikor fékezésre kerülhet sor, emiatt a tükörbe egs picit ritkábban tekingettem. Hirtelen a szemem sarkából látok egy motorháztetőt nagyon közel, majd látom a tükrét is, majd a következő pillanatban érzem, hogy a motorhoz ér valami, vagy a tükre, vagy az oldala, erre nem emlékszem, és már borulok is balra be. Annyira gyorsan történt minden, hogy reagálni sem tudtam a helyzetre.
Nem tudom,mit gondolt az autós, a Bálnát nehéz nem észrevenni, inkább nem mérte fel a valós szélességét.
Nem kellett volna a sáv szélére húzódni, hanem középen menni, akkor nem előz meg sávon belül. De ez az oldalra húzódás bennem van az 50-es rutinból, meg ugye a KRESZ azt mondja,hogy kétkerekű motorkerékpárral a sáv jobb szélén kell haladni. Ezentúl nagymotorral a sáv közepén fogok haladni.
A kabát ás nadrág Dainese túraruha, beépített protektorokkal. A cipő meg egx magasszárú túrabakancs féleség, ami jól fogja a bokát, de sajnos a csúszáskor a motor alá szorult a bokám, így ez sem menthette meg, jól látszik a bakancs oldalán, a csúszásnyom, a kabát és a nadrág is felbolyhosodott kicsit az aszfalttgól.
Nagy szerencse, hogy a mögöttem jövő meg tudott állni, és nem ütött el. A harmadik-negyedik autó lehetett a sorban a rendőr, látott mindent, jött egyből is, a mögöttem jövő meg tanúskodott.
Kb. ennyi.
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #7743 üzenetére
Én az első -majdnem- ilyen alkalomnál döntöttem úgy, hogy kurvára ráér minden autós mögöttem, 50-essel is a sáv közepén megyek. Így ha nem tart oldaltávolságot, van hova menekülni (volt már rá szükség). Ne legyél jófej, ők sem azok... Annyit szoktam segíteni, hogy leindexelek, ezzel jelzem, hogy észrevettem, és mehet...
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
A mértani középpel óvatosan, Ott minden rohadék folyadék megmarad, olajtól kezdve stb.
Én a nyomvonal belső szélén szoktam, ha nyomsáv nem nyeli el a kereke, és mértani középtől vagy jobbra vagy balra, útviszonytól függően.
Sajnos ez iegy élő példa, itt mindenki feje helyett kell gondolkozni
A Pesti motorozást, vagy nagyvárosit ezért nem szeretem, nincs idő a menekülésre. Tényleg szerencse, hogy a hátul jövő autós meg tudott állni.
Viszont a közlekedés ilyen, sajnos
Gyógyulj meg mihamarabb!!!!!! A motor javítható, az ember nehezebben a lélek, még nehezebben.Készült egy kis fotó a SOHA EL NEM ROMLÓ HONDÁRÓL
Ha valakinek kell egy első 110/90*12 használt gumi egy pizzáért viheti
Még pár Km van neki hátra, átmeneti megoldásnak jó. -
Something_
őstag
válasz Hauptmann #7743 üzenetére
En kezdo motoros vagyok, igy szoktam dzsanazni, deffenziven kell fellepni, legalabbis en nagyon figyelek, plusz valtoztatom a helyzetemet is, nehogy holtterbe keruljek.
Van benne Szeremi-Hungaria-Kerepesi-Veres Peter: [link]Szerencsere meg nem akartak letolni, 2 veszelyesebb helyzetem volt, egyszer elemvagtak, de tudtam, hogy balfaszok az emberek a frissen kanyarodo savva valtoztatott Dozsan, a rendorseg elott.
Masodik neccesnel en voltam a majom, november utolso hete, full hideg gumival, 5 fokban nyomtam, hogy meg aterek a lampanal, az elottem levo autos is nyomta, majd az utolso pillanatban besatuzott. Hala az egnek balra ment ki a motor hatulja, az autot jobbrol megeloztem es remego labakkal vartam a lampanal
Aztan a kovetkezo hetvegen (dec 1) le is raktam a motort.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Nem annyira, de mégis.
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
Sziasztok,
Egy maxirobogón, hogy tudom kiszedni a hátsó kereket? Kipuf le, fék le, kerékanya, és...? Kipuftartót is? vagy le kell szedni a túloldalon a szíj házat és kuplungot is le kell szedni a keréktengely kiszedéséhez?