- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #7251 üzenetére
Kb 1-2 óra, ~6eft/h számolj + anyag kb 2-3eft,
Digit:
250-es robiból, majdnem ki tudsz hozni egy Vara fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7249 üzenetére
Azért azon csóváltam a fejem, hogy mikor is volt olajcsere? Jóég tudja:
vmikor nyáron. Ugye a km óra tavasz óta nem működött, így simán lehet,
hogy bőven túl volt használva az az olaj, mire cseréltem. (3000-ként kell.)34101 állásnál vettem át: rögtön olajcserével kellett VOLNA kezdenem.
Ha már amúgy is meg kellett bontanom a hajtást a "nyekergés" miatt, és
legalább kiderült, hogy mennyire szar állapotban van a varió - azért pörög,
mint a csocsóbábú LOL. Lényeg a lényeg, hogy kb. 500 km-en át csak
írtam, hogy mikor, merre megyek (ez 20 nap alatt belement). Aztán ugye
a SpeedoHealer-rel már utána is húztam az órát, végül 1 hónap után meg
is volt a km óra jeladó: kb. 800 km volt a hónap, onnantól pontos a mérés
és beállt a fogyi, az én stílusomban (igen, nyelezem) 4,1L-re, mint a szög.
Most néztem a keréknyomást, alig csökkent ősz óta: szumma 2000 km-t
raktam a gépbe! 1500-nál cseréltem olajat, mert ugye úgy tippelted, hogy
1500 volt benne a nyár óta. (Meg addigra fosta össze magát a szimering.)Május, október, az barátok közt is majd' fél év, de legalábbis 5 hónap: az
heti 6 nappal számolva a napi 30 km ingázást - melóba - jó 700 km/hó.Nem 700 km/h. Ó!!!Szerintem nem mentem vele semmivel sem többet. 3x annyit pláne nem!
Viszont vállalom, hogy többet mentem nyélgázon. (Ill. végsebességen.)
Jó kis gép! Csak a dupla lámpát nem annyira bírja. Kezd halódni az akku.Tudom, minek nekem a dupla lámpa: azért, mert úgy látok vele sötétben.Ui: az RR nem a jövő, az a jelen.
A jövő az valami chopper... [ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7252 üzenetére
Tudod, hogy alattam minden zabál, mint állat.
Azért a Vara nem megy el 4-ből a városban...Szerk: ha arra a csúcsra gondolsz, valószínűleg
"tippelési hiba", hiszen nem volt jó a km órám.Előtte meg olyan 3,5 volt, ami utána sosenem.Szerk: jó, az elején talán kevésbé téptem neki...
Meg amikor mentem Gödöllőre a vezérműláncért
az kvázi túra () volt - igaz, rövid. Mondjuk most
meg Vácra mentem a kamerákért. Franc tudja:
nem látszik a fogyin az sem - 4,1 tized pontosan.Sőt a végét nézd: 4,106, 4,066, 4,132, 4,133
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7255 üzenetére
Nézd a jó oldalát! Legalább nem volt sündisznó. Azért ajánlott 3000-ként
cserélni, mert nincs benne olajszűrő, csak egy fémhálós bigyó... De semmi
reszelék! Nem úgy, mint a Madisonnál, ahol szintén későn cseréltem olajat.De most már a következő gépen azzal kezdek. De most már tényleg LOL...
(Nem, nem tudom, az mi lesz. Előbb legyen műszakija a nagy kecskének.) -
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7257 üzenetére
Azt mondod ne töltsek Monstert a tankba, és bandázs kell a jobb csuklómra?
bogyo112: 3000-ént? (Nincs külön takarítós intervalluma, mert amikor bontod,
a fáradt olaj jön kifelé.)Szerk: egyébként én 5 litert biztos nem tudok lenyomni a Maja torkán:
már rég bekérte volna, mikor sietős volt a dolgom a városban. Egyszer
el akartam menni a 104 km-es "tesztkarikámra", megnézni ott mit kér,
csak lassan tavaszodik, úgyhogy még nem ugrabugrálok. Sajnos, nem
sajnos ennyit tud. Városba ideális, országútra "elmegy" -> nem virgonc.
Nem eszik sokat szerintem. (Most 3.5, vagy 4, nekem olyan mindegy.)
2000 km-en az nagyon max. 10 lityi különbség: 3-4 eFt az nem tétel...
Akkor már inkább megyek vele haladósan, ahogy szeretek/kijön.Ui: a Madison, az igen: az bekéri a Vara tápanyagát, s nem megy úgy.
De hát nem is egy 1000-es négyhengeres, injektoros, túramotor.Kis pénz, kis foci.
Ha a pénz nem számítana, valszeg vennék BMW-t.
Esetleg egy fullos T-Maxot. De ABS mindenképp kellene bele.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #7260 üzenetére
Huszi előbb fizesse ki a másikat, majd utána megkaphatja a 250-est....
szerk: Degec OFF[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7260 üzenetére
Semmi extra: lejárt a műszakija, és ha nem akarok okosba vizsgázni, akkor
vissza kell bele raknom a gyári lámpát, amin viszont megkopott a foncsor.Kb. 10K egy bontott lámpa, és fene tudja, hogy az megfelelő állapotú-e.
Meg amúgy a perec során kapott a kormánycsapágy is - de attól a műszaki
mehetne (fék "magához tért": lehet, hogy vákuumosra légtelenítették hódék).Mivel a Maja egyben van, tudok vele járni melóba, meg ahova kell, ezért nem
hajt a tatár. Márciusban viszont már megcsinálom a Madisont is... (Eladni el
kéne persze, nincs "2 seggem", de Bogyó rosszul tudja! Nem Huszinak...
Talán nem is fórumosnak, fene tudja: kell a marketing, szezonra felkészítve!)Csak tankolni kell. Amúgy ez speciel igaz is. Jó, hát fékolajat nem ártana
cserélni, mert egy kicsit ragadós rajta a fék, de amúgy egyben van. Tényleg!Szerk: még annyi, hogy a Madison akksija is nagyon maga alatt van, szvsz
azzal kezdem majd a szezont, hogy kap egy zsír új akksit. Jó lenne valami
spirálcellásat, mert az nagyon bevált a kis Majában, de nehéz beszerezni...[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Bogyó bá' #7261 üzenetére
Mennyi van még hátra? Nagy kópé ez a DigitXT csávó, eladta a 180as maját, de bazze, UZSORA hitellel, szegény huszi nem bírja kifizetni 1 éve, pedig már betolta a 180as árának a kétszeresét, de ez nem elég Digit-nek!
Na majd rendezik a csávók, aztán kezdődik elölről a 250-essel -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #7263 üzenetére
Annyiért én sem, de van még egy kis átalakítani való is rajta. Többekközt
megnézném, hogy miért látok vele érzésre rosszabbul, mint a Maján...
(Jó, Maján átkötöttem a lámpát: 2x55W világít alsó hangon, míg a xenon
csak 2x35W, de valamiért olyan érzésem van, mintha elhalványult volna.)
Nem értem amúgy, mert kép alapján istenkirály! Viszont gyanús, hogy a
régi képen még pont a közepe volt kiégve, most meg az a halványabb.
(Írta Moszkító, hogy az olcsó, kínai xenonok hátránya, hogy döglenek.)
Szerk: az átalakítani való része lenne még a kép bal oldalán látható "kis
felkunkorodás" kitakarása, mivel annak nem igazán kéne oda világítania![ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #7264 üzenetére
Nem uzsora. 250-es nem kell... Elég lesz, ha a 180-as rendben lesz, és kifizetve.
Ma beszéltem a szerelővel, még mindig darabokban van. A vízpumpát felújítja, még ránéz a motortartó bakokra (az szerintem cserés), utána össze fogja rakni. Elmondása szerint elúszott a melókkal...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7271 üzenetére
Egészség. Én meg az edzőteremből, benyakútról.
Itt dicsekszem, hogy 4,1L cihopata módban is, erre
most sikerült megetetni vele 4,6-ot. Ja és persze
a sisaktartó telement vízzel (lyukas!), a téli kesztyű
szétázott, a kabát sem bírta... Lehet, megfáztam.Veri az élet, veri hepi... Nade SymbiMODE: OFF!
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #7274 üzenetére
Passz. Halódik az akku, így többször nullázta magát a fedkomp indítózás közben.
Persze az össztávot nem törölte, csak a napit, de én már nem tudom. Elég benzin
szaga is szokott lenni a gépnek, lehet, hogy ez is ereszti a naftát? Mint a Madison
a tanksapkából. Belsőégésű motorból így lesz külső égésű. (Gyufa fölé parkolva.)Ha szemét g.ci akarnék lenni, azt mondanám, hogy lehet, hogy ugyanannyit eszik
a Bálna, csak ezzel még be lehet fordulni a Csíkihegyek utcába borulás nélkül...
(Egyszer majdnem felvettem egy tutorial videót erről a kockázatos manőverről.)De mivel nem vagyok olyan, nem tettem, és nem mondok ilyet. Széles utat.
Mosquito34: hát ez az. Megszarad. Lassan 6 éves kabát, már alig bírja a vizet.
Jó, hogy alapvetően a szellőzők cipzárjainál ázik be, de a karom csurom víz, stb.
Esetleg tudtok ajánlani vmi fasza kabátot/protektoros téli kesztyűt?! (Cserélhető
protektoros kabát lenne jó, mert ebben is dobtam a gyári szivacsot: csere FF-re.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7277 üzenetére
Passz. Ez a Prexport kabát is 40K körül volt, gondolom azon az áron már van jó.
Legalábbis nekem megfelelő. Kesztyű az a 10K-s búcsús, csak most gondoltam
bele, hogy nincs benne protektor. Meg átázik + 3 fokban szárazon is belefagyok.
Mondjuk lehet, nem a tavasz kezdetén kéne brutális téli kesztyűbe befektetni. -
-
Grillo
senior tag
Na, végül felhívtam a Kawasatit, nem volt nagy boldogság a srác hangjában, de hétfőn vihetem.
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #7285 üzenetére
Nem hajtottam be, valószínűleg elektromos behajtású, csak letörni tudtam volna.
Hülye eső, elállhatna már. Úgy látszik, az Atlantic nem szereti, mert most az előbb ki-kihagyogat a gyújtás, egyszer le is állt, de újraindult. Azért gondolom, hogy gyújtás, mert kurva nagyokat durrog a kipufogó olyankor,amikor gyengülget, és ráhúzom a gázt egy picit, hogy ne álljon le, tehát benzin van... Átülök a Habanára, csak azon elázom, nincs rajta plexi.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7280 üzenetére
A Macna Bayo begyere! De szoros versenyre kelt vele a jegesmedvés Dink:
nix beázást szeretnék, a lehető legkényelmesebben - alapfelszereltségben.(Ha már Bering, a Foktnál akciós a Kyoto kesztyű, az is szimpatikus...)
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #7290 üzenetére
Fokt-nál kb 2hete volt -25% akció,érdemes figyelni őket. 3/4-es kabátot olyat érdemes venni ami tele van nyitható szellözővel, karján is van cipzáros megoldás a könyökig. Esetleg még a Superzone, Mugen race bár olcsóbb, de nem annyira minőségi cucc.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7291 üzenetére
Hát, ha ezt is 5-6 évre veszem, inkább legyen drágább, de minőségibb.
Amúgy a Prexport is jól bírta: napi szinten hordtam hidegben, melegben,
aztán idővel kezdett amortizálódni. Apróságokban, zavaróbb dolgokban,
mikor hogy, de ez a két napja beázás, és nem is monszun esőben gázos. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7291 üzenetére
Jól látom, hogy a Dinken nincs szellőző? (Gondolom nem véletlen írtad.)
Prexporton van alkaron+felkaron (amúgy ott ázik be), hónalj + mellkason...
(Tapasztalatom szerint 15 fok alatt zártan jó, fölötte nyitva - de max. 25-ig,
mert onnantól nekem már elviselhetetlen: olyankor jöhet a protektoring.)Szerk: pont azért akarok jó kabátot, hogy ne kelljen + eső szerkó, mert egy
kisebb/nagyobb esőt ~15-20 percig egy normális kabátnak bírnia kell/ene.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #7294 üzenetére
Valamit valamiért. Lehet a Macna sem szellőzhet jól. Ilyenekbe nyáron beledögölhetsz. Egy kabátod lesz akkor érdemesebb világos színűt nézni,jól szellőzöt. 2-3perc alatt is sz@rrá lehet ázni. Egy napot rá kell szánni a kabátra vásárlásra,ilyenkor látja az ember mit kap, jó-e egyáltalán neki.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Grillo
senior tag
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #7252 üzenetére
Nah, kertem arajanlatot. 11e + afa
Megkerdeztem, hogy GiPro beszerelest vallalnak e, az 25e plusz afa. (Ebbe termeszetesen benne van a fokozatkijelzo is)[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Lerohadt a Habana. Gyufa-Duna.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Filmgyűjtés
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Futás, futópályák
- Milyen légkondit a lakásba?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- További aktív témák...