- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
Árok parton akarsz hálni,
Riga mopeddel kell járni
Riga moped drága kincs,
Jó ha van, de jobb, ha nincs.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Hiszel egy álomban. Hogy Luigi neked kímélte, óvta, babusgatta a gépet.
Hogy az fiatal, az patika és nem olyan "öreg szar", mint egy 2003-as gép.
Tudod: ~4 éve az is 7 éves volt ám, az is 218K volt rendszám nélkül. Azt
nem mondom, hogy az is lelakott szar volt, hisz a Kymcot nem ismerem.Persze, idős svájci orvosé volt. És kizárólag azért olcsó, mert gyorsan el
kell adni. Csak rád vár: menj és tekintsd meg, mit kell itt lamentálni rajta!Ha meg rendszám nélkül veszed, sebaj, csak akkor ne itt beszélgessünk:
Rico sem járt át ide a rendszám nélküli szarával senkinek nem hiányzott.Direkt írtam, hogy nem azért írom, amit, mert rád akarom sózni a Maját...
Halálkomolyan gondoltam, de nem értetted. Amúgy az még öregebb ám,
és hiszi a piszi, hogy 35K-t futott. Csak én mentem vele ezret, pedig már
szezon vége van, és alig egy hónapja van nálam. Persze. Állt az óra! (Ha
nem tekerem előre, akkor még mindig ugyanannyit futott. Megkímélt.)Mondjuk huszi nem tudom mivel érdemelte ki (várjál, tudom, mert még
az is nekem szólt*), de ahogy kcsa írta: szájkarate! Itt "küzdesz" ezért a
Kymcoért, mint disznó a jégen, és várod a megerősítést: nevetséges.De mégsem nevetek. Inkább szánalmas ez az állandó szarrágás.
*: elvégre az én motorom volt, s én sokat szívtam, tehát csak szar lehet.
Azt nem akarom felemlegetni, hogy 7 évesen is ette az olajat... Pedig...[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6054 üzenetére
Azt nem akarom felemlegetni, hogy 7 évesen is ette az olajat...
Ugye épp ez az, hogy nem kort meg km-t veszünk..
Ha valaki adna alám egy új motort, hogy az a feladatom, hogy nyírjam ki 5km alatt, sikerülne... Bár igaz, hogy sírva szállnék le róla. De elég annyi, hogy kinyírd... Viszont 335 000km-es Golffal azzal szoktam szórakozni, hogy Oszkáron szerzett utasoktól (akik érdeklődnek a kocsi után) megkérdezem, hogy szerintük hány km van benne... 150-250 000közé szokták tippelni.
1 tulaj, akinek nem volt pénze új kocsira, így inkább vigyáz rá. Ennyit számít...
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
Egyszeru! Itt senki nem szereti az ál kisrobogos dolgot. Legyen hivatalos. Ha 125 akkor 125.Senkit nem nezi le a masikat ccm kisebbseg miatt. Ez nem az a tarsasag. Azt viszont senki nem szereti ha valaki a bliccelest szeretne preferalni. Ha te ugy erzed, hogy mennel vele, a te dontesed. Nekem is van randszam nelkuli 250em. Nem jarok vele. Neha hatvegen kiveszem, es a kertvarosi kihalt utcankba kerulok egy parat, oda viassza, ennyi.
Sajat dontes es nem irkalom ide be, mert a tobbiek nem szeretik. Sajat dontesem, pedig csak 150m az autca. 70nel mar fekezni kell mert utca vege
Ugyhogy ne eroltesd.
Bekesseg. -
Skizz
addikt
Korábban ez már túl volt tárgyalva, tisztáztuk, úgyhogy nem hiszem, hogy erről volt szó.
Teljesen fölösleges erre egy fórumon keresztül látatlanban így rácsudálkozni, főleg mivel senkit se kértem, hogy bólogasson helyettem is minden szavamra (pedig ezt már nem először olvasom, hogy így volt, mikor az egyetlen, amiről véleményt vártam az egy kymco robogó). Tisztában vagyok vele, hogy 125/50 esetben egy közúti ellenőrzés, vagy egy biztosítás nélküli balesetokozás mivel jár, épp elég ideje tanulok jogot, hogy ráálljon az agyam, és ugyanúgy elolvastam már az összes neten fellelhető beküldött történetet az összes bojrészertől. Szép dolog figyelmeztetni a másikat, hogy ejnye-bejnye, de ennyire acsarkodva belehergelődni, mikor már rég elmúlt a téma, és meg nem történt eseményekre megsértődni inkább nevetséges.
De legyen ez a végszó, az utolsó szó jogán már értetlenkedtem, és "fikázni" sem akarok többet! -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #6063 üzenetére
Az neked egy bő szezon...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
Akkor jó
A 125 ös vasat nem ismerem. De 50-es 4T ről olvastam tartós tesztet. Sok km után szedték szét, és bizony jól szerepelt. egy henger update és ment tovább. a hengerfejhez nem kellett nyúlni. A Kymco gyárt jó blokkokat, nem véletlen kerül BMW-be
Szerintem nem nagy típus baja lehet. Inkább meg kellene nézni milyenek az alkatész árak.
Szíj dugó lánc stb. Ha ezek viselhetőek, és nincs szét forgatva a vas, akkor sokáig jó lehet.A fékek gondolom általános lehet, nem nagy súlyú motor kis teljesítmény.
Egy szerviz infó hasznps lehet. Vagy egy végnyomás mérés is már jó kiinduló pont lehet a teljesítményre.
Utazó segesség 80-al elmegy és nincs kigyilkolva. Kis kerék csodát nem kell várni.
A phanteon 150 is a 85öt szereti. 12-es kerék. Efelett erölködik, igaz nagy plexi van. -
kcsa
veterán
Én is jártam 125/50-el, ezért is nem akartam ebbe a vonalba beleszólni. Kb. fél év volt, és azért léptem jogosítvány irányába, mert jobban féltem egy igazoltatástól, mint addig bármi mástól közlekedés kapcsán
De a kérdésed továbbra is értem, és helyén kezelem: alkatrész amúgy van, árak sem rettenetesek (legalábbis Peugeot után kifejezetten jutányos persze attól még reálisan nézve drága), külföldről itt is megéri rendelgetni.
Nézd meg hogy rommá volt-e már törve - műanyagok, váz, villa, stb., motornak van e furcsa hangja, ereje, ha minden okés jöhet a szerelő. Szerintem. Vagy egy jó rollervásárlás
-
DigitXT
félisten
Nagyon el vagy tévedve, hogy mire "hergelődtem" be. Szimplán "patkány
módra" írtál a motorjainkról. Ha viccesnek szántad, jelzem, nem sikerült.A továbbiakban is tartom magam ahhoz, hogy leszarom mit csinálsz, csak
gondoltam felvilágosítalak - ha már ennyire értetlenkedsz, hogy mi a bajom:
csak ez! Ja, meg a folyamatos szarrágás is irritál, de azt már írtam.
Az megvan, hogy ha nincs pénz, akkor egyszerűen NEM kell motort venni?S amit példának írtam történetet, az nem "neten fellelhető", hanem nagyon
is valóság, ami a közelmúltban történt egy ismerősömmel. Sajnálom is, és
nem is. Sajnálom, mert tönkretette az életét. De nem sajnálom, mert sajna
megérdemelte - pontosan tudta, hogy baromságot csinál, de ugye leszarta;
mondjuk, ha nem töri össze magát ~1 órával a vétel után, simán megússza.
Nem akarta ő elcsalni a rendszámot, csak a biztosítást nem kötötte meg...Az, hogy ezt leírtam, az mitől acsarkodás? Még poénra is vettem, hogy
jössz az apokaliptikus pisztoly elsütésével, mert így is lehet nézni. De amit
utána levágtál, kritikán aluli. Ennek ellenére ebben is jószándékkal írtam.Tudom, a pokolba vezető út is...
-
DigitXT
félisten
MÁS (vidámabb?) téma: felfújtam a kereket. Elől-hátul volt benne 1-1 bar?
90 kg-osnál nehezebb pilóta alá a manuál előre 2.0-t, hátulra 2.25-öt javasol.
Beletoltam ennyit, kicsit megváltozott a gép viselkedése... +jobban is megy.A távolságot az óra pontosan méri. Említettem, hogy azért mérhet fölé, mert én
még egyszer sem néztem rajta guminyomást, így sanszos, hogy kevéske lesz.
Az volt. Most nézem a GPS logot, új TopSpeed, pedig csak el kellett vennem a
kanyar + lámpához érkezés miatt: 106 km/h Fordulatszám 8000 alatt: simán jó.80-ra továbbra is ~11 mp alatt gyorsul. Szóval bőven elég dinamikus a városba...
Fogok menni vele túrázni, a tesztkörömre, hogy megnézzem az országúti fogyit.
(Nem hiszem, hogy erre ma lesz időm, pedig az időjárás kedvező a teszthez.)MÁS (rolleresebb?) téma: jól tippeltem, hogy esőben/vízben tele fogja csapatni
csomagtartót a hátsó kerék vízzel, mert ugye van a sisaktartón egy lyuk: ez lesz
a következő, amit megcsinálok a gépen, aztán már eléggé tiptop lesz, szerintem. -
30z.Samu
félisten
Sziasztok! A Keeway gépek mennyire vállalhatóak? Ismerősöm nézeget motorokat, kinézett egy Keeway-t is, de nem tudom megmondani, hogy az jó gép-e. Tudom, hogy kínai, meg minden,de pl a Kymco-ról rosszat nem hallottam. A Keeway-el nem tudom mi a helyzet. Köszönöm előre is.
Sic Parvis Magna
-
csongi
Topikgazda
-
kcsa
veterán
Nem megcáfolni szeretnélek, de szerintem ilyen kategória nincs, hogy "legnagyobb motorkerékpár-blokk gyártó"
Belsőégésű motorok számában rémlik hogy a Honda ott is első (autót, motort, ipari felszerelést is gyárt).
De ha van is ilyen kategória, több mint valószínű hogy az ázsiai márkák ott sincsenek nagyon lemaradva.
Talált valaki legalább global Top10-es listát motorgyártókról? Top3 még akad, de több már nincs. De már érdekel
-
polimorf
tag
válasz 30z.Samu #6081 üzenetére
Keeway-t nem ajánlom senkinek. Nekem sajnos a kis robogóm az, és állandóan van valami baja. Már annyit költöttem rá, hogy abból a pénzből már vehettem volna egy normális gépet is. Eddig 3x sült be, tök váratlanul nem indul, menet közben leáll, soroljam még, hogy eddig miket produkált?
Szóval ha van más választás akkor inkább bármi mást mint Keeway-t.
Én átkozom a napot mikor megvettem
Eladni meg nem lehet mert aki picit is ért a motorokhoz az nem vesz ilyen szemetet.
(Fő az őszinteség, mégha a sajátomról van szó akkor is)[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
Megjött a lánc! És pontosan AZ, ami kellett! Mondtam, hogy csak abban
bízhatsz, amit te magad csináltál/mértél/típus szerint rendeltél... Meg a
külföldiek korrektségében, mert bár alacsony mintaszám, de sosem volt
gondom velük, ellenben a magyarok kavarása sokszor nagyon balkáni...
(Holnap viszem az egész hóbelevancot a szerelőhöz, jövő hétre kész is.)Csak egy kis összfoglaló, mi mennyi, miért...
30 mm dugókulcs: 4,4(+1,4)
4L Motul 15W50 olaj: 9,8(+1,2)
Olajszűrő (2 db LOL): 0,6(+1,4)Összesen 14,8K és 4K posta.
Külföldről:
Tömítéskészlet #1: 27(+6.2)
Olajszűrő (műanyag): 2,8(+0)
Tömítéskészlet #2: 17,6(+3,1)
Vezérműlánc: 14,3(+5,9)
Összesen 61,7K és 15,2K posta.Munkadíjat nem tudom, meg tömítéskészletből sem kell mindkettő.
De azért anyagárban combos, főleg 20K postaköltséggel megfejelve. -
-Mosquito-
őstag
Amiről te írsz az a BMW 650 GT/Sport Kymco blokk van benne. A másik az a Kymco Myroad 700 Úgy jár mint egy Zetor.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #6089 üzenetére
Jo lenne nekem jó egy ilyen villanymotoros zetor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #6091 üzenetére
Ezt berakod Index fórumon a Grafománba, vagy én tegyem be?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #6091 üzenetére
Jaaaa nekem nem kell ilyen, Tejfolos kocsog moci Tokeletesen megfelel az ekte kymco
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #6089 üzenetére
kár hogy ez is olyan ronda hogy letakarva kell tárolni, mert ha egy csecsemő ránéz, visszamarad a fejlődésben.
-
huszi.gyb
senior tag
Na hazafelé majdnem megoldottam a motorgenerál kérdést... Gömb utcánál jöttem a körúton. Villamos mellettem állt a pirosnál. Hátsó lámpa zöld, elindultam kis gázzal. Első lámpa is zöld lett, nagyobb gáz, mennék el a villamos mellett, de mondom nem olyan nagy tempókülönbséggel kéne... Abban a pillanatban, ahogy elengedtem a gázt, megjelent előttem egy BMW keresztben (vagy piroson fordult balra, vagy tilosban fordult meg)... Satu fék, talán egy kicsit meg is csúszott mindkét kerék... Majd duda... Majd még több duda, hangos kurv@@nyád... Majd bocsánatot kért... Hmm... BMW-s belátta a hibáját... De ettől még kapja be.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6095 üzenetére
Ma békésen kocogok a töküres Lágymányosin 60-nal
(GPS teszteltem, tartott tempó), erre egyszer csak, a
semmiből elhúz mellettem egy Opel, de baromi közel!Utána mentem és a lámpánál mellé álltam: lehúzta az
ablakot, én mondtam neki, hogy máskor NE jöjjön már
ilyen közel, ott a teljes másik sáv... bocsánatot kért!Amúgy eléggé pontos a Maja órája IS. Legalábbis az a
pár százalék szinte csak mérési hiba: max. ~3-4%-kal
kellene korrigálni, de azt meg minek. (Mész óra 50-nel,
az GPS 49?! Ez baromira nem számít semmit sem.)Óra 60 az 58-59? Óra 100 az nagyjából 96-97 bőven jó!
De most már nem adom el a SpeedoHealert... ki tudja,
hogy nem lesz-e rá szükség egy másik motoron is. -
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #6098 üzenetére
Eeegen, csak előtte azért elgondolkodtató, hogy miért veszélyeztetett?
Semmi oka nem volt rá. Még ha látom is a tükörben, hogy jön, akkor sem
tudtam volna mit csinálni, meg hát nem is nagyon kellett volna... Azt nem
tiltja semmi, hogy 70-es megengedettnél 60-at menj. Na meg most abban
a 70-ben sem vagyok biztos, mert túrják az egészet, lehet, hogy 30-40.
Ő alsó hangon 90-nel húzott el mellettem "centikre". Annyira nem, de...Szerk: huszi esetében meg mi a rendesség abban, hogy mondjuk megöli?
Utána elnézést kér, persze... Eleve nem kellett volna úgy odakanyarodnia.Szerk: Figyelmetlen
Hát nem tudom... Vagy hülye. Vagy pl. nem tudja, hogy az para, hogy ha
centikre húz el egy kétkerekű jármű mellett. Legrosszabb esetben még a
nyomáskülönbség miatt "meg is ránthatja" a motort, amitől beszitálhat.
Mondjuk pont azért nem szoktam a forgalomnál (bár EGY barom nem az!)
lassabban menni, hogy ilyen ne fordulhasson elő. Teszteltem: előfordult...[ Szerkesztve ]