Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- iPad topik
- Dell notebook topic
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- Apple asztali gépek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
Gebriel
veterán
válasz
szasanyi #4135 üzenetére
csak elfoglaltak a dolgozók, és elfelejtettek értesíteni.
Sajnálatós,de mint máshol a Vodafonnál is emberek dolgoznak és mint emberek ök is hibáznak.Ami persze az ügyfélnek igen kellemetlen és bosszantó lehet.Persze jó ha az ember érdeklődik hol is tart a telefon szervízelése.Sokszór megröviditi a várakozási időt.
-
megyeri
tag
válasz
szasanyi #4096 üzenetére
Nos rendben, az első mondatért elnézést kérek, de csak azért mert látom nem úgy értetted, ahogy én. Pedig nem rossz értelemben írtam a mondatot, csakhát...
Nem dolgozok a Vodánál, mezei felhasználó vagyok, ráadásul a T-nél. Nincs sok pénzem, de havi 5ezer alatt tudom tartani a számlámat, annyit pedig még rá tudok áldozni.
Írásommal arra utaltam, hogy én látom a logikát a szolgáltatók lépéseiben, és nem várom el, hogy értem vagy a pénzemért legyenek. Csak annyit várok el tőlük, hogy biztosítsák a szolgáltatást. Nem foglalkozok vele, mennyivel becsülnek meg jobban, mint az új ügyfeleket, de figyelemmel kísérem a lehetőségeket és akciókat, hogy ami nekem megfelel, arra lecsaphassak. Nem várom el például, hogy megmondják, melyik díjcsomag lenne nekem ideális, rászánok némi időt, hogy felülbíráljam.
Abban igazat adok, hogy a meglévő ügyfeleknél nem kéne bolygatni a múltat, de azt is belátom, hogy ha bejön valami jobb lehetőség, akkor arra át lehet térni. Márpedig aki kicsit tudatos, az át is fog térni. Viszont ha pozitív irányba változtathatnak, akkor (tudom nem megfelelő szó, de) "elfogadható", hogy negatív irányba is változtathatnak. Anno 2003 tavaszán a Pannon nyomta, hogy "nálunk 31 másodperc csak 31 másodperc", szeptemberben pedig fél perces számlázási egységre váltott a Praktikumoknál... Nos az nagyon felháborított, mert én is 10-20 mp-eket beszéltem addig alkalmanként. De elfogadtam és azóta (nem ennek hatására) meg is változott a hívási szokásom.
Én ilyenkor mérleget vonok, hogy ez most rosszul eset, de nézem a pozitív dolgokat, ha ez túlsúlyban van, akkor maradok az ügyfelük.
-
Gebriel
veterán
válasz
szasanyi #4096 üzenetére
Nagyon mogorva vagy pajtás.Mi ez a felháborodás megyeri kolléga ellen
Tök frankón írt egy szemléletet...erre Te...
És:..
másrészt ez nem tartozik a topik témájához,ezért került offba
mert lehet, hogy kétszer annyi idős vagyok mint te ezt Te honnan tudod
Szerintem semmi tiszttelenség nem volt a hszben,de ha Te találtál ilyet akkor én kérek elnézést,úgy hogy nem is ismerem megyerit
Ráadásul nem is értelmezeted amit írt mert mindjárt így kezdted :
Te egyébként a vodafonnál dolgozol, vagy annyi pénzed van, hogy neked mind1, esetleg egyik sem - ez még rosszabb,neki sem mind1,csak nem fecsérli az energiáját olyanokba mint Te hogy:így,úgy a mocskos szolgáltatók,ez sincs az sincs.érted ügye
Egyébként annyiba igazad lehet,hogy kétszer olyan idős lehetsz.Már csak azért is mert ő a világszemlélete sokkal pozitív,gondolom azért mert nem élt még át annyi mindent mint Te.Nem akart ő neked rosszatszerk:És én sem
-
megyeri
tag
válasz
szasanyi #4093 üzenetére
Nem akarok szolgáltató pártinak tűnni, de te nagyon a szocializmus szellemében nevelkedtél...
A szolgáltatók nem állami szervezetek, hanem piaci törvények alapján működnek. Vagyis amíg a versenyhelyzet nem kényszeríti rá őket, nem nyitnak a publikus csomagoknál a másodperc alapú számlázás felé.
Nem szeretnék vitába bocsátkozni, de szerintem sokkal stresszmentesebb hozzáállás, ha nem azt nézed, mit szeretnél, hanem a lehetőségek közül megkeresed a neked legoptimálisabbat. Ez nem politika, hogy majd kiírunk népszavazást a hűségidő eltörléséért illetve a mp alapú számlázásért. Csak magaddal tolsz ki, ha ilyen "felháborodásokra" időt és energiát pazarolsz. Én azt mondom ne az ár ellen, hanem az árral ússzál, és talán rájössz, hogy így is lehet élni.
-
Gebriel
veterán
válasz
szasanyi #4073 üzenetére
A gyári ikonok(!!!!) mellett van egy szép Vodafone ikon.Ennyibe kimerült a Live!Úgyan úgy mint pl a K770-nél is.Tehát NEM Live! menüs.Én meg azt írom le amit látok
Vodafone Fix 3000 és a 4500 tarifacsomagban volt ennyi a készűlék.Ezt a csomagot bárki elérheti.2GB kártyát adnak hozzá.
Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- bobalazs: Alulfeszelés profilok tesztelése és százalékos eltérés a gyári profilhoz képest
- PHP programozás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ubiquiti hálózati eszközök
- PlayStation 5
- Gumi és felni topik
- Foxpost
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Noctua NH-D15 chromax.black léghűtés garanciával hibátlan működéssel
- 124 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (48 hónap garancia!)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Álomsebesség elérhető áron - Fedezd fel a jövőt!
- BESZÁMÍTÁS! 1600W Corsair AX1600i Titanium tápegység garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest