- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
PROHARDVER!
Program letöltése:
- Google Sketchup hivatalos letöltési oldal
Új hozzászólás Aktív témák
-
s3toraph
senior tag
Értem, köszönöm a válaszokat!
(#35) N.Ferry:
Én úgy szoktam, hogy négyirányú nyíllal kijelölöm az alkazatot/objektumot, majd ctrl+C, aztán viszem oda az egeret a térben ahova kell az alakzat, ha megállok ilyenkor látszik a másolat képe is, hogy követi az egeret, így látható, mit és hova fogsz "lerakni". Ctrl-t nyomva tartva több mindent is kijelölhetsz, majd ctrl+C. Aztán ha megvan a pozíció, ctrl + bal egérgomb.
Az imibogyo féle verziót kipróbálom én is.Amit én még nagyon bírok a progiban, hogy nagyon jó a csoportba foglalása, ill, a szétbontása a csoportnak. Pl. ha több elemet szépen összepakoltál, akkor kijelölöd őket ctrl nyomva tartva és bal gombbal kattingatva, s jobb gomb rajtuk, make group, majd make component (nekem így kell és akkor lesz jó, mindkettő kell, nem tudom miért).
Az edit grouppal meg szerkeszteni tudod, itt arra kell figyelni, hogy melyik "mélységben" vagy éppen. Pl. összeraktál 2 alakzatot, az egy objektum lett. Aztán hozzáraksz ehhez egy harmadikat. Akkor megint csoportba foglaltad, tehát 2. mélységben, beleszerkesztéskor erre figyelni kell, melyikkel is akarsz dolgozni, ha pl. utólag eszedbe jutott hogy kell még oda egy vonal.
Ha meg leszedsz egy objektumot a warehouse-bol, akkor azt is ugyanúgy tudod szerkeszteni, sőt van egy olyan opció is a jobb gombnál, hogy szétszedi a csoportot elemire (most nem jut eszembe a neve), ez nagyon hasznos mert így ha pl. van fent egy mesh rács készlet, akkor az egy objektum, egyben mozog, de így szétszeded és azt használsz belőle csak, ami kell.(#38) imibogyo:
Gyaa Te miket tudsz már! Ez a tengely menti mozgatás fixen, hányszor jött volna már jól, csak nem tudtam hogy kell. Köszönjük!(#40) Drizzt01:
Mennyi időbe telt?[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...