- Milyen széket vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Jön a HDMI 2.2-es specifikáció
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NiMH akkumulátor
- Készen áll az első 2 nm-es gyártósorok beindítására a TSMC
- Hobby elektronika
- Projektor topic
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Del Tommaso
tag
válasz rainman72 #49750 üzenetére
Bocs, hogy belevau, de én is ódzkodtam a használtakat illetően, de hidd el, hogy sokkal jobban jársz egy közepkategóriás használttal, mint azokkal, mint amiken most vacillálsz.
Én 500e FT környékén keresgéltem anno új vetítőket, (Optoma UHD 51) amikor segítséget kértem itt és hasonló tanácsokat kaptam. Végül használt gépet vettem, kb. az ár 60%-ért, de sztem jó döntés volt. Azóta megnéztem a szóban forgó Optoma képét és háááát, de jó, hogy nem adtam ezért ennyi pénzt. -
BBéci
legenda
válasz rainman72 #49750 üzenetére