Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chaser

    legenda

    válasz AmunRa #98265 üzenetére

    tipikus esete annak, amikor a vásárló nincs tisztában a dolgokkal/vagy tisztában lenne, de hisz a mesékben
    3 napon belüli meghibásodás esetén azonnali csere, ha nincs uo. termék és a vevő kéri kp vissza
    ha be akarják vizsgálni ámen, nem a vevő kötelessége fenntartani erre egy instant szervizt
    próbálnák ezt velem eljátszani
    az meg külön történet, hogy átvette valaki a terméket és erről igazolást adott, amin nyilván nem volt feltüntetve "feltételes gar" opció, mert sérülésmentes volt
    ezért nem szeretem én a call centeres notebook beküldést, ki fogja elismerni, hogy sértetlen állapotban vette át a gépet, ha véletlen a szervizben leejtik, amire nem egyszer volt már példa

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Új hozzászólás Aktív témák