- Androidos fejegységek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Így készíts RTX 4090 Supert
ph Több különböző VGA összegyúrásából született meg ez az igazi Frankeinstein-kártya.
-
Akciófigyelő: júliusban is ajándék jár a Honor 200 mellé
ma A Magic6 Lite is akciózik a nyár legforróbb hónapjában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kovacsroli
senior tag
válasz
gurabli #150700 üzenetére
Te már kiválasztottad a fiatot szerintem 🙂
Ugyanebben a cipoben járok, nálam is ket versenyzo maradt, uj golf kozepesen felszerelve, vagy uj leon fr. Elobbi 150 utobbi 184 le, mindketto dsg-vel. A golf a jobb auto, de nekem megis a leon kell....asszem 🙂
#luxusproblémákHa hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
von toth
tag
válasz
gurabli #162757 üzenetére
A rav 4 faceliftje mintha jövőre érkezne, úgyhogy szerintem akcióznak is. A hybridet javasolnám, ha nem kellenek extra kiegészítők ennyi pénzért elég jól felszerelteket lehet kapni. Azok amúgy is automaták és lehet üzemanyagot spórolni valamennyit. Az akku élettartama ne zavarjon a priusokban is majdnem 20 évig elvoltak és azut hiszem átlagban talán a 15-20% kellett cserélni 15+ év után. De addigra ki tervez ebben a világban.
Nekem ennyi keret nem volt én leragadtam a vitara/ignis kombónál, de a fentit melegen ajánlom, mert pl a Kia Niro sem rossz, de jóval kisebb ennyi pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
von toth
tag
válasz
gurabli #162760 üzenetére
Nekem amióta magasabban ülök és belátom az utat, senki nem tudna semmilyen kombira rábeszélni, még ha többet is tudsz bele pakolni. Meg nyilván nem terepre használnád, de majd a moderált dzsindzsásba ha egyszer bemész és rájössz, mit bír nem fogod megbánni. De ha mindig autópályán és kiváűló minőségű úton jársz (ami itt kizárt) akkor kombi. Pályán a hybrid is többet fogyaszt, de az egy félig-meddig terepjáró, tehát az építés adja. (A városi terepjáró körülbelül olyan hülye elnevezés,mint a komolyzene).
Én egyszer-kétszer mentem tökön-paszulyon és nem bántam meg. De ezeket mérlegeld. Meg azt is, hogy 178km/h-nál le vagy korlátozva rav 4 hybriddel (ha jól emlékszem). Mondjuk én nem is hajtanám 130 felett ....
-
válasz
gurabli #162760 üzenetére
Dízelben én lehet hogy bevállalnám a skoda kodiaq-ot ha az szimpatikus és a dízel az ésszerű a felhasználáshoz (sok autópálya kevés város), mert ha jól tudom a 2.0 dízelhez "olajos" a dsg. Száraz dsg-s autót nem vennék.
Meg plusz +1, olyat kell venni ami tetszik, sokkal megbocsátóbbá teszi az embert mint a full objektivitás.
Szerk: újabb válaszod alapján nem hiszem hogy dízel kellene
[ Szerkesztve ]
-
von toth
tag
válasz
gurabli #162769 üzenetére
Át fog alakulni a vezetési stílus, mert grafikonszerűen mutatja, mennyit spórolsz. A legalapabb hybridet érdemes (2.5 l benzinnel). A plug-int (nem tudomn, hogy rav 4--ből van-e egyáltalán) zöld rendszámmal érdemes, de az elég húzós. Mármint nem a vizsgáztatás, hanem az olyan autó. Az nem jön ki csak 10+millából. Alacsony sebességnél az elektromos motor megy javarészt, aztán kapcsol a benzin ha gyorsítani kell. Ezeket fogja elfelejteni és úgy vezetni, mint egy villamosvezető. Viszont mivel új autó, kérdezzétek meg a fenntartási költségeket, meg egy komolyabb riasztó is befigyelhet, mert a hybrideket előszeretettel lopják. 17 coll felni felé meg szerintem ne menjetek, nem lesz olcsó a gumi. Viszont, mivel a jaszkarizás a spórolás miatt elmarad ugye, érdemesebb egy 4 évaszkos szettet venni rá, én most a nexen n'blue-t használom és kurvajó.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gurabli #162763 üzenetére
Nyilván a nagy légellenállás miatt nem fog keveset enni de pályán is besegít a villany, így nem olyan vészes. Főleg, hogy cvt váltós, ezért nem kell agyonpörgetni, hogy haladjál is. De ha főleg városoztok akkor ez amúgy is csak marginálisan szempont.
mod:
Lassításnál visszatölt így elég sok mozgási energia vissza alakítható elektromos árammá amit az akksiba szépen betáraz amivel besegít gyorsításnál amikor a benzin motor a legtöbbet enné.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen