Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tom1939

    őstag

    válasz Declare #99762 üzenetére

    Ja ez ilyen. Nekem ugye 1.4-es benzines i30-asban nemrég volt akksi csere (2007-es a gép). Ez ugye nullázta az utóbbi vagy 30 ezer kilométer átlagát (ez 500 kilométer pálya, olyan 150 kilométer kiugrás auchanba 15 kilométeres távok, meg a 20 nap * 4*2 kilométer napi gyilkolás per hó és nyáron a nyaralás, ugye ezzel volt 7,4 átlag). Most azóta majdnem csak a napi 4*2 km gyilkolás van benne. Átlag 11,2 liter... Következő pálya majd lehúzza :)

    Az iq 1.0 első fogyija 6,85 liter volt, majdnem hasonló gyilkolásban (egyszer kijutott a MOM parkig és budaörsi nagy üzletekig :) ). Mondjuk tegyük hozzá hogy városban gyakran 4-en ültünk benne (pályára nem nagyon vinném azért 4-en, kicsi a hátsó tér ha baj van)... Azért poén kis budai hegyi utca kereszteződésben simán visszafordulni Y nélkül.

    Ja ne tudjátok meg mekkora a különbség fékhangolásban a toyota és a hyundai között. Hyundai on/off a toyotához képest. De szerintem a hyundai hozzáállása jobb ebben, hiába húzza le minden teszt az ilyesmit a Hyundai/KIA konszernél. Ugyanis megszokod és 1 nap után tudsz finoman fékezni minden probléma nélkül. De ha baj van a fékreakcióidő sokkal jobb. Főleg mondjuk feleségnek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák