- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Dany007 #86388 üzenetére
Nyilván, egy suzukiba én sem ülnék, még városban sem, 1x ültem a régi sedan swiftbe autópályán 100 nál, kb olyan adrenalin volt bennem és úgy kapaszkodtam, mintha egy motorral csapatnék 300 al ...de amiről most ment itt a szájtépés a lupo/polo stb témakörben, ott a városi és pár 10km es kb első autó feelinges vásárlásról van szó nyilván nem kell ezt sem túlragozni, csak erre írtam, ha ezt ilyen körülmények között az ember körbejárja, akkor okosabb lehet egy kis dízel polo, mint egy nagy böhöm füstölgős omega....persze ha az ember családdal, meg autópályával, meg havi 1000-2000km el számol, akkor az megint egy más tészta.... de amíg itt pár 100 ezer forintos vagy 1-2 milliós autókat nézegetünk, addig nyilván jól tud esni, ha év végén 150-200ezerrel több marad a kasszában ha valaki 7-8 milliós meg fölötti autót vesz és utazik havi több ezer km-t persze, h nem foglalkozik pár 100k különbséggel év végén
[ Szerkesztve ]