- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD A10, A8, A6, A4 7xx0 "Kaveri" & "Godavari" APU
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen videókártyát?
- Nyomtató topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autóhifi
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
Mai nap termése:
Opel Vectra C 1.8 Elegance
Sajnos túlságosan beleéltem magamat, nagyon sokat gondoltam ma az autóra, milyen lesz majd élőben. Atyámmal mentünk autót vadászni, mert most itthon van egy hétig. Kb. 10 perccel előbb érkeztünk. Meglátom az autót, hogy ott parkol a megadott helyen, már megy is felfele a pulzus, kiszállunk, körbenézzük és hervad lefele a mosoly. Elöl-hátul zúzott a lökös, nem baj javítható... Oldalt apróbb karcolások, mind a 4 alufelni lepadkázva csúnyán, a hátsó antenna gumi része mintha szétmaródott volna, ajtók élein kopásnyomok. Ez az autó keményen használva volt. Megérkezik a tulaj, jól situált fiatal srác, kinyitja a motorháztetőt... homorú a klímahűtő (a vízhűtő előtti vékonyabb hűtő). Hát ezt mi lelte? Nyúl. Hátul nekimentek. Ő a második tulaj, pesti autó volt. Jaj. Belül még érződik a prámiumérzet, de a váltógomb foszlik... Nézegettük még aztán megköszöntük a lehetőséget. Azért annyi kívánságom volt, hogy előbb ő induljon el, legalább halljam az autót. 10mp köszörülés... fél percig nagyon-nagyon ingó alapjárat... kékes (olajos) füst... mindez egy sportkipufogóvégből. Kiderült, hogy tegnap nem ő vette le a hirdetést, hanem csak lejárt, de mondtuk neki, hogy nyugodtan visszarakhatja. Az autó egyébként tagja valami Sigma Vectra Clubnak is, ott volt rajta a matrica, mondta, hogy regisztráljak a fórumon, ott van az elmúlt 1,5 év története... Köszönöm, de nem. Fáj is a szívemPeugeot 406 1.8 Riviera
Őszintén szólva neki adtam a legkevesebb esélyt úgy, hogy anyum munkahelye kb. a Peugeot szalonnal szemben van, a Citroenünket is szervizelték már, ismer onnan jópár arcot és már ajánlották nekünk ezt az atutót, ami minden nap ki van állítva a szalon elé. Egy tulaj, végig itt szervizelve ő árulja,.
Számomra megdöbbentő volt látni, hogy mennyire egyben van az autó. Jó, a bal hátsó ajtón van egy kis horpadás, orvosoljuk. Kértük az úriembert, hogy indítsa be. Megtette, pöcc röff, rendkívül kultúráltan jár a motor, bár hallani valami oda nem való, esetleg csapágyból adódó zörejt. Belül finom, nem kopott, se a pedál, se a kormány, se a váltó... Kellemes benyomás. Ahogy csak tudtam alánéztem, nincs rohadás, a lengéscsillapítók nem tűnnek réginek. Most áll 180k-n a mutató, a motorra van ragasztva egy emlékeztető matrica, hogy 240k-nál vezérműszíj csere esedékes. Motortér tiszta, nincs kimosva, a blokk alsó részén van egy kis olajsár, de nem friss.Szerk:
Mivel már 17:00-17:30 körül volt, így már csak 2 autókereskedésbe néztünk be, csak hogy ne hagyjuk ki a kereskedéseket se. Még annyi romot... Elképesztő.Amit nem néztünk az autóknál, mert úgyis csere: gumi, apróbb műanyag elemek. Bele van kalkulálva az, hogy költve lesz az autóra, el is visszük vétel előtt műhelybe átnézetni. Állapotot néztünk, nem évjáratot, ezért nem is említettem, 2000-es évek eleji autókról beszélünk.
Idáig a Peugeot a nyerő, de holnap vár ránk egy NISSAN ALMERA 1.5 Comfort P4 és egy AUDI A4 1.6 Business. Utóbbit kb. annyira várom, mint az Opelt.
Most pedig jöhetnek a kések, mert tetszik egy francia
(Bár 1993 óta Citroenjeink vannak... )[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Nkboy
senior tag
válasz Kornel #81752 üzenetére
A Peugeot 407 nagyon szép autó. Simán elfogadnám.
Szerk.: Az a 700 köbcenti nem oszt nem szoroz. Nagy autóhoz, nagy motor dukál.
Én benzin párti vagyok.[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
Laraxior
titán
Ez mocskos szep szeker
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Kornel
veterán
cng-s autóra van regadó kedvezmény, vagy csak a hybrid kivételezett?
-
m3tr0
őstag
válasz dabadab #81745 üzenetére
Nem lehet hibátlan?!
Pedig az az volt...nem is azért lett eladva mert bármi baja volt. De mind1.Hdman: látom kár volt írni...megint.
Jah..akkor szar volt...egy 4 éves BMW szalonból végül is nem is lehet más.
Ültem benne eleget, vezettem is vagy kétszer...tényleg egy fos volt...vicc ez a topik néha b+. -
Cheesy
őstag
Sorry, elfelejtettem linkelni, ez volt az igen.
Közben elolvastam a TC-s tesztet is, nem hangzik rosszul, a hátsó kurblis ablakot nem is néztem
Szerintem valami ízléses könnyűfém papucsok jót is tennének neki. Úgy is új gumi kell majd rá...
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Nkboy
senior tag
-
capulet75
addikt
Lépj túl rajta. Van itt egy hetven éves bácsinak egy E36M3-a ( ha legközelebb látom a lenti kútnál fotó is lesz vagy video mert beszarás a papa. Kb 40-50-el közlekedik egy M3-al permanensen. ), 27600 km van benne. Olyan patika használt autót én még nem láttam. Az év/tönkremegy elven már rég lepukkant gépnek kellene lennie. Hát nem az.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
DeFranco
nagyúr
Miért?
reszerk: én is szép vagyok, rám is lecserélnéd a kéccáatost?
@capulet75: nem ismerem, nincs véleményem, csak vickoltam. ránézésre tényleg szép, az almérőn azért látok egy-két lógó kasztnielemet (hátsó lökös, hátsó ajtó ablak pereme) de nem néztem meg rendesen, csak átfutottam. Illesztések, élek találkozásai is eléggé ötletszerűek.
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
Ezt most találtam.
Adunk még egy esélyt lehet A plüssállat a hátsó ablakban talán esélyt ad arra, hogy nem versenyre használták.Talán még ez... Mondjuk ennél feltűnő a kevés km. Bár a 2003-as Picassonk is most lett 100.000km-es...
www.vakbelmutet.hu
-
dabadab
titán
"Nem lehet hibátlan?"
A negy ev alatt nem koptak semennyit a dugattyuk meg a hengerfalak? Nem oregedtek a szilentek meg a tomitesek? Az injektor meg a kettostomegu pont olyan allapotban voltak, mint ujkorukban? Nyilvan nem.
Az lehet, hogy nem volt muszer nelkul eszreveheto baja, de ettol fuggetlenul az az auto mar megindult az elmulas fele es egyre nagyobb eselye van annak, hogy ez-az-amaz tenylegesen bemondja az unalmast.(#81768) DeFranco: "de mégis csak egy peugeot... ennyiért már inkább egy Focust"
Vagy egy Mareat (hogy megelegyen mindharom f )
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Cheesy
őstag
Kicsit tönkre kellett tegyem az egyik képet, hogy látszódjon amit mutatni szeretnék:
Ez az egy komolyabb sérülés van rajta, egy horpadás, de a festékréteg nem repedt meg, nincs korrózió.
Mennyiért lakatolják ki és festik kb?neduddki:
Nehéz értelmeznem mit akarsz mondani, de ha ez motorkód, akkor arra vonatkozott a kérdésed, hogy miért nem 1,9-es, ami erősebb?[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
-
zsoltee10
addikt
válasz dabadab #81773 üzenetére
Én is ezt mondom. Vettem tavaly egy 4 éves cordobát első tulajtól, 60ekm-rel. Szinte új. Szinte. Karcolások, horpadások javítása, 4db gyertya, komplett vezérlés, olajcsere mindenhol, téli gumi szett, nyári szintén kopott, de még jó lesz. 300k. ÉS ez tényleg ennyit futott, és nem pesti autó volt, futóműhöz hozzá se kellett nyúlni.
-
Kornel
veterán
válasz zsoltee10 #81779 üzenetére
új gumi mo-on luxus.
szoktam nézni lámpánál a 0% beugrós swift2-ket, hogy mindegyiken a gyári ecocontact3 van, xx05, xx06, xx07 DOT-al, ami barátok közt is 7-9 éves gumik...
tisztelet a kivételnek.mod:
egy ilyen c max mit tud? sima szivonebyába betolták a cng-t? (gyárilag??)
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
őstag
Ne haragudj, nem konkrétan rád értettem de azért nézd már meg ki és mit ír.
Én ezt nem tudom komolyan venni.
dabadab is jön a hengerfallal...meg injektorral.
Akkor a szalonban álló autó se hibátlan, ha nem úgy gurították be hanem beálltak vele.De tényleg nem akarok vitát. Semmi értelme. Van erre egy nagyon jó idézet de még a végén tényleg pihenőre küldenek személyeskedés miatt...így nem másolom ide.
Béke.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz zsoltee10 #81779 üzenetére
De ezzel mi a gond?
Költségmentes használtautó nincsen. Ugye ez alapszabály.
A kérdés szerintem az arányokon van. Hány milliós autóra költöttél 300k-t gumival együtt? Most ha a gumit levonjuk akkor max kb 200-220k volt amit műszakilag rá kellett költeni. Ez egy pár milliós autó esetében már bagatel összeg.A lényeg szerintem azon van ilyen esetben, hogy az a 4 éves 60k-t futott autóban még talán nincs széthajtva a motor, szétcseszve a kuplung a futómű és úgy kompletten sincs lelakva. De ugye vezérlés meg szűrőcsere szintén alap dolog minden használtautó vétel esetében - hacsak nem tényleg frissen, számlával igazoltan szervizelt -.
Tehát akkor igazából a horpadásokra meg a 4 gyertyára kellett úgymond extra módon költeni. Az meg szvsz nem olyan rossz.@(#81782) kornelka:
Én ezt a gumis dolgot sose tudom megérteni... Mert én aztán szartam bele az autóba, de a gumikkal sose vicceltem! De ezek szerint csak én vagyok olyan hülye, hogy 2 nyarat futott Hankook Kinergy Eco-val adtam el az Omegát? :S
Télire is újat vettem és igen jól esett kiröhögni a munkatársakat, akik havas reggelen lapátolták ki a helyet a parkolóban én meg csak lazán belehajtottam a 30 centis hóba, majd délután gond nélkül ki...[ Szerkesztve ]
-
Nkboy
senior tag
válasz Kornel #81782 üzenetére
Miért, szerinted aki el akarja adni az autóját, az előtte vesz rá vadi új gumit? Mert nem hiszem. Vagy az mennyivel hihetőbb, hogy eladás előtt, szinte minden fel lett újítva. Ér a kocsi 1 milliót, meg rákölt a leírások alapján fél millát és hirdeti 1,1-ért. Hát persze!
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
Kornel
veterán
válasz Dany007 #81784 üzenetére
én is ilyen vagyok.
ha idén eladom a splash-t, akkor két szett egy szezont futott gumival fog valaki gazdagodni.
vagy az enyém el fogják vinni, a többit meg csak hirdetik majd
igaz nem is fogom odaadni olcsón, szerintem egy százassal többet kérek érte, mint amennyiért vettem, mivel tényleg költségmentes jelenleg(#81785) Nkboy : szerintem én hasonló cipőben leszek, ha nem is ennyit, de költöttem rá, de lehet eladom.
mert csak, most más kell
ez a CNG-s ford tetszik, lehet megnézek egy ilyet közelről.[ Szerkesztve ]
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Kornel #81752 üzenetére
Szerintem jólteszed, nem érhet csalódás. Iszonyatosan jó időtálló forma, szép mutatós, megbízható autó.
Az 1.6 Hdi felejtős, max csippelve, de hurka a motor a kasztnihoz képest, meg nagy az esélye, hogy a turbó beadja a kulcsot viszont egyszerű kioperálni, viszont dárga ha újat kell venni.
Minyima 2.0 hdi, vagy 2.2 hdi asszem ez is biturbós vagy 2.7 hdi biturbó utóbbi motor van sedanban is meg kombiban is.
A részecskeszűrő (FAP, DPF stb) egy bullshit és az egr szelep is. EGR-t ledugózni, FAP szűrőt, letiltani, szűröt kivenni és be a helyére egy csövet. Vagy kiverni a közepét de az okádék megoldás. És sok idegeskedéstől megíkméled magad. Jobban megy tőle az autó és nem fog semmi soha elugulni, vagy eltörni. Akihez hordtam karbantartani az autót ő ezt tanácsolja mindenkinek. Az oké hogy a márkaszervízben meg azt mondják hogy jajj a környezetvédelem meg ez meg az...Ott csak a lehúzás megy.Az 1.8 benzines az nokedli. Az már egy 1. generciós C5 ben is nulla volt. A 2.0 benzin az alap, nekem ilyen volt anno a C5-ben és 6,6 literes fogyasztás kihoztam 100 kilóméteren. Nem egy rakéta de fenntartható.
A 2.2 benzin is jó választás, de ritka. A 3.0 V6 az meg sok ide ebbe az országba, mármint anyagilag etetni, hozzáteszem szerintem.Nagyon jó gépezet volt, imádtam. 2.0 Hdi 136 csikó, sportline 6 gang manuális. Nem volt csippelve sem mókolva. Bicske-Mohács-Bicske távon 4,8 volt az átlagfogyi...Most 3 hete voltam Ausztriában Bicske-Budapest-Bécs-Budapest-Bicske 4,7 literes fogyasztás jött ki, mikor beértem Bicskére akkor lett 4,8 lityó per 100km...És nem csak 130-al mentem a pályán....Igaz 80%-ban tempomattal mentem.. Épp ma vitték el a kis aranyost..
A sportline felszereltség ami nekem volt, annak más a kárpit, a dísz borítások, asszem több lufi, a kilóméter óra rendszer fehér számlapos, és a 3 küllös kormány, tempomat. Másmilyet nem is néznék mert nem jön be a bársonyos ülés, az olyan öreges. Nah meg a bőrös 407 esek brutálisan jól néznek ki, csak ajánlani tudom. A ZF 4HP20 4 gangos automata váltó felejtős, mert 200 ezer kilóméter után hajlamosak megdögleni. És akkor vagy bontott váltó vagy felújítás és az egy párszázas ajánlat mint a mekiben. A 6 sebességes az sokáig szalad ha nem kínozták, ebből is kétféle van. Az egyik az 2.7 hdi es biturbó hdi motorokhoz Aisin 6 gangos ótomata váltó ami bika nagyon, bírja a terhelést amit ez a motor kiprésel magából.. Drága a felújítása ha megpusztul kb 600 ropi, brand new váltó 800 kiló..
A másik az ZF 6 gangos automata a 2006-os évjárattól gyártottakban 2.0 Hdi hez vagy 2.2 Hdi hez.
A 3.0 benzin V6-hoz van még egy automata váltó az is 6 sebességes és abban a Porsche keze is benne van. “Porsche Tiptronic System”. Olvasnivaló ha érdekel esetleg valami a 407 ről. 407 ALL INÉn is mindefélét nézegek, még nem döntöttem el mit veszek, de ha úgylenne a végeredmény, hogy megint egy Peugeot 407 akkor csak a coupé 2,7 Hdi bitrubó és automata váltóval, bőr ülésekkel.
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
neduddki
nagyúr
válasz Cheesy #81786 üzenetére
HI!
ugy sejtme ne mkerested meg Patrickot 406ugynem, hat elokerestem
"Nekem ez a kedvenc autóm, nem mercit akartam, nem bmw-t, nem subaru-t, stb, ha nem egy Pug 406-ost. Nagyon sokat költöttem rá, nem véletlenül, ami már meghaladja az 1 millát. Szépen haladok a célom felé." bofudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Cheesy
őstag
válasz neduddki #81792 üzenetére
Háát... én alapvetően a tuningot hagynám a legkésőbbre. Úgy állok hozzá, hogy felőlem leállhat a motor menetközben, elmehet a világítás, leállhat a hűtés/fűtés, de meg tudjak állni bármikor és a futómű, gumik és a fék az legyen rendben.
Kell 1-2 halálközeli élmény az embernek saját tapasztalatként és rájön. Ha nem éli túl, akkor sohawww.vakbelmutet.hu
-
zsoltee10
addikt
válasz Dany007 #81784 üzenetére
Ezzel nincs semmi gond. A gond az, hogy ilyet kifogni a hasznaltauto.hu-n nem nagyon lehet. Ez a Cordoba se volt hirdetve, csak rákérdeztem az eladónál, mert nem láttam vele járni. Azt mondta, ja igen, eladó lesz. Ennyi. Az igazán jó vételekre lecsapnak a nepperek, mert ők azonnal kapják az infót a portáltól, az egyszeri júzer meg csak reggel az előző napi termést.
-
Kornel
veterán
CNG regadóra valakinek valami hiteles infoja van?
-
neduddki
nagyúr
válasz Cheesy #81796 üzenetére
HI!
itt a gondom az vlt hogy 2 gunit vett es azt rakta anyarik melle, ami tudok az a komplkett gyujtas, de me velem tarsalogsz? kerdezd kozetlenul tole
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Cheesy
őstag
válasz neduddki #81798 üzenetére
Te hoztad fel példaként, gondolom mert mutatni akartál valamit.
Ha itt azt akartad kiemelni, hogy 1 misit költött a kb. 1 misit vagy kevesebbet érő autójára, arra mit mondjak? Nem értem mit kellett volna benne érzékelnem? Feltételezem a jóindulatú iránymutatás vezérelt és nem az arra való rámutatás, hogy egy francia autóra az árának megfelelő összeget pluszban rá kell költeni, hogy legyen belőle valami...www.vakbelmutet.hu
-
neduddki
nagyúr
válasz Cheesy #81799 üzenetére
HI!
2 napja mondom hog ykeresd meg Patrikot, mer neki ez van es tutajtol tudo meg a dogokat, nem kerested, megkerstem Neked az lenyegt mos tmeg suketelsz jobbr abalra, elhiszem hogy nagyon teccik az oto es most ez a lenye /mert en is imadom a formajat, foleg az fl-nek/, de engem a ismerosi korben eloferdulo 406 minden szepsegfe ellenre tavol tartanak
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Lexus, Toyota topik
- Tőzsde és gazdaság
- AMD A10, A8, A6, A4 7xx0 "Kaveri" & "Godavari" APU
- Elektromos autók - motorok
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik
- Xbox One
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest