Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cheesy

    őstag

    Mai nap termése:

    Opel Vectra C 1.8 Elegance
    Sajnos túlságosan beleéltem magamat, nagyon sokat gondoltam ma az autóra, milyen lesz majd élőben. Atyámmal mentünk autót vadászni, mert most itthon van egy hétig. Kb. 10 perccel előbb érkeztünk. Meglátom az autót, hogy ott parkol a megadott helyen, már megy is felfele a pulzus, kiszállunk, körbenézzük és hervad lefele a mosoly. Elöl-hátul zúzott a lökös, nem baj javítható... Oldalt apróbb karcolások, mind a 4 alufelni lepadkázva csúnyán, a hátsó antenna gumi része mintha szétmaródott volna, ajtók élein kopásnyomok. Ez az autó keményen használva volt. Megérkezik a tulaj, jól situált fiatal srác, kinyitja a motorháztetőt... homorú a klímahűtő (a vízhűtő előtti vékonyabb hűtő). Hát ezt mi lelte? Nyúl. Hátul nekimentek. Ő a második tulaj, pesti autó volt. Jaj. Belül még érződik a prámiumérzet, de a váltógomb foszlik... Nézegettük még aztán megköszöntük a lehetőséget. Azért annyi kívánságom volt, hogy előbb ő induljon el, legalább halljam az autót. 10mp köszörülés... fél percig nagyon-nagyon ingó alapjárat... kékes (olajos) füst... mindez egy sportkipufogóvégből. Kiderült, hogy tegnap nem ő vette le a hirdetést, hanem csak lejárt, de mondtuk neki, hogy nyugodtan visszarakhatja. Az autó egyébként tagja valami Sigma Vectra Clubnak is, ott volt rajta a matrica, mondta, hogy regisztráljak a fórumon, ott van az elmúlt 1,5 év története... Köszönöm, de nem. Fáj is a szívem :(

    Peugeot 406 1.8 Riviera
    Őszintén szólva neki adtam a legkevesebb esélyt úgy, hogy anyum munkahelye kb. a Peugeot szalonnal szemben van, a Citroenünket is szervizelték már, ismer onnan jópár arcot és már ajánlották nekünk ezt az atutót, ami minden nap ki van állítva a szalon elé. Egy tulaj, végig itt szervizelve ő árulja,.
    Számomra megdöbbentő volt látni, hogy mennyire egyben van az autó. Jó, a bal hátsó ajtón van egy kis horpadás, orvosoljuk. Kértük az úriembert, hogy indítsa be. Megtette, pöcc röff, rendkívül kultúráltan jár a motor, bár hallani valami oda nem való, esetleg csapágyból adódó zörejt. Belül finom, nem kopott, se a pedál, se a kormány, se a váltó... Kellemes benyomás. Ahogy csak tudtam alánéztem, nincs rohadás, a lengéscsillapítók nem tűnnek réginek. Most áll 180k-n a mutató, a motorra van ragasztva egy emlékeztető matrica, hogy 240k-nál vezérműszíj csere esedékes. Motortér tiszta, nincs kimosva, a blokk alsó részén van egy kis olajsár, de nem friss.

    Szerk:
    Mivel már 17:00-17:30 körül volt, így már csak 2 autókereskedésbe néztünk be, csak hogy ne hagyjuk ki a kereskedéseket se. Még annyi romot... Elképesztő.

    Amit nem néztünk az autóknál, mert úgyis csere: gumi, apróbb műanyag elemek. Bele van kalkulálva az, hogy költve lesz az autóra, el is visszük vétel előtt műhelybe átnézetni. Állapotot néztünk, nem évjáratot, ezért nem is említettem, 2000-es évek eleji autókról beszélünk.
    Idáig a Peugeot a nyerő, de holnap vár ránk egy NISSAN ALMERA 1.5 Comfort P4 és egy AUDI A4 1.6 Business. Utóbbit kb. annyira várom, mint az Opelt.
    Most pedig jöhetnek a kések, mert tetszik egy francia :DDD
    (Bár 1993 óta Citroenjeink vannak... :U )

    [ Szerkesztve ]

    www.vakbelmutet.hu

Új hozzászólás Aktív témák