- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- BIOS frissítés
- Videós, mozgóképes topik
- Apple asztali gépek
- Házimozi belépő szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #64349 üzenetére
De ez csak negyedikig ment el És igen, csak négyezret, az enyém rövidebb, mint az ezresé, és 140-nél forog 4200-at. Most úgy néz ki, egy injektorcsere befigyel, mert olyat csinált, amilyet Suzukinak nem is lehet, félmelegen nem akart beindulni Két Suzuki mesternek is előadtam a panaszom, mindkettő egyből az injektort mondta, úgyhogy lehet benne valami, 40 ezer forint viszlát
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
hdman
őstag
Nezzetek a kepeket
Sopron city :)
-
Kornel
veterán
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #64355 üzenetére
Hét évig hajtottam 1.0 Swiftet, volt benne fordulatszámmérő, plusz a váltóáttételek is megvannak, azért van róla némi fogalmam. Az én 4WD-m rövidebb fokozatokkal rendelkezik, mint az 1.0 nagyvérű, szóval tudom, miről beszélek Az enyém 5. fokozatban 100 alatt picivel forog 3000-et, legyen mondjuk 98, innen egyszerű arányszámolással 140-nél 4300, az 1.0 ennél kevesebbet forog ennél a tempónál
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Természetesen
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
sNORh
addikt
ny*d.. kihagy 40-ig az óra bazz
coming soon..
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
Bitpalace
senior tag
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, hogy adott egy 2002 Fiat Punto 1.2 sok szelep, és szeretnék hozzá nézni egy szivargyújtó kivehető részét. Nekem nincs szükségek egy komplett szivargyújtóra hozzá.
Ebben tudtok segíteni, hogy hol tudnék hozzájutni egynek?
Üdv!
(Tudom nem a megfelelő topik, de nem találtam a kérdésemnek megfelelőt)
-
-
Anulu79
addikt
A dízel Ford motorokról mi a véleményetek? Sok rosszat hallottam róluk. Igaz akiktől hallottam ők nem igazán Ford rajongók.
-
tomcsi23
veterán
válasz molnarpeter #64356 üzenetére
Mást nem vettél észre?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
fenergie84
addikt
válasz Anulu79 #64367 üzenetére
Az 1.6 TDCI és 2.0 TDCI peugeot motor, ezek ajánlottak, az 1.6-osból a 90 lovas, a 109 lovas részecskeszűrő probléma lehet. Az 1.8 TDCI ford fejlesztésű, nem nagyon ajánlott. Én is nézegettem Mondeókat 2.0 TDCI-vel, 160e van teljes vezérléscsere, ha jól tudom, nem kevés pénzért. 200e km-nél előfordul h kuplungot kell cserélni, plusz, még lehet kettőstömegűt is...
Én ennyit tudok elmondani róluk, egyébként a peugeot dieseleket szeretik a fordosok, azok ajánlottak, ahogy nekem sikerült tájékozódnom -
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
lorcsi
veterán
válasz diegho #64374 üzenetére
én is így gondoltam, de a motornál erősen olajos volt..
az 1-vel mi lehet a gáz ?
ültem az 1-es puntóban..1997 évjárastóban meg egy 2000 körüli újabban is..
nagyon ég és föld a különbésg köztük. az újabb kasznisban már van anyag rendesen[ Szerkesztve ]
eladó: vadi új soundcore motion+
-
Bitpalace
senior tag
válasz lorcsi #64375 üzenetére
Az 1-vel nem tudom mi lehet a gáz, de annyi tapasztalatom van, hogy a családban van egy 2002-es fiat punto 1.2 16V és ahhoz képest, hogy én német párti vagyok meg vagyok elégedve vele. Úgy megy mint a golyó, kedvező fogyasztás mellett, és tényleg gond nincs vele, csak tankolni kell.
üdv!
-
lorcsi
veterán
válasz diegho #64376 üzenetére
más is szóba jöhet
csak így hirtelen ezeket találtam meg 1-2 ezekből meg is néztem már és így voltam kíváncsi a véleményetekre
a 2000 körüli cliokat meg puntokat nézegettem sokat és ezekben tudom magam elképzelni is. olyan és akkora ami nekem megfelel. így ezekre koncentráltambenzinest szeretnék főleg, ez a megane is okés lehet , bár gyanúsan régóta fent van ...
meg jó lenne ha agy tetőablaka lenen agy klímája
időnkánt vagy hátul benne (lehajtott üléssel) vagy kint bicaj lenne vele szállítvaBitpalace:
próba körön én is ezt tapasztaltam. elég szépen mennek
nagyon kellemes beltérrel, jól összerakott autók. nekem pont ez kell. és alig több mint 10 évesek[ Szerkesztve ]
eladó: vadi új soundcore motion+
-
-
Zewa
senior tag
válasz lorcsi #64364 üzenetére
Jó nagy szórást adtál meg az egyszer biztos.
Amennyiben a szóba jöhetnek a kis benzinesek nem hiszem hogy indokolt lenne a dízel Megane. Amennyiben kell a hely akkor hajrá! A típus jó, kiváló ár/érték aránnyal.
Kisebbek közül a Puttony és a Clio mind jó választás. Punto mk1-hez képest az mk2 ég és föld mind minőségben, mind kényelemben mind pedig biztonságban.
Én is ezt a két típust néztem ~550k-ig. Nagyon nehéz tisztességes példányt találni belőlük, főleg azért mert az alapmotort kerültem, nem úgy mint a klímát. Úgy vettem észre a faceliftes Clio drágább (mert szebb). Én nyomtam rá egy figyelőt és vártam a megnézésre érdemes vasakra. Puttony lett.Puntoról: Remek ár/érték arányú kisautó. A kis önsúly miatt (1.2 8v 60ló 875kg, 16v 80ló - 935kg) elég jól fogyaszt illetve kis sebességnél egészen fürge. Nekem egy 1.2 16V HLX akadt a horogra. 80ló 120ig egészen elfogadhatóan mozgatja a bodét. Normálisan közlekedve Pécsett 6 litert eszik. Országúton 90-100-as tempóval 5-5,5 között (egyedül - 3 utassal) A gyengébbik 1.2-es pár decivel fogyaszt csak kevesebbet.
A HLX felszereltség igen gazdag ezt én igen hamar meg is szerettem. Futóműve kisautóhoz képest egészen feszes, ami egy jó abroncs társaságában képes arra hogy megteremtse bennünk a "jóérzésvezetni" érzést. (Én megajándékoztam a vasat egy szett 15-ös gyári alufelnivel, 195/50-es abronccsal így jobb ránézni, és vezetni is, bár a fogyasztás (4-5dl-el) nőtt.
Kontra: City szervó hajlamos meghalni de orvosolható. A kormány véleményem szerint némileg túl van szervózva, egy kicsit több visszajelzést jobb lenne kapni az útrólFelszereltség:
Punto alap: el. Szervokormány (City), 1 légzsák, fejtámlák elöl, rádió-előkészítés, 3. féklámpa, indításgátló, színezett üvegek, belülről nyitható csomagtartó, elöl áll. mag. övek
GO: mag. áll. kormány és vezetőülés + deréktámasz, osztott hátsó ülés, el. ablak, kp. zár, High autórádió (6 hangszóró) + mélynyomó
ELX: Punto alap + kp. zár, el. ablak, 2 légzsák, rádiósmagnó, mag áll. kormány és ülés + deréktámasz, osztva dönthető hátsó ülés, színre fújt lökhárítók, tárlódoboz az utasoldali ülés alatt, ford. számmérő, vízhőmérő, csomagtérvilágítás
HLX, JTD: ELX + távirányítós kp. zár, el. tükör, ködlámpa, klíma, plüss belső, ABS, hátsó fejtámlák"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tom5
addikt
Két hónapja vettem egy kocsit és még nem ért ide hozzám a törzskönyv.
Sejtem, hogy megint a posta keverte el mivel pár háztömbbel arrébb van egy ugyanolyan nevű emberke és nem kevésszer volt kavarodás ebből. A kiállító okmányirodát keressem? Egy mód van rá a postát kihagynám a dologból, ennyi idő alatt már úgyis visszakerülhetett onnan az okmány. -
lorcsi
veterán
-
mycso
veterán
válasz fenergie84 #64372 üzenetére
Annó én is gondolkodtam 2.0tdci mondeoban, de mindenki lebeszélt erről a motorról.
Az 1.6 tdci-t viszont dicsérték.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Vladi
nagyúr
válasz AMD Power #64291 üzenetére
Mi is hasonló cipőben járunk. Asszonynak kellene kicsi kocsi, városi szaladgálásra és Debrecen - Nyíregyháza ingázásra. Az ár kb hasonló szint. Mi olyan 300-400 körül nézelődünk. +150-200 mozgatható még meg idén a célra.
Amilyen típusokat néztünk:
- Corsa B. Ez nagyon tetszene neki.
- Seat Ibiza
- VW polo
- ?Kíváncsi leszek a véleményedre, tapasztalatokra.
il sole non sorge più ad Est!
-
diegho
nagyúr
Amikor én cimborám szintén 1.2 HLX-ét vezetem nagyon meglepődtem a szervón, mert tényleg túl sok, annyira túl sok, hogy konkrétan 1 ujjal közlekedtem vele, de benne ülni egész jó volt, pedig 197cm vagyok, cimborám is 185 kb. szóval meglepően jó érzés volt beleülni. Neki eddig 6-7 év alatt 4 gyertya és 2 akksi, valamint a szokásos olaj, szűrők, gumik csere volt.
-
Abban az esetben ha mégsem ott lenne, mert mondjuk tényleg elkeveredett, akkor az okádmányirodában ezt jelezni kell, akik a közlönyben megjelentetik h elveszett, majd 2 hét várakozás után érvénytelenítik a régit és gyártatnak neked egy másikat.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
diegho
nagyúr
válasz AMD Power #64392 üzenetére
1-est még nem vezettem, nem is ültem benne. Amúgy szerintem megéri a felárat a 2-es. Engem teljesen meggyőzött, amikor próbáltam. Viszonyításképpen pl egy Kalos-ba nem tudok beülni sem rendesen, mert a térdem nem fér el a középkonzoltól, megane2-ben a 48-49es lábam nem fér el a pedáloknál, gyakorlatilag a gázzal együtt nyomom a féket. 4-es Polo-ban nem olyan jó az üléspozíció, bár az már elfogadható. WagonR és Ignis-be nem tudok beülni se, mert a térdem a műszerfalba ütközik. Clio-t nem próbáltam, pedig volt a családban, de Thalia-ban ültem, ami kb ugyanaz lehet elöl és abban dőzsöltem, az összes említett kisautó közül a Thalia-ban volt messze a legjobb ülni, sőt a Thalia-ban jobb üléspozíció van számomra, mint a megane1, focus1-ben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #64381 üzenetére
Nagyon jó választás. Noha Subaru fan vagyok de valószínűleg a józaneszemre hallgatva (a kevesebb fogyi miatt) én is ezt vettem volna. 38k mérföld nem sok, éppen csak be van járatva kb. De azért kvázi kötelező ilyenkor az olajat, szűrőket cserélni.
Mikor én megvettem a sajátomat 9500 mérföld volt benne és még a gyári olajjal futott. Az pont határeset... Beálltam inkább a 6000-es csereperiódusra, neked is ezt javaslom.
mod:
AMD Power: Jó autó, faternak 1,1-es I-es Puntója van. Szeretem, jó vezetni, jó a váltója, nem romlik el. Csak megy és kész, nem eszik sokat, nem rohad a kasztnija, '97-es de teljesen egyben van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zolikaDB
veterán
Hmmm, 3.3 kotró csontitól, halmozottan hátrányos. Vajon mije fáj nagyon???
Mondjuk ez a 4.2 meg Suzuki árban van...[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Egy valamit mondjatok meg nekem:
Miért kerül ugyanannyiba vagy inkább többe egy focus II 1.4-gyes motorral mint egy 2003-mas mondeo 1.8-cal?
Km azonos mindkettőnél körülbelül, és ránézésre az állapot is.
Mégis ha megnézitek ugyanúgy 1.1m-nál van az áruk. Nehogy már az a ~2 év ennyit érjen. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest