- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple asztali gépek
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
boogie84
veterán
válasz bitpork #59752 üzenetére
Ez igaz, de ami itt megy az b@szakodás...
Am igen, a fordulatszám, légellenállás, út egyenetlenség, gumik száma, minősége, szélessége... stb. stb
Am kis sportautóról beszélünk, sztem a légellenállás dolgot hagyjuk meg a versenypályára. Persze szembe szél esetén más... na.(#59718) Ivan15: Te meg vagy vele elégedve? Nem sok a meghibásodás?
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Ivan15
senior tag
válasz boogie84 #59754 üzenetére
Teljesen ok, nem volt meg semmi baja. Kizarolag varosi hasznalatnal pl. napi 30 vagy kevesebb km -nel erdemesebb lenne egy kisebb motoru varosi autora beruhaznod. Azok sokkal gazdasagosabbak 0-70 km/h, a lampak között -a korabbi abra szeint majdnem 2x, varosban. Varoson kivül, orszaguton-palyan ez a jobb
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz !Overdose! #59713 üzenetére
"Jobb-e a csúcsminőségű olaj? Nyilván igen."
Sztem a csúcsminőségű olaj előnye akkor jön ki ha megpróbálod kitolni a szervizintervallumot, vagy a motor határait feszegeti az ember.
Normál használat mellett bármely közép ár és minőség kategóriás olaj megteszi ami hozza az adott motor előírásait. Kivéve castrol, mert az elrúgta a pöttyöst.
Give them hell Ukraine!
-
Dany007
veterán
Tegnap vettem 2 liter Valvoline-t. 5w40-et. Be is nyelte mind a kettőt... Már minimumot mutatott a pálca. 2000 fölött volt literje, nem vót óccsó. A franc tudja milyen minőség. Volt ott fele ennyiért noname is, de arra nem bírtam rávenni magamat... Azért ennyit még az én autóm is megérdemel.
-
!Overdose!
őstag
Igazából ez az egész motorolaj téma ingoványos talajú hitvita. A tribológia azért tényleg nem a legegyszerűbb tudományok közé tartozik. Túl komplex. Én nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget, mert jelenleg keveset használom városban az autót, kevés hidegindítással. 10k km-enként megkapja az Eneos Hyper Premium 5W-40-et gyári olajszűrővel és jó napot! De ha leginkább városban, rövid távokon használnám, orvosüzemben, akkor már megadnám neki az elérhető legjobb olajat, hogy csökkentsem a motor kopását. Én így gondolom.
Az Eneos-szal egyébként tökéletesen elégedett vagyok. Nem, nem lett halkabb, nem érzem finomabbnak a járását vagy ilyesmi. Egyszerűen teszi a dolgát, a nívópálcán nincs látható fogyás, pedig most sajnos túlléptem már a 11k km-t is, mert csak jövőhétre kaptam időpontot a szervizbe. Úgyhogy most kap az autó Eneos fékfolyadékot és hűtőfolyadékot is. A szervofolyadék és váltóolaj pedig szigorúan gyári lesz.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
diegho
nagyúr
Én ELF 5W 40 NF olajat használok, nekem ez vált be, előtte volt Valvoline és Eneos is.
-
-
válasz Dany007 #59767 üzenetére
ööö...nekem a passat meg az allroad is csak akkor "ette" amikor vmi tömítésem behányt. 3 hete volt motrolaj csere, de ott nem hiányzott a 15k alatt csak annyi ami az olajszűrő kupak tömítésénél kiszivárgott míg ki nem szúrta a szarrágó szemem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Dany007
veterán
válasz bitpork #59769 üzenetére
Jah, tehát akkor valami lehet vele? :S
Mondjuk az már feltűnt, hogy ott a motor környékén folyamatosan genyás valami... olajos? Nem tudom, de nem tiszta.
Bár mikor megkaptam már akkor tudtuk, hogy eszi az olajat. Ez nem volt újdonság. Pedig akkor felújításon esett át, reméltem ha valami van vele akkor azt megcsinálták.
Jajj csak tavaszig bírja ki! -
TaaT
nagyúr
válasz !Overdose! #59764 üzenetére
Csak érdeklődés képen, direkt hagyták le a VW-s minősítéseket? [link]
Dany007: néhány gyártó szerint az 1L/1000km sem sok, a felhasználók szemszögéből viszont ha 2csere között után kell tölteni az már nem az igazi.
Give them hell Ukraine!
-
Laraxior
titán
válasz Dany007 #59767 üzenetére
Neked akkor felesleges olajat cserélni, márhogy kompletten. Úgyis mindig frissíted...így nagyon long life. Viszont eléggé abnormális.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Dany007
veterán
válasz Dr.Zoo #59771 üzenetére
Ja, csak azt nem tudom melyik 250-nél!
Mert az óra is 250k-nál állt le. Utána mentek még vele kb 50k-t és akkor lett kicserélve, azóta van benne még 500k. De állítólag mielőtt megkaptam fullosra lett csinálva. Hát nem tudom.
Van valami más jele még, hogy probléma van? Vagy ennyi elég is? Mert igazából ez ilyen az elmúlt 2,5-3 évben mióta nálam van.@TaaT:
Hát 3-4k már biztos belement azóta...
@Laraxior:
Ja, hát lehet meg se hirdetem majd, hanem megy egyből a telepre... Kérdés vajon mennyit adnának érte...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Ezt próbálta már vki? Kamu és semmit nem ér?
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
Érdekes, mert a Premium Hyper-nál van néhány VW-es minősítés is. Gondolom nem céljuk megfelelni az EU gyártók előírásainak. Japán cég, a japán és a távol-keleti autógyáraknak pedig nem szokásuk saját minősítéseket előírni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
TaaT
nagyúr
válasz !Overdose! #59777 üzenetére
Nem céljuk hogy eu autóba megvásárolják a jó drága olajukat, értem.
tomcsi23: ez jó, nekem is nehezen gyógyul a bokaficamom
Give them hell Ukraine!
-
neduddki
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
Nem tudom, nem vagyok se termékfejlesztő, se marketinges az Eneos-nál, de még csak nem olyan rég kezdték meg az európai forgalmazást. Egyébként meg simán kinézném a Japánokból, hogy nem foglalkoznak a EU gyártók által előírt saját minősítésekkel, de mint írtam a Premium Hyper-nél van VW-es minősítés is.
Mod: Egyébként a Motul 300V motorolajok sem felelnek meg semmilyen minősítésnek, a versenysportban mégis megállják a helyüket.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #59783 üzenetére
HI!
erre az a valsz hogy vanna akik udnak miort ervezni es nekik eleg az alpszabvany is es vannak akik nemtudnak ezer az olajak eroszakoljak meg:- )))
meg kene kereni ami t ribomokussal fojjato eszmecserem utan formdvenykedemudv
neduddki
mod: amugy ma leirtam nem fizet 100k juro/dollar egy minister ezert az eu-ba is minossiet 5w40, de a 5w30 meg nem, de ezt a Fuchs is beinette az gm-opelnek a dexos2-val, amugy mocskosak az otogyarak nagyon irtozatos pizt szakitak a minositesuk utan, it sem vllen hogy a focvagennek mennyi minoistes van:- (((
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #59783 üzenetére
A motulnál nemes egyszerűséggel odaírják, hogy a létező szabványokat túlteljesíti.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
!Overdose!
őstag
válasz neduddki #59785 üzenetére
Értem.
Egyébként ezt találtam még:
"Az Eneos 5W-30 SUSTINA API szabvány szerinti besorolás szerint API SN /RC minősítést kapott. Az RC megjelölés arra utal, hogy 'Resource Conserving', vagyis erőforrás megőrző. Az Eneos azt ajánlja, hogy minden autóba bátran használhatják a SUSTINA olajokat, amelynek gyárilag előírt viszkozitása megegyezik az adott SUSTINA viszkozitással"
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
runner 125
nagyúr
LOL
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
boogie84
veterán
-
Bati0501
őstag
válasz runner 125 #59789 üzenetére
De fogadjunk csak azért linkelted be,mert ott van a Volvo is.
-
-
Laraxior
titán
Ezt be lehet fújni WD40-el? Vagy csak az erre specializálódott olajos baszással?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
aero.
veterán
válasz runner 125 #59789 üzenetére
Volvo helyén a Bentley ütött volna.
-
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #59796 üzenetére
No offense, - s most ha nem is ők voltak a hibások - , de lassan nincs olyan ótópálya baleset, amiben ne lenne román érintett.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bati0501
őstag
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #59797 üzenetére
idén kerülővel mentem hajdúszoboszlóra...
tavaly lementem a 4-esen végig, annyi elég is volt belőlük. -
zoo8800
veterán
válasz runner 125 #59797 üzenetére
Ez így van. Rengeteget hallani olyan baleetről, amiben román vagy ukrán is érintett, vagy okozó.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest