Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kalmanchris

    tag

    válasz MPowerPH #54576 üzenetére

    Ez mind igaz, ha épp abban a fordulatszám tartományban haladsz, ahol, a turbo dolgozik, de ha 1500-nál nyomsz egy padlót, a turbo lyuk miatt nem történik semmi - az átlag feltöltős dízeleknél - még annyi sem, mint a szívó benyánál. Ebből kifolyólag kell váltogatni a dízelnél is.
    A diesel előnye számomra abban merül ki, hogy ott van a teljesítmény maximuma - és ne nyomatékról beszéljünk, mert az származtatott és már itt ki is lett tárgyalva - ahol általában használod a fordulatot 1800-3000. Ez alatt meg felett meg alig történik valami. Hirtelen jön az erő, figyelned kell, hogy mindig ebben a fordulatszám tartományban legyen a mutató. Szívó benzint pörgetni kell, mert azt szereti, de legalább sokkal egyenletesebben adja le a teljesítményét és a 110ló ott is 110ló, mint a dízelnél, hiába dicsekedünk a 2-300Nm-ekkel. Ezért szimpibb nekem a szívó benya, meg másoknak is . Ezért szubjektív.

Új hozzászólás Aktív témák