Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz ReSeTer #48848 üzenetére

    A súly alapú és ccm alapú díjszabást a downsizeing ölte meg. Egyre könnyebbek a kocsik és erősebbek. A turbó elterjedése miatt sokszor a ccm nem tükrözi híven az autó valós teljesítményét... Nyilván a jogalkotói akarat pedig az, hogy minnél többet fizess.

    whitezo88: Mi így vettem a Puntót. Biztosítós voltam, szóval elárulom ez úgy megy, hogy:
    Meglesz a kocsi, felhívnak téged mint tulajt, hogy visszakaphatod a kocsidat ha visszafizeted a lóvét. Ezzel nem kell élned, mondhatod azt is, hogy köszi nem kell, megtartod a pénzt (mert pl már vettél másik verdát).
    Ilyenkor a kocsi a biztosító tulajdonába kerül, amit vagy meghirdet belsőhálón a dolgozóknak* vagy pedig meghirdeti egy aukciós oldalon és aki többet ad érte az viszi (a totálos kocsikat is így adják el).

    *: szóval én így lettem boldog tulaja egy 1 éves 5k km-t futott Puntónak '98-ban.

    mod:

    Integra: 2004-es Accord 2.0? Csökkent a keret és kollégám most gondolkodik, hogy eladná a kocsiját. Rendesen volt karbantartva.. Kb mennyi érte egy rális ár? Kb 143k km van benne.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák