Hirdetés
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Csak jövőre érkezik a Lost Records: Bloom & Rage
gp Az előzetes információk még arról szóltak, hogy idén megkapjuk a programot, végül 2025-re halasztották a premiert.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Igen. Csak nem az üllőin kellene versenyezni... Megnéztem volna 200-tól mit kezd az M5-el. De írhatnám a 120-at is, mivel annyi kell neki, hogy erőre kapjon 3.-ban.(egyébként az M5 5s körül van 100-on, csak nagyban függ attól, ki ül a volán mögött. Nehéz eltalálni azt a pontot, amikor még nem szimplán csak forog a hátsó kerék, hanem megy is a paripa) Ezek a nehéz gépek nem álló helyzetből való indulásra lettek kitalálva. Arról nem is beszélve, hogy ha kanyarodni kell, megfőzheted a 250 lóerőt, mert nincs alattuk futómű, és rendes súlyelosztás sem.
Ismim járt egy kombi 1.9 Golf IV-el, igaz csak 210 lóerő, de ment mint a vadállat, és mindig fekete volt az autó hátulja. De csak egyenesben vitézkedett, kanyarban halálfélelem volt... Annyit azért hozzáfűznék, hogy elhalálozott. Kikönyökölt a hajtókar, szóval azért nem bírnak ki mindent.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me