Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Autóhifi
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
ma Máris a Snapdragon 8 Gen 5-ről pletykálnak, ami minden eddigi szettnél komolyabb teljesítményt hozhat.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
gp A következő hónapban többek között a Dead Space felújítását kapják meg az érdeklődők.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #216341 üzenetére
nem kell attol beszarni
C630-s valto 300Nm-re van tervezve elvileg, a dizelesek elegge megkuldik 500+ -ra is
mondjuk a Manky-nal 720Nm-nel mar volt, hogy lefogazta a 4.-t...
a PuntoGT-ben meg a C514-s van asszem es gyarilag 204Nm volt
azt felokositgattuk 360-400Nm korulre...meg 1.6-s motorral vki fole is
akkor derult ki nekunk, hogy 215mm-s kuplungtarcsa kevlar vagy szinter az mar tok mind1 a szeterositett agyig tunnerolt szoritoeros kuplungszerkezettel is 430-440Nm-t tud max atvinni
felette megcsuszik, a motor tudott volna tobbet is,
de a valto akkor sem potyogott meg fogazodott le
mondjuk azt a szinkrongyuru nem kifejezetten szerette, amikor 8000-8300-nal izombol be volt rakva fokozatba, ha "akadt"... akkor az eleg hamar kettetort par ilyen muvelet utantöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen