- Projektor topic
- Steam Deck
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AssAssynn #213153 üzenetére
Nálad nagy a rövid utak aránya, ha ezek közben még haladsz is (nem dugó), akkor lehet maradnék a benzineseknél illetve egész konkrétan nincs adatom pontosan, mennyi indítás jönne ki, feltételezett zéró/minimális töltéssel, pár havonta töltésen felül szerintem nagy nyűg volna, még ha megéri is anyagilag... igazából ki kéne próbálni, csak vásárlás nélkül hogyan? Legnagyobbak ezzel a motorral lomhák (Octavia/Golf kombiban 19s körüli 0-100, 120 kmh@3000 rpm) és a hátsó üléssornál nem túl tágas a lábtér, de két autó fenntartásához képest óriási a különbség, az is biztos. Szóval indítási próba egy használt, elfogadható állapotú akkuval, plusz benzines költségekkel Excelben szembe állítani, és akkor lehetne pontosan megmondani. Érdekes a felhasználási mód, szóval piszkálja a fantáziámat nekem is, valahol pont itt a takarékos benzines-egyszerűbb dízel határvonalon lehetne költséghatékonyan megoldani, mindenesetre fel van adva a lecke. Volt az 1.9 után még 2.0 is egy darabig, de az már a PD technika miatt valamivel drágább fenntartású. Télen nem ideális rövid utakra valószínűleg, mert az izzítás többet kivesz az akkuból, illetve pár km-en sok hulladékhűt nem fog termelni (fűtésre) szóval praktikusan nem mondanám ideálisnak ilyen célra, de nem azért, mert baja lesz tőle. Alapvetően nem kér sok Ah-t, közvetlen+mechanikus befecskendezés miatt kettőt nyekken az önindító és már jár. Konszernen belül benzineseknél esélyesen tartósabb, szíjas vezérlés 8 év/150e km periódusú, baja nem sok tud lenni. Nekünk ~345e km van benne és idén 20 éves, felét nálunk töltötte, valószínű a váltóban hibás szegecs lehetett cserélve csavarra előző tulajnál, egyik küszöb lett hegesztve és a két első sárvédő cseréje érik; használatban van minden a másfél km-es posta járattól ország átszelésig utánfutóval, nincs rá komoly panasz. Akkor merítette le az akkut, mikor valami gyanúsan megrágta a hűtő ventik vezetékét, és sokáig pörögtek leállítás után is... 90 Ah-s belefér viszont a tálcába, ha sok a kicsi táv. Szóval mint autó nem feltétlenül a legjobb az adott széleskörű igényekre, de a km költsége már-már kiemelkedő.
[ Szerkesztve ]