Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz zsoltip #193886 üzenetére

    -Octavia 2 facelift 1.9 TDI, DPF nélküli motorral. Kap egy hajtókar csapágy szettet, aztán kimegy a világból, 2010 volt belőle az utolsó szerintem.
    -Renault Megane 1.5 dCi 86 lóval. Bosch common rail rendszerrel nincs nagyon baj, kettőstömegű és talán még részecskeszűrő sincs.
    -Fiatal, kis étvágyú, fél mérettel kisebb kombi vonalon Renault Clio Grandtour 1.5 dCi 90 LE, ez sem nyűgös, kapsz belőle 3-ért fiatal és keveset futott példányt, költségek minimálisak, ebben már persze van DPF.

    A végén szerintem is érdemes aláhúzni, napi bejárás mellett az évente autó árát pluszban elköltöd csak a bejárásra, havi 2-300k csak a kocsi. Tanulság: céges kocsi kell, és minél inkább teherautó, annál inkább el lehet számolni :D ki lehet fogni használtan is alapvetően személyautó típusokat, amik hátul át vannak alakítva, illetve négy előfordul 5 személy plusz teherre vizsgáztatott is (Focus mk3 esetén láttam ilyet). Úgy a cég megveszi egy összegben és elszámolja amortizációt, aztán ha letérdel, nem a te kockázatod egy drágább javítás. Ha meg többen jártok egy irányból, és együtt kapjátok a km alapú hozzájárulást a cégtől, úgy már kevésbé mellbevágó a költség talán saját fenntartásban sem, nem kioktatni akarok, csak minél több szemszögből értékelni a helyzetet :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák