Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz dj79 #189844 üzenetére

    Köszi a Clio 2 tippet is. Borzasztóan sok belőle a 3 ajtós példány ennyi pénzért (ez a bajom a Ford Fiestával is), de hát miért ne, keresőt rá lehet uszítani a típusra (mondjuk nagyjából minden nyolcadik példány olyan, hogy nincs fosbarnára mattulva a fényszóró, ami sokat elárul arról, egyesek mit gondolnak az autótartásról és a forgalomban részvételről). De továbbra is inkább a Fabia/Polo/Ibiza érződik fő csapásiránynak.

    Elsősorban az 1.4-es 16v motorokkal nézem a hirdetéseket, amennyire bele tudtam ásni magam a motorkínálatba ez a legjobb arany középút a dinamika, tartósság és a fogyasztás egymáshoz mért arányaiban. De ezzel majd még megyek a VAG topikba.

    ---

    Más: Kaptam tippet máshonnan Fiat Punto II-re is, hogy állítólag a keretből már egész jó példányok foghatók ki, állítólag nem rohadnak és a javítani valók is olcsón megúszhatók (talán csak a City Servo bedöglését mondták aránytalanul drágának, de lehet az már a Grande Punto-ra vonatkozik). Ja meg a legendák szerint a kuplungpedál nyöszörgés egy neuralgikus pontja, vagy nyöszörög, vagy nyöszörögni fog, tartja a szájhagyomány. Külsőre még egész pofás is, de belül valami elképesztően bénán öregedett és a 90%-ban kék kárpit van (gondolom ez volt az alapáras borzalom), ami ennyi idő után már igazán undorítóan tud kinézni.

    ---

    (#189846) hobizoli: Én is ezért dobtam fel, hogy maradjunk a szívó benzin vonalon, ez a legkevésbé szar megoldás városi/városkörnyéki mászkálásra.

Új hozzászólás Aktív témák