Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz BigBlackDog #167859 üzenetére

    Olvasgattam a v60phev csoportot, van veluk azert “baj” sajnos, tobb a specialis szakembert igenylo reszlet rajta, mint a sima dizelen. (Pl egy egyszeru klimafeltoltes is specko muhelyt igenyel es egy atlag klimasnal csinaltatott feltoltessel tudsz csinalni 300e kart). Emellett 315l a csomagtartoja, ami vicc egy ekkora autotol.

    Unokatesomnak gyakorlatilag ugyanilyen d3 van, csak fl elotti kasztni. Ez a darab csak azert jott szoba, mert mar faceliftes es jo aron van, viszont ugye sok a meter. Ez a sok meter elvileg lekovetheto, ahogy a v50 eseteben is (ugyanugy lxc rendszamos, mint unokatesom v60-ja), csak a ket auto kozott van 90ekm kulonbseg. V50-nek arban kb az a teteje, V60-nak szuken az alja. Mindkettoben a 2.0 5hengeres dezso van, 150 es 163 lo nem nagy tetel, nem szaguldozni kell, elozni, besorolni mindkettovel kenyelmesen lehet.

    3Milla lenne a lelektani hatar, ez a V60 meg atmegy rajta, mert kevesebbre (160-180e korulre) tekert oraval ez az auto 4,5-5M. De az eszem a V50 fele huz, szerintem abban sem lenne hianyerzet, viszont varhatoan nyugodtabb lenne az elet az alacsonyabb futas miatt.
    Helykinalatban minimalis elteres van a ket auto kozott (a v60 csak kivulrol igazan nagy sajnos), a fontos felszereltsegekben meg tudjak ami kell (tempomat, bluetooth, ulesfutes, tolatoradar), navi ugyis telefonrol megy.

    Masodik tulaj lehet attol is, hogy lizingcege volt es 3 evesen atvette.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák