Hirdetés
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple notebookok
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Gaming notebook topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Mozgásban a Dynasty Warriors Origins
gp A franchise legújabb része a tervek szerint januárban érkezik.
-
Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
ma Máris a Snapdragon 8 Gen 5-ről pletykálnak, ami minden eddigi szettnél komolyabb teljesítményt hozhat.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
A Volvokban, a 2.4-es dízeleknél, az elmondottak alapján, normális használat mellett 300k kilométert kibír pl. a gyári DPF (ha van) és a kettőstömegű-kuplung páros is. Aztán a motor 500-600k is elmegy simán, ha normálisan van használva és üzemeltetve.
W124-es Mercikben a szívódízelek (5 és 6 hengeres motorokról olvastam) szintén kimennek a világból, 400-500k simán elmennek nagyobb probléma nélkül. És ott a beltér sem akar öregedni, kopni.
Viszont értelemszerűen vannak ellenpéldák is, ahol azért kicsit több figyelmet igényel az erőforrás. Viszont, ha megkapja a szükséges törődést, szerintem azoknál sem ritka megfutni a 250-300k kilométert.
(#165788) Laraxior: Túl olcsón adják őket, de jól tippeltem, hogy van oka.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest