Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mauzes

    őstag

    válasz bitpork #156839 üzenetére

    Alapvetően a benzines lett volna a preferált, de az eddig nézett 3,5-4 millió körüli árba a megfelelő méretű és életkorú autók közül csak a dízelesek fértek bele. Viszont részben pont azért nagy az értékvesztésük, mert dízelek (holott 3 éves, magas felszereltségű autókról van szó), tehát az alacsony ár kompenzálja a némileg magasabb kockázatot/javítási költséget. A dízel ellenességtől amúgy nem annyira félek, kb 4 évre tervezem, addig szerintem gyökeres változás nem lesz ezen a téren. Most is dízel Mazda 6-om van, csak már régi.

    A kritériumok ugyanazok lennének 6 milliónál is, nagyobb méretű kombi családi autónak, ami emellett budapesti melóbajárós autó is lenne, ha rossz az idő. Nyilván ezen az áron már valamiféle prémium(abb) érzet vagy magas megbízhatóság kellene, hogy jöjjön. Pl. theuprising fórumtárs javasolt az új Passat-ot vagy vannak ilyen áron Mazda 6-ok is, de ezeknél valahogy nem érzem a +2-2,5 milliónyi prémiumságot (persze ezt relatíve mondom, mert 2 millió Ft autóvásárlásnál nem a világ, de azért itt 50-60%-os felárról beszélünk mondjuk egy full extrás, hidrós C5-höz képest, ami elvileg extrém kényelmes autó - nyilván francia renoméval).

    Vagy esetleg valami jó kis SUV még szóba jöhetne. A favoritom amúgy a közepes méretű csomagtartó ellenére is egy hibrid Rav4 lenne, mert nekem nagyon bejön a Toyota hibrid rendszere, de sajnos ebből egyelőre nincsenek jó áron használt példányok, és egy ideig nem is lesznek.

Új hozzászólás Aktív témák